چاپ
بازدید: 1056

کک ها( کد 0319)

راهنمایی ضروری: اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما هستند. با توجه به اینکه برخی از این مطالب برای خواننده ایرانی ابهام و سرگشتگی ایجاد می کند، گاه مجبور به ارائه توضیحات اضافی هستیم. از آنجا که برای همه خوانندگان واجب و ضروری است که مطالب ترجمه را از توضیحات اضافی تشخیص دهند، تمام توضیحات اضافی را بصورت نوشته های کج دارای خط زیرین آورده ایم.

fle p1 0319
رنگ: قهوه ای مایل به قرمز
مشخصات: بدن تخت و سخت. پاهای عقبی بلند
اندازه: یک ششم تا یک دوازدهم اینچ طول
خطر بالقوه: دارد

fle p2 0319
نیش و گزیدگی

fle p3 0319
مکیدن خون

fle p4 0319
مشکل ریشه کنی

fle p5 0319
مشکل مشاهده

fle p6 0319
خطر تندرستی

fle p7 0319
مفت سواری
کک شبیه چیست؟
کک ها حشرات انگلی خیلی کوچکی هستند( یک ششم تا یک دوازدهم اینچ طول) که از خون حیوانات خونگرم تغذیه می کنند. آن ها با رنگ قهوه ای مایل به قرمز بعد از خونخواری قرمز تر میشوند. کک ها بدن سخت و تخت و 6 پا دارند. پاهای عقبی آن ها خیلی بلند و قوی است و برای پرش مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع کک ها یک پرش عمودی چشمگیر هشت اینچی از زمین دارند.

