چاپ
بازدید: 2272

مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار( کد 0494)

نیاز دارید که بدانید

مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار، مگس های خیلی عمومی هستند که با اجساد حیوانات در ارتباط می باشند.
مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار تخم های خود را در حیوانات اخیرا مرده می گذارند. 5 تا 10 روز قبل از اینکه لاروها جسد حیوان را ترک کنند، آن را مورد هجوم قرار داده و پرسه می زنند تا برای درست کردن پوپ یک جای خشک پیدا کنند.


هم مگس ها و هم کرمینه ها بی ضرر هستند.
کنترل مگس های بالغ توسط مگس کش و یا حشره کش های داخلی برچسب دار ممکن است.

تشریح مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار

مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار، مگس های خیلی عمومی هستند که با اجساد حیوانات مرده مرتبط هستند. لارو این مگس ها از بافت های حیوانات مرده تغذیه می کند و چون جسد حیوان مرده را تجزیه می کند، در طبیعت مفید می باشد. وجود این مگس ها یا لاروها در خانه عموما دلالت بر این دارد که یک حیوان( جونده یا پرنده یا ...) در دیوارها یا اتاق زیر شیروانی مرده است.

BLO p 0494
مگس گوشت بالغ
چرخه زندگی مگس های گوشت و گوشتخوار

مگس های گوشت و مگس های گوشتخوار به حیوانات اخیرا مرده جذب می شوند؛ جایی که تخم هایشان را می گذارند. لاروها 5 تا 10 روز قبل از اینکه جسد را ترک کنند و برای تشکیل پوپ، یک جای خشک پیدا کنند جسد حیوان را مورد هجوم قرار می دهند. این کرمینه ها زشت اما بی ضرر هستند.
کرمینه هایی که باقی مانده اند تا رشد کنند در مدت 5 تا 7 روز بالغ می گردند. این ها بزرگ و به رنگ های آبی یا سبز درخشان یا سیاه و لجنی هستند. این مگس ها بی ضرر هستند. مگس ها در داخل خانه تخم ریزی نکرده و یا بیشتر رشد نمی کنند. تا زمان بیرون آمدن مگس ها، جسد اولیه، برای هجوم مجدد، خیلی کهنه شده و خشک است.

مدیریت مگس های گوشت و گوشتخوار

تنها کنترل مورد نیاز برای کرمینه های مگس گوشت استفاده از جارودستی یا جاروبرقی است و اینکه آن ها را دور بیندازیم. سپس باید حیوانات مرده دیوارها، اتاق زیر شیروانی و ... را چک کنیم. برای کنترل مگس های بالغ از مگس کش استفاده شده و یا از حشره کش های داخلی برچسب خورده مدد گرفته می شود.

آیا در آیوا زندگی می کنید و با حشره ای مواجه هستید که می خواهید ان را شناسایی نمایید؟

دانشگاه ایالتی گیاهشناسی آیوا و کلینیک تشخیص حشرات، حشره شما را شناسایی کرده و اطلاعاتی در مورد اینکه چه می خورد، چرخه زندگیش چیست و بهترین راه های مدیریت و کنترل آن کدامند را فراهم می نماید. فرم های رایج، هزینه ها، دستورالعمل های حفاظتی و میل کردن حشرات در وبسایت آمده اند( مطلب، ترجمه است)