آیا کمپوست ساز بوکاشی بو دارد؟
قسمت اول

4- استیو در 24 مارس 2021 در ساعت 10:23 بعد از ظهر چنین می گوید:

من اخیرا به خانه ای رفتم که از بوکاشی استفاده می کنند. به مجرد استفاده از آن برای باغ، بوی بدی شامه ام را آزار داد. لطفا نکته یا تستی که کمک کننده باشد ارائه دهید.

نیکی کلسی در 25 مارس 2021 در ساعت 8:55 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام

از سوال شما متشکرم. اگر سطل، شکست خورده باشد؛ کمپوست بوکاشی می تواند بوی بد و گندیده بدهد. اغلب، در زمان هایی که شما متوجه کپک سبز/آبی روی سطح می شوید، سطل شکست خورده است( عمل درست در آن انجام نشده است)اینکه چرا یک سطل بوکاشی دچار عدم موفقیت می شود و چطور می توان مانع از عملکرد بد سطل بوکاشی شد را می توانیددر همین سایت، یا سایت های دیگر، جستجو نمایید.

شما می گویید که بو وقتی که پیش کمپوست بوکاشی را به باغ اضافه کردید قابل توجه بود. این مرا به این فکر انداخت که چای به اندازه کافی و تواتر مورد نیاز زهکشی نشده است. مایع اضافی سطل می تواند سبب ایجاد بویی شبیه استفراغ شود؛ به ویژه در طرف ته سطل و جایی که مایع تجمع می کند. ما توصیه به زهکشی چای روزانه یا هر دو روز یکبار می کنیم. جدا از این، سطح زائدات غذایی را سخت فشار دهید تا چای تا حدی که ممکن است خارج گردد.

در نهایت، مطمئن باشید که موقع دفن در باغ، پیش کمپوست را کاملا مخلوط نموده اید. این هر تکه بزرگ پیش کمپوست بوکاشی را تجزیه خواهد کرد. این امر، همچنین، ارگانیزم های خاک را با پیش کمپوست بوکاشی مخلوط می کند. پس، آن ها می توانند سریع کار کنند و بطور کارآمدی پیش کمپوست بوکاشی را تجزیه نمایند.

امیدوارم که کمکی کرده باشم. کمپوست سازی مبارک!

5- آن در 11 سپتامبر 2020 در ساعت 3:04 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام
ما چند بلوک هستیم که سطلی را خریدیم که ممکن است مال چند سال پیش باشد. ما اوایل کنترل آن را از دست دادیم و از آن زمان تا کنون در محلی در حیاط، که اغلب استفاده نمی شود، قرار گرفته است. کاملا خارج از کنترل است. من غفلتا در سطل را بلند کردم و در داخل سطل چیزهای وول خورنده کرم مانند را دیدم و بوی بدی استشمام کردم. ما باغ خیلی کوچکی داریم که به عنوان یک باغ واقعی، هرگز، استفاده نشده و نمی دانم با آن چه کنیم. یک فضای کوچک محتمل وجود دارد، اما من نگرانم که اگر کرم بخرم، چیزهای کرمی گسترش یابند.
لطفا کمک کنید.

نیکی کسلی در 13 سپتامبر 2020 در ساعت 8:48 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام آن

از سوالات متشکرم. به نظرم این سطل "خراب" را دوست دارید. یک سطل خوب باید بوی شیرین ترشی بدهد. یک بوی گند حال به هم زن و ظهور لارو نشانه این است که سطل "خراب" شده است. سطل بوکاشی باید قبل از دفن در مدت معینی در جایی قرار گیرد و غیر ممکن است آن را 3 سال در جایی، بدون خراب شدن، قرار دهیم! بسیار ممکن است که هوا داخل سطل شده باشد و سبوس کافی به آن اضافه نشده باشد.

محتمل است که سطل خراب شده را با دو مشت سخاوتمندانه از سبوس بوکاشی دفن کنیم. هرچند، از آنجا که شما فقط فضای کوچک باغی دارید، ممکن است بهتر باشد خود را از شر محتویات سطل "خراب" رها کرده و کار را از نو آغاز نمایید. اینکه با یک سطل "خراب" چه باید کرد را می توانید در جاهای دیگر جستجو نمایید.

کمپوست سازی مبارک!

