نیم نگاه


midanidVERY

 5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

دفاتر خدمات سلامت واقعی!؟(کد 0060)

دفاتر خدمات سلامت، که احتمالا با الگوگیری از دیگر کشورها پای بر عرصه هستی نهاده اند، بر مبنای ایده خوبی راه اندازی شده اند، اما متاسفانه تفاوت های موجود بین بخش خصوصی کشور ما و بخش خصوصی دیگر کشورها باعث شده که آن ها در ارتقا کیفیت بهداشتی اماکن تحت پوشش فاقد آن کارآیی بایسته و شایسته باشند.


شاید شما هم بدانید که عمده فعالیت های دفاتر خدمات سلامت بر پایه دو عنصر "خود اظهاری" و "خودکنترلی" بهداشتی متمرکز می باشد.
از این میان "خوداظهاری" مقدمه کار است، زیرا صنف اگر متوجه ایرادات و نواقص بهداشتی خود نشده و آن ها را اظهار نسازد، نخواهد توانست خودکنترلی نموده و ایرادات و مشکلات بهداشتی موجود را مرتفع سازد.
دفاتر خدمات سلامت در هر دو جنبه "خوداظهاری" و "خودکنترلی" کمک حال اصناف هستند، زیرا اصناف به دلیل عدم اطلاع از نقایص و ایرادات بهداشتی، بدون کمک گرفتن از دیگران، جز در موارد استثنایی، قادر نیستند مشکلات و مسایل بهداشتی خود را شناسایی نموده و نسبت به اظهار آن ها اقدامات لازم را صورت دهند.
از سوی دیگر، خودکنترلی گامی مداوم و مستمر است که در عوض برطرف نمودن یکباره نواقص و ایرادات، آن ها را به تدریج حل و فصل نموده و " هر روز بهتر از دیروز"، که شیوه مورد استفاده بسیاری از محل کارهای موفق است، را پایه مرتفع نمودن مشکلات بهداشتی پیش رو می گیرد.
اشکالی که در اینجا پیش می آید این است که دفاتر خدمات سلامت، علیرغم خصوصی بودن، الزام قانونی دارند که نواقص و مشکلات بهداشتی اصناف تحت پوشش را به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منعکس نمایند.
این امر به معنای این است که صنفی که از نواقص و ایرادات بهداشتی خود مطلع شده و در رفع ایرادات، اقدامات لازم را انجام داده اما هنوز موفق به برطرف کردن تمام نواقص و ایرادات نشده، در حین کوشش در راه حل و مرتفع نمودن مشکلات، با پلمپ بی موقع مواجه شده و نزد خود "کاش اصلا عقد قرارداد نکرده بودم" می گوید.
جهت رفع این مشکل و ارائه راهکار ما می توانیم به شما کمک نموده و بصورت تلفنی یا حضوری، یاریگرتان گردیم، هر چند ذکر این نکته بجاست که قبل از اخذ مشاوره تلفنی می بایست از قوانین مشاوره تلفنی مطلع گردید.

مهم: اگر اطلاعات خود را بیش از مطالعه و خواندن، از طریق شنیدن به دست می آورید بهتان توصیه می کنیم که "چرا مشاوره تلفنی!؟" را بخوانید.