نکته اول: چنانچه متن بالا و پایین نیاز شما را بر آورده نکرده است و نمی کند، کلیدواژه خود را در قسمت جستجو( بالای صفحه) وارد کرده و مقالات مرتبط با خواسته خود را ملاحظه نمایید. شاید یکی از آن ها بر طرف کننده نیاز شما باشد. در این باب به این نکته توجه کنید که از آنجایی که اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما است ممکن است آنچه در سایت های دیگر پیدا نمی کنید را اینجا هم پیدا نکنید، اما آنچه اینجا می یابید را به احتمال زیاد در دیگر جاها نخواهید یافت؛ الا اینکه از اینجا برداشته باشند. در ضمن اگر می خواهید پر بیننده ترین مقاله سایت، خلاصی از شر موش، را ببینید( که هر ماه یک بار به روز رسانی می شود)، از یک کالا که فقط "ما" تولید می کنیم، دیسک سشای، کسب اطلاع نمایید و یا دست به خرید ارزان یک جنس بسیار پر متقاضی، کمپوست ساز "طرح بوکاشی"، بزنید صفحه اول را ببینید. این اطمینان را هم داشته باشید که بیشتر مطالب سایت بر اساس پاسخ دادن به سوالات تلفنی یا پیامکی از ما یا دیگران و مشکلات زیست محیطی و بهداشتی مبتلابه جامعه پای بر عرصه وجود گذاشته اند و لذا اگر شما از ما سوالی بپرسید که جوابش را نمی دانیم، یا می دانیم اما در رابطه با آن مطلب در سایت نگذاشته ایم، به احتمال زیاد مدتی بعد مطلبی در باره آن تهیه کرده و در سایت قرار خواهیم داد. 
نکته دوم: در صورت تمایل به اخذ مشاوره تلفنی از قوانین مشاوره، مندرج در بالای صفحه یا صفحه نخست، کسب اطلاع نمایید.
نکته سوم: چنانچه مایل هستید فعالیت خود را با صرف هزینه ای معقول در سایت "بهداشت محیط دم دستی" تبلیغ نمایید، لطفا اینجا را کلیک کنید.
چرا من مشکل کک دارم؟
کک ها عموما خود را به داخل حیوانات خانگی می رسانند. در گردش های بیرونی، سگ ها و گربه ها کک هایی را جمع آوری می کنند که توسط حیات وحش گذری توزیع شده اند. متاسفانه، کک ها تنها مشکل خانوارهایی که حیوان خانگی دارند نیستند. اگر شما زمانی را در بیرون بگذرانید، ممکن است سهوا کک ها را از طریق خود یا لباس وارد خانه نمایید. حتی ممکن است کک ها با پرش وارد خانه شده باشند.
چطور بدانم مشکل کک دارم؟
اگر حیوان خانگی دارید که خود را بیش از حد می خاراند و یا خز خود را گاز می گیرد، احتمالا با مشکل کک روبرو هستید. شما ممکن است، همچنین، متوجه نقاط سیاه کثیفی در خز حیوانات خانگی خود یا بستر حیوانات و یا جاهایی که آن ها اویزان شده اند گردید. شاخص دیگر مشکل کک پیدا کردن نیش های بدون توضیح در شما یا دیگر اعضای خانواده است.
نیش کک شبیه چیست؟
کک ها اغلب پاها و ساق پاها را نیش می زنند. آن ها شبیه برآمدگی های قرمز کوچک برجسته به نظر می ایند که هاله قرمزی در اطراف هر نیش دارند. نیش ها فوق العاده ایجاد خارش کرده و ممکن است سبب ایجاد ناراحتی شوند.
آیا کک ها برای حیوانات خانگی و انسان خطرناک هستند؟
بله؛ کک ها می توانند برای انسان و حیوانات خانگی خطرناک باشند. کک ها در طول زندگی خود از گستره ای از میزبانان تغذیه می کنند و بنابراین توانایی انتقال واریته ای از امراض خطرناک و انگل ها را دارند. کک ها عامل گسترش پلاکت و تیفوس موشی شناخته شده اند و میزبان های واسط کرم های نواری سگ و کرم های نواری جونده هستند.
چطور کک را کنترل کنم؟
ابتدا، شما باید حیوانات خانگی را معالجه نمایید. ما توصیه می کنیم که با دامپزشک تماس گرفته و به توصیه های او در مورد نحوه معالجه یا داروهای مصرفی عمل نمایید.
شما همچنین باید کنترل حرفه ای کک را جستجو نمایید. از میان راه حل های مبارزه با آفت، ما پیشنهاد معالجه یکباره کک را داریم. این سرویس، در صورت نیاز، یک تا دو معالجه متعاقب را در بر می گیرد. ما همچنین سرویس های ماهانه کنترل کک را فراهم می کنیم تا کمک به مبارزه با مشکل پیشرونده کک نماید.
چطور از کک خانه پیشگیری نمایید؟
اجازه ندهید که حیوانات خانگی روی رختخواب بخوابند یا روی مبلمان و اسباب اثاثیه آویزان شوند.
قالی و دیگر جاهایی که حیوانات خانگی روی آن ها پرسه زده و زمان زیادی را در آن ها سپری می سازند جارو نمایید.
با حذف منابع غذایی بالقوه از قبیل دهنده غذای پرنده از ورود حیوانات وحشی به قلمرو مسکونی خود ممانعت به عمل آورید.
تمام ترک ها و سوراخ های بیرونی خانه را بگیرید و از ورود موش( که میزبان غالب کک است) به منزل ممانعت به عمل آورید.
قبل از ورود به خانه، خود و حیوانات خانگی را از لحاظ کک کنترل نمایید.
برای پیشگیری و کنترل کک همین امروز با ما تماس بگیرید( قوانین مشاوره تلفنی مندرج در بالای صفحه یا صفحه نخست را بخوانید)

تذکر: اگر مایل هستید به مجرد گذاشتن یک متن جدید در باره "کک" از آن کسب اطلاع نمایید، لطفا این کلمه  را به همراه کد مندرج در بالای این متن به شماره 09122039437 واتس آپ نموده و یا به همین شماره پیامک بزنید.

صفحه نخست

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.

چنانچه به یکی از دو مقوله "بهداشت" و "محیط زیست" علاقمند هستید، یا کلا نسبت به هیچیک از این دو مقوله نگاه خوبی ندارید، به شما اکیدا توصیه می شود اینجا را کلیک کنید.

در ضمن، اگر دوستدار این هستید که در زمره حامیان ما باشید، لطفا اینجا را کلیک کنید.  از آنجا که ما توسط دولت حمایت نمی شویم، امید خود را به حمایت شما عزیزان دوخته ایم. پس اگر فکر می کنید ارزش بیشتر دیده شدن را، دست کم جهت مبارزه با آن هایی که با اطلاعات غلط مردم را در مسیر نادرست قرار می دهند، داریم، لطفا لینک زیر را در گروه های شبکه های مجازی( لینکدین، واتس آپ ، تلگرام و ...) به اشتراک بگذارید.

WWW.YARABUMCO.IR

خط آخر: اگر در هنگام جستجوی نام و نام خانوادگی خود در گوگل و پیدا کردن سایتی که حاوی آن ها هستند به احساس خوبی دست می یابید، لطفا اینجا را کلیک کنید.