6- انتونی اف آر در 9 آوریل 2020 در ساعت 12:22 بعد از ظهر می گوید:

سلام
من سطل بوکاشی خود را با استفاده از دو سطل مغازه ابزار فروشی درست کردم. سطل شامل زائدات من است که بوی گندیدگی نمی دهد، اما یک بوی سرکه مانند می دهد. اما به مجرد اینکه سطل جمع آوری مایع بوکاشی را باز کردم، بوی آن بوی گندیدگی بود و رنگ قهوه ای داشت و مقداری سبوس بوکاشی پوشیده شده با کپک سبز داشت. من آن را داخل زهکش ریختم، اما نمی دانم آیا باید زائدات را هم خالی کنم، یا آن ها کماکان خوب هستند ( از آنجا که آن ها بوی اسیدی مورد انتظار را دارند؟)؟
من فکر می کنم دلیل این اتفاقات این باشد که کمپوست ساز بوکاشی من درست ساخته نشده است. مقداری هوا به سطل زیرین رفته است، زیرا دو سطل به هم به گونه درزگیری شده و آب بند متصل نشده اند. و در سوراخ هایی که روی سطل بالایی ایجاد کردم، به نظر می رسد که مایع با کپک سفید چسبیده است. آیا این نرمال است؟
آیا هیچ ایده کمک کننده ای برای بر طرف کردن این دو مشکل دارید؟ من فکرکردم که می توانم از مقداری نوار درزگیری استفاده کنم، اما آن موقع برای زهکشی چه باید کرد..... و البته راه حلی برای مشکل دوم ندارم( اگر راه حلی در میان باشد....)
با تشکر
آنتونی

نیکی کلسی در 19 آوریل 2020 در ساعت 8:18 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام آنتونی

از سوالت متشکرم. از تشریح شما چنین به نظر می رسد که نشتی هوا به سطل زیرین وجود دارد. میکروب های بوکاشی چای، بی هوازی هستند و این به معنی این است که چای در معرض هوا خراب می شود. شما می توانید براحتی بگویید که چایتان خراب شده و بوی گند می دهد( وفق تشریح) برای جلوگیری از این اتفاق ما توصیه می کنیم که چای را هر روز یا یک روز در میان زهکشی کنید. اگر پیش کمپوست شما هنوز بوی شیرین ترشی می دهد و در آن از کپک های سبز/آبی اثری نیست، لازم نیست آن را دور بیندازید.

کپک سفید چیزی نیست که نگرانتان کند. در واقع، نشانه این است که میکروب های بوکاشی نشو و نما می کنند. هرچند، آن همچنین دلالت بر این می کند که مقداری هوا به داخل سیستم نشت کرده است. یک سطل بوکاشی خوب درزگیری شده، کپک سفید خیلی کمی دارد.

هر روز یا یک روز در میان چای را زهکشی کنید و ببینید که آیا در از بین رفتن بوی بد و کپک سبز موثر است. اگر مشکل ادامه داشته باشد و چای به بدی برود، باید سعی کنید سطل ها را بهتر آب بندی کنید. برای موفقیت در کمپوست سازی بوکاشی، وجود سطل های با کیفیت هوابند اساسی است.)یک درزگیر لاستیکی یا، همانطور که گفتید، مقداری نوار ممکن است کمک به درزگیری سطل شما بنماید.

کمپوست سازی مبارک!

آنتونی اف آر در 20 آوریل 2020 در ساعت 11:38 صبح چنین می گوید:

سلام نیکی
متشکرم از جوابت
واقعا من سعی کردم مایع را امروز دوباره زهکشی کنم و آن هنوز بو می دهد.... وقتی سطل بالاتر را از بیرون بو می کنم، آن هم بوی بد می دهد. من حدس می زنم به خاطر مایع است که از سوراخ می چکد و در اینجا گیر کرده است (به خاطر کپک سفید).
پس، الان من سعی می کنم که سطل ها را با نوار درزگیری کنم. من لاستیک ندارم و با اوضاع و احوال فعلی توانایی خرید آن را ندارم.
امیدوارم کار کند. چیز بعدی این است که از اضافه کردن رطوبت زیاد به سطل بالایی پرهیز کنم. و با اضافه کردن مقداری کاغذ، مقوا و نان کهنه رطوبت سطل موجود را محدود کنم. موفق باشید.
دوباره متشکرم

قسمت سوم