نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

4 راه که به شما می گوید جوجه خریداری شده واقعا تازه است(کد 0280)

راهنمایی ضروری: اغلب قریب به اتفاق مطالب این سایت ترجمه خود ما هستند. با توجه به اینکه برخی از این مطالب برای خواننده ایرانی ابهام و سرگشتگی ایجاد می کند، گاه مجبور به ارائه توضیحات اضافی هستیم. از آنجا که برای همه خوانندگان واجب و ضروری است که مطالب ترجمه را از توضیحات اضافی تشخیص دهند، تمام توضیحات اضافی را بصورت نوشته های کج دارای خط زیرین آورده ایم.


دفعه بعد که به خرید می روید از این چک لیست دم دست استفاده کنید.
چطور دقیقا متوجه شویم که جوجه خریداری شما تازه است؟ از این 4 راه استفاده کنید:
1- به رنگ پوست نگاه کنید

WAY P1 0280

پوست صورتی می گوید تازه است و پوست مایل به خاکستری بر کهنگی دلالت دارد.
رنگ گوشت جوجه را چک کنید. اطمینان داشته باشید که خلل و فرجی همانند ران ها و زیر بال ها را هم چک کرده اید.
اگر صورتی می بینید، جوجه تازه است. اگر جوجه شفاف یا خاکستری به نظر می رسد، مدت زمانی را سپری کرده و لذا تازگی خود را از دست داده است.
2- بافت را احساس نمایید

WAY P2 0280

پوست کشسان می گوید که جوجه تازه است. پوست سفت یا نرم می گوید جوجه کهنه است.
اگر پوست جوجه متعادل( از نظر نرمی و سختی) و کشسان باشد، به احتمال زیاد تازه است.
از خرید جوجه ای که پوست خیلی سفت دارد یا بعد از لمس با انگشت، محل فرورفتگی به شکل اولیه خود بر نمی گردد خودداری نمایید.
3- به بوی بد توجه کنید

WAY P3 0280

جوجه بی بو تازه است. جوجه با بوی نامطبوع کهنه است.
جوجه تازه هیچ بویی ندارد.اگر متوجه بوی نامطبوع برخاسته از جوجه گشتید، فوق العاده محتمل است که جوجه تازه نباشد. جای این جوجه، مسلما، در سبد خرید شما نیست.
4- به خون قسمت های بریده شده توجه کنید

WAY P4 0280

جوجه تازه فاقد نقاط خونی است.
جوجه کهنه نقاط خونی قابل رویت دارد.
خون نشانه خوبی نیست، زیرا می تواند بر این نکته دلالت کند که گوشت چند بار منجمد و آب شده است. به علاوه، خون در قسمت های بریده شده جوجه دلالت بر افزایش خطر آلودگی باکتریایی می کند.
یک جوجه خام خطر سالمونلا دارد. برای به حداقل رساندن خطر لازم است که جوجه را تازه خریداری نمایید.

WAY P5 0280
در حالت ایده آل، جوجه باید در زیر 4 درجه سانتیگراد نگهداری شود تا احتمال آلودگی به حداقل برسد، اما آن ها همیشه سرد شده به فروش نمی رسند. شما می توانید جوجه را با بسته خنک تر همراه نمایید تا در هنگام خرید، جوجه سرد نگهداری شود.
اگر شما مرغ سرد را از سوپر مارکت خریداری می کنید، می توانید مواد غذایی دیگر را اول بخرید و مرغ را آخرین گرفتنی نمایید. با این راه، جوجه تا قبل از رسیدن به سرد کننده زمان کمتری را از سر خواهد گذراند.
اطمینان داشته باشید که جوجه را خوب فریز کرده اید

WAY P6 0280

کار را با قرار دادن جوجه ها در کیسه زیپ دار آغاز کنید و آن ها را با گذاشتن در لایه دیگری از کیسه زیپ دار دارای بسته بندی مضاعف یا دوگانه گردانید. به دیگر گونه، شما می توانید جوجه ها را در فویل یا سلفون پیچیده و بعد آن ها را داخل کیسه زیپ دار بگذارید.
لایه اول فویل یا سلفون یا کیسه زیپ دار از ایجاد یخ متشکله روی سطح جوجه ها جلوگیری می کند. در همین حال، کیسه زیپ دار بیرونی کمک می کند که هوا وارد نشده و سوختگی فریزری به وقوع نپیوندد.
جوجه را می توان تا 2 ماه در فریزر نگهداری کرد. برای رجوع آسانتر، روی کیسه های جوجه برچسبی بزنید که محتویات و تاریخ بسته بندی را نشان دهد.

صفحه نخست

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.

در ضمن، اگر دوستدار این هستید که در زمره حامیان ما باشید، لطفا اینجا را کلیک کنید.  از آنجا که ما توسط دولت حمایت نمی شویم، امید خود را به حمایت شما عزیزان دوخته ایم. پس اگر فکر می کنید ارزش بیشتر دیده شدن را، دست کم جهت مبارزه با آن هایی که با اطلاعات غلط مردم را در مسیر نادرست قرار می دهند، داریم، لطفا لینک زیر را در گروه های شبکه های مجازی( لینکدین، واتس آپ ، تلگرام و ...) به اشتراک بگذارید.

WWW.YARABUMCO.IR