5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

انتخاب سطل کمپوست حیاط پشتی( کد 0483)
بعد از تصمیم گیری آغاز کمپوست سازی، وظیفه بعدی گرفتن این تصمیم است که از کدام نوع توده کمپوست یا ساختار برای این هدف باید استفاده کرد تا بیشترین مناسبت را برای حوزه ما داشته باشند. انتخاب ها از سطل های ساده ای که بطور دستی توسط صاحبخانه ها ساخته می شوند تا واحدهای گران قیمت تجاری، گستره دارند. انتخاب های شما باید بر پایه معیارهای تجربی از قبیل قیمت، راحتی، زیبایی و قابلیت استفاده باشد.


انواع اصلی سطل ها
سطل های ثابت: این سطل ها برای مدتی در جایی قرار می گیرند، مگر اینکه وقت گذاشته و آن ها را جا به جا نمایید. مثال های این سطل ها بلوک های بتنی، الوارهای بازیافتی و واحدهای چوبی دو یا سه سطلی هستند.

32 COM 1
کمپوست سازهای قابل جابجایی: سطل های قابل جابجایی در هنگامی خوب هستند که فقط یک ظرف داشته باشید و بخواهید کمپوست خود را مرتبا بچرخانید تا آن را هوادهی کرده و یا مجددا دارای رطوبت نمایید. ظرف را از روی توده بردارید، آن را در کنار قرار دهید و در نهایت با چنگال یا بیل مواد آلی را به داخل آن برگردانید. مثال های ظروف دارای جابجایی آسان مشتمل بر محفظه های سیمی ساخته شده در خانه، مدل های پلاستیکی سبک بدون کف و سطل های تولیدی سیمی یا جوانب جمع شونده می باشند.

32 COM 1 2
سطل های باز: مثال هایی از سطل های باز شامل سطل های مربعی ساخته شده در خانه درست شده از پالت های حمل و نقل و محفظه های تولیدی کارخانه دایره ای ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی سبک با سوراخ های تهویه از قبل فراهم شده می باشد. اگرچه آن ها ساده بوده و ارزان ساخته می شوند، وابسته به شرایط آب و هوایی، مواد شما می توانند سریعتر خشک شده و یا فوق العاده مرطوب باشند.
سطل های بسته: سطل های بسته از عناصر بدون درز شاخته می شوند. سطل های چوبی خانگی با بالاهای لولا دار و کف های ورق فلزی( با سوراخ های زهکش) به عنوان یک مثال در نظر گرفته می شوند. بسیاری از اختیارات کارخانه ای در دسترس هستند. آن ها از ورود جونده ها ممانعت می کنند، اما معمولا از سطل های باز گرانتر هستند. این سطل های بسته می توانند براحتی دارای رطوبت مازاد شوند؛ اگر مقادیر زیادی از مواد سبز را دریافت نمایند. پس، سطوح رطوبت باید مورد پایش قرار گیرد.

32 COM 1 3
سطل های تجاری
معلق ها: سطل دارای استایل معلق شبیه ظرفی است که روی زمین می غلتد تا مواد را مخلوط نماید. استایل های دیگر شامل استوانه بزرگی هستند که روی زمین قرار می گیرد و با یک دسته بصورت دستی می چرخد و یا واحدهای کوچک که محکم شده و می چرخند؛ از آنجا که روی پدهای تا اندازه ای مقعر بر روی زمین واقع شده اند.
یک مشکل معلق ها این است که مواد تازه مرطوب گاهگاهی کلوخه شده و توپ های سنگین کمپکت شده ای را بوجود می آورند. پس باید توجه کافی صورت گرفته و نسبت درست سبزها و قهوه ای ها در داخل سطل رعایت گردد. اینکه واحد تا چه حد ساده مس تواند بگردد بستگی به استایل و وزن آن، نوع مواد آلی داخل و میزان ان ها و محدودیت های فیزیکی شخصی دارد.

32 COM 1 4
سطل های ایستای پلاستیکی: سطل های بی ته مستطیلی یا مدور عموما ارزانتر از معلق ها هستند. مواد آلی در بالا قرار می گیرند و کمپوست های نهایی از در پایین برداشت می شوند. چرخاندن مواد در سطل های کوچک، اغلب، مشکل است. پس، از هواده استفاده می شود و یا مواد از سطل بیرون آورده می شوند، مخلوط می گردند و آنگاه به سر جای خود برگشت داده می شوند.
ساخته شده های خانگی
واحدهای نگهدارنده: این ها ظروف ساده ای هستند که برای ذخیره سازی زائدات سبز از یک راه سازماندهی شده استفاده می شوند تا این مواد تجزیه گردند. یک واحد نگهدارنده را باید ساده ترین و ارزانترین وسیله برای کمپوست سازی در نظر گرفت. زائدات به مجرد تولید در سطل یا توده قرار می گیرند. در این سیستم ها، مواد غیر چوبی از قبیل هرس های چمن، زائدات محصولات، علف هرزهای باغی، برگ ها به بهترین نحو عمل می کنند. یک واحد نگهدارنده می تواند استوانه تشکیل شده از سیم( توری مرغی برای نگهداری توده زیادی ضعیف است) یا چوب های دور انداخته شده باشد. منافذ جوانب نیاز دارند که به اندازه کافی بزرگ باشند تا اجازه ورود به هوای زیاد را بدهند، اما آن ها در عین حال باید به اندازه کافی کوچک باشند تا مواد تجزیه و کمپوست شونده را در دل خود نگهداری نمایند.
سطل زباله: برای تبدیل یک سطل زباله پلاستیکی به کمپوست ساز، ته آن را با اره برش دهید. برای هوادهی خوب، حدود 24 سوراخ یک چهارم اینچی در جوانب سطل ایجاد نمایید. کف سطل را از چندین اینچ تا یک فوت و بیشتر زیر سطح خاک دفن کنید و برای ایمنی آن، خاک شل را در اطراف جوانب فشار دهید. کمپوست ساز تا اندازه ای مدفون، ورود میکروارگانیزم های توده را راحت تر خواهد نمود.
سطل های سیمی: از سیم فنس درجه متوسط به طول 11 فوت که در ابعاد 2 در 4 در 36 اینچ جوش خورده است و در مغازه های محلی یا فروشگاه های لوازم ساختمانی یافت می شود استفاده نمایید. انتهاها را به هم گره زده و تشکیل حلقه بدهید. یک سطل این اندازه یک یارد مکعب زائدات باغی را نگه می دارد. در مدل مشابه، از فنس برف هم می توان استفاده نمود. اختیار دیگر، ساخت کمپوست ساز سطلی سیمی مربعی است. در نهایت، در صورت نیاز، آن می تواند بصورت واحد سه سطلی گسترش پیدا کند.

