اولین و تنها، در حال حاضر، مبتکر و سازنده سطل های تولید کمپوست خانگی و آپارتمانی ارزان قیمت  ( زیر 1.5 میلیون) در سراسر کشور

نظر سنجی تمام شد!  نتایج را می توانید در همین سایت ببینید. با تشکر از همه شما عزیزان شرکت کننده

بهترین کود در خانه شماست!

5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528       

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم


موتوربازار کمپوست و چالش ها

,
کمپوست نقش بسیار مهم در بسیاری از صنایع از قبیل کشاورزی، باغبانی خانگی، محوطه سازی دارد. تغییر پویایی بازار توسط آگاهی های زیست محیطی، حمایت های قانونی و تقاضای کشاورزی صورت می گیرد. اگرچه، مواجهه بازار کمپوست با چالش هایی از قبیل هزینه های تولید، راه حل های استراتژیک را برجسته می کند تا رشد مداوم و ابداعات را موجب شود.


عوامل مسئول برای به حرکت در آوردن بازار کمپوست عبارتند از:
1- آگاهی های زیست محیطی: افت کیفیت خاک، انحراف از لندفیل و انتشارات گازهای گلخانه ای بخش هایی از پیامدهای زیست محیطی هستند که سبب تقاضا برای کمپوست به عنوان یک گزینه تاب آوردنی برای مدیریت زائدات آلی می گردند.
2- حمایت های قانونی: فعالین تجاری و شهرداری ها توسط سیاست های حکومتی و مقررات تحریک می شوند. لذا، پذیرش کمپوست سازی می تواند به ایجاد یک محیط زیست قانونمند بینجامد.
3- تقاضای کشاورزی: به سبب افزایش علاقه به کشاورزی ارگانیک و تجارب کشاورزی تاب آوردنی، که بهبود در سلامتی خاک و حاصلخیزی محصول را قابل ملاحظه نموده است، کمپوست به کودهای شیمیایی ترجیح داده شده است.
4- عملیات اقتصاد چرخشی: این کار حلقه مواد مغذی را می بندد، وابستگی به منابع محدود و تمام شدنی را کم می کند، تولید انرژی زیستی همراه آن را تجمیع می کند، گسترش بازار را از طریق محصولات پایه کمپوست افزایش می دهد.
5- اولویت مصرف کننده: در اولویت مصرف کننده، علاق به سوی محصولات آلی، باغداری و محوطه سازی کشیده می شود که برای طراحی آن ها نیاز به کمپوست بیشتر وجود دارد. چالش های بازار کمپوست عبارتند از:
1- زیر ساخت ها و فناوری: زیر ساخت های محدود برای کمپوست سازی بزرگ مقیاس و چالش های فناوری در مدیریت کنترل بو، سطوح رطوبت و نگهداری مواد مغذی می تواند تولید کمپوست کارآمد را با مانع روبرو نماید.
2- تضمین کیفیت: اطمینان از تداوم کمپوست کیفی، رهایی از پاتوژن ها و آلاینده ها، بحرانی و حیاتی است؛ اما چالش هایی در پایش و تطابق با استانداردهای کیفی هم وجود دارد.
3- هزینه و قیمت گذاری: فشار هزینه مرتبط با مواد خام، فرآیند، تطابق قانونی می تواند روی رقابت پذیری قیمت گذاری و حاشیه سود صنایع کمپوست تاثیر بگذارد.


تامین کننده های کمپوست و سهم بازار آن ها


در این بازار رقابتی جهانی، چندین بازیگر از قبیل هاروست پاور، تشریک مساعی کوکا، درت هاگر، ورم پاور، مای نوک و ... غالب هستند و در رشد صنعتی و نوآوری ها نقش و سهم دارند. این بازیگران سهم عمده بازار را در اشتغال و اشغال خویش دارند. برای دانستن سهم هر کدام از این ها در بازار جهانی می توانند از سایت های دیگر کسب اطلاع نمود.
شرکت های بازار بر اساس کیفیت محصول رقابت می کنند. بازیگران عمده بازار بر گسترش تاسیسات کارخانه شان، سرمایه گذاری های R&D، توسعه های زیر ساختی، قدرت نفوذ فرصت های جامع زنجیره ارزش تمرکز دارند. با این استراتژی ها؛ شرکت های کمپوست افزایش تقاضا را ایجاد می کنند، از کارآمدی رقابت اطمینان حاصل می کنند، فناوری ها و محصولات بدیع را توسعه می دهند، هزینه های تولید را کم می کنند، مصرف کنندگان پایه را ازدیاد می بخشند. بعضی از شرکت های کمپوست که در این گزارش آورده ایم عبارتند از:
هاروست پاور
تشریک مساعی کوکا
درت هاگر
ورم پاور
مای نوک
نوتریسویل
مزرعه کرمی داووس
درت دیناستی
مزارع کاهاریم
این شرکت ها با محصولات فراوان( دارایی ها)، حضور جهانی و پژوهش های قوی و ظرفیت های توسعه؛ راهبران صنایع کمپوست هستند.
پویایی های سهم بازار در بازار کمپوست با ورود بازیگران جدید و ظهور فناوری های کمپوست بدیع حاصل آمده است. علاوه بر این، تشریک مساعی بین تامین کننده های مواد، تولید کننده ها و مصرف کننده های نهایی موجبات پیشرفت های فناوری و گسترش فرصت های بازار را فراهم می آورد.

قسمت پنجم

قسمت ششم