32 COM 2 1

32 COM 2 2

32 COM 2 3

32 COM 2 4
سطل بلوکی یا آجری یا سنگی: بلوک ها را با یا بدون ملاط قرار دهید. فواصلی بین هر بلوک قرار دهید تا اجازه هوادهی داده شود. از سه سمت مربع 3 تا 4 فوتی، تقریبا 3 تا 4 فوت ارتفاع بدهید.

32 COM 2 5
سطل پالت چوبی: پالت های چوبی دور انداخته شده از کارخانه ها یا مغازه ها می توانند عمودی بایستند و تشکیل یک سطل دهند. گوشه ها را با طناب، زنجیر یا سیم اتصال دهید. یک پالت چهارم می تواند در کف استفاده شود تا جریان هوا را بهبود بخشد. یک قالی یا چیز مشابه می تواند در بالا قرار گیرد تا هم از ریزش باران و برف جلوگیری کند و هم مانع افت رطوبت شود. مطمئن باشید که قبل از استفاده، پالت ها با مواد شیمیایی یا آفت کش ها پردازش نشده اند.
سیستم های چند سطلی: کمپوست سازهای حرفه ای تر یا آن ها که مقدار زیادی ماده آلی در خود جای می دهند ممکن است سیستم های دو یا سه سطلی باشند. سطل های مختلف برای استفاده در مراحل مختلف کمپوست سازی مورد بهره برداری قرار گرفته و در نهایت، کمپوست یکنواخت تر مورد کاربرد در باغ را تولید می نمایند. داشتن دو یا سه سطل این اجازه را هم می دهد که یک بخش برای ذخیره سازی مواد استفاده شود، در یکی کمپوست سازی فعال صورت گیرد و سومی کار ذخیره سازی یا آماده سازی کمپوست نهایی را صورت دهد. ابعاد هر سطل دست کم باید 36*36*36 اینچ باشد. اطمینان داشته باشید که هوا از فضاهای بین باریکه های دیوارهای کناری جریان می یابد و برای دسترسی آسان، دیوارهای جلویی را قابل برداشت درست کنید.( باریکه های قابل بلند شدن) درهای قابل بلند شدن، اضافه کردن مواد را آسان می سازند و می توانند جهت ممانعت از بسیار مرطوب شدن توده ها، در طی بارش های سنگین گذاشته شوند.
اطلاعات این متن دارای هدف آموزشی است. محتویات توصیه شده بر مبنای بهترین دانش در دسترس در زمان چاپ است. عنوان کردن نام های برند و تجاری فقط برای اطلاع رسانی است و به قصد هیچگونه تعریف و تمجید و تصویب و تاییدی صورت نگرفته است. به استثنای آن هایی که ممکن است در دسترس باشند؛ سیستم گسترده تشریک مساعی، استاندارد بودن کالاهای مورد اشاره و یا تایید نمودن آن ها را مورد توجه قرار نداده است. تمام آفت کش ها و مواد شیمیایی کشاورزی فهرست شده برای استفاده های پیشنهاد شده در ارتباط با قوانین ایالت های فدرال و کاننکتیکوت و مقررات زمان چاپ، ثبت شده اند. اگر اطلاعات با برچسب گذاری جاری سازگار نباشد، از دستورالعمل های برچسب پیروی کنید. برچسب، قانون است. توجه! آفت کش ها و مواد شیمیایی کشاورزی خطرناک هستند. در مورد مقررات جاری، از تمام دستورالعمل ها و حفاظت ها پیروی نمایید. آفت کش ها و مواد شیمیایی کشاورزی برچسب زنی شده در ظرف اصلی را به دقت دستکاری کرده و آن ها را بلافاصله طی رویه ای درست و مکانی ایمن، ذخیره سازی نمایید. در مورد مقررات جاری، با دپارتمان حفاظت از محیط زیست کاننکتیکوت تماس بگیرید. استفاده کننده از اطلاعات بالا باید تمام عواقب و مخاطرات جراحت های شخصی و آسیب به قلمرو را پذیرا باشد. سیستم گسترده تشریک مساعی کاننکتیکوت برنامه هایی که برای اشخاص دارد را بی توجه به نژاد، رنگ، ملیت، جنس، سن، ناتوانی و معلولیت ارائه می دهد و یک کارفرمای "فرصت برابر" است.

به شما توصیه اکید می شود از محصولات ما، کمپوست سازهای خانگی مدل پاسیویی، دیدن نمایید.