5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

فوری! فروشی! بدون معطلی! در انبار فقط یک سطل بوکاشی و دو بسته سبوس موجود است! در صورت تمایل به خرید، قبل از دیگران، تماس بگیرید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

چطور تفاله های قهوه را از قهوه ساز خود بازیافت نمایید؟

روش ها
1- اضافه کردن تفاله های قهوه به توده کمپوست موجود
2- اضافه کردن مستقیم تفاله های قهوه به گیاهان
3- پخش کردن تفاله های قهوه روی خاک بیرونی
4- و یکی بیشتر

نوشیدن روزانه قهوه یک فعالیت روزانه بسیاری از مردم دنیا است. وقتی شما از یک قهوه ساز برقی، پرس فرانسوی، دم کننده چمکس یا هر نوع دم کننده دیگری استفاده می کنید، ممکن است شگفت زده از این بشوید که چطور می شود از دور انداختن تفاله های قهوه به داخل سطل زباله پیشگیری به عمل آورد. پاسخ در کمپوست کردن نهفته است. قهوه آسیابی یک ماده گیاهی است و بنابراین می تواند اجازه داده شود که در ساختاری کنترل شده تجزیه گردد و تولید الحاقیه غنی خاک نماید و مواد را از لندفیل ها منحرف نماید. راهنمای زیر 3 روش بازیافت تفاله های قهوه از قهوه ساز را پوشش می دهد.

روش 1

اضافه کردن تفاله های قهوه به توده کمپوست موجود

1
تفاله های قهوه مصرفی و فیلتر قهوه را جمع آوری نمایید

اگر توده کمپوست موجود، ظرف کرمی یا سرویس کمپوست شهری دارید، اضافه کردن دانه های کمپوست مصرفی آسان است.

با جمع آوری تفاله های قهوه مصرفی و فیلتر کاغذی، اگر دارید، آغاز کنید. فیلترهای قهوه کاغذی هم قابل فیلتر شدن هستند.
ممکن است بخواهید سطل کمپوست آشپزخانه دستی خود را نگه دارید تا تفاله های قهوه در آن جمع شوند و شما آن ها را به توده کمپوست انتقال دهید. این باعث می شود که هر بار که قهوه دم می کنید مجبور نباشید به سوی توده کمپوست سفر نمایید.

2

تفاله های قهوه را روی توده کمپوست خود قرار دهید. تفاله های قهوه و فیلترها کاملا آلی هستند و می توانند مستقیما روی توده کمپوست قرار داده شوند و یا در ظرف کرم دفن گردند.

3

سطح مواد غنی از کمپوست را در توده کمپوست خود تنظیم کنید. تفاله های قهوه غنی از نیتروژن هستند که آن ها را مواد کمپوست سازی "سبز" می نماید. مواد سبز باید با مواد غنی از کربن یا "قهوه ای" بالانس شوند.اگر شروع به اضافه کردن مقدار زیادی تفاله های قهوه به کمپوست خود نمایید، اطمینان داشته باشید که مقدار بیشتری کاغذ، برگ خشک، دیگر مواد غنی از کربن برای تنظیم تعادل مواد مغذی اضافه کرده اید.

روش 2

تفاله های قهوه را مستقیما به گیاهان خود اضافه کنید

1

برای کوددهی به گیاهان، تفاله های قهوه را ذخیره سازی نمایید. به خاطر دانه ای بودن، داشتن پی اچ نسبتا خنثی و غنی بودن از نیتروژن، تفاله های قهوه کود عالی برای گیاهان خانگی و گیاهان باغی هستند. برای استفاده به عنوان کود، شما می توانید تفاله های قهوه را( همراه فیلتر) در ظروفی کوچک ذخیره سازی نمایید.

2

تفاله های قهوه را برای گیاهان خود اعمال نمایید وقتی آماده استفاده از تفاله های قهوه هستید، به سادگی آن ها را روی خاک گیاهان پخش کنید یا با انگشتانتان با آن ها در داخل خاک کار کنید. اضافه کردن تفاله های قهوه مصرفی بطور مستقیم به خاک گیاهان نه تنها ازت مورد نیاز گیاه را بر آورده می سازد، بلکه توانایی نگهداری آب خاک را بهبود می بخشد.

روش 3

تفاله های قهوه را روی خاک بیرونی بگسترانید.

1

تفاله های قهوه را برای توزیع روی زمین بیرونی جمع آوری نمایید. اگر توده کمپوست نداشته باشید و نیاز به کود اضافی برای گیاهان نداشته باشید، اختیار سومی برای بازیافت تفاله های قهوه دارید. شروع به جمع آوری تفاله های قهوه از قهوه ساز خود کرده و آن ها را در ظروفی کوچک، برای مصرف در دو ماه آینده، بریزید.

2

تفاله های قهوه را روی خاک بیرونی بریزید. به خاطر اینکه خود تفاله های قهوه در داخل خاک خیلی سریع کار می کنند و از آنجا که گیاهان مواد مغذی در دسترس را بخوبی مصرف می کنند، دانه ها می توانند، حقیقتا، مستقیما روی زمین بیرونی ریخته شوند.

این روش بازیافت تفاله های قهوه فقط وقتی مناسب است که شما تکه ای زمین از خودتان داشته باشید. شما باید از ریختن تفاله های قهوه روی زمین بی صاحب اجتناب نمایید.
هنگام انجام این کار، از ریختن تفاله های قهوه ها به گونه ای که رشد گیاه موجود را مدفون کنند، خودداری کنید. به جای آن، ریختن دانه ها را در اطراف پایه‌های درختانی که معمولاً خود مالچ‌پاشی شده‌اند و فاقد حیات گیاهی رقابتی هستند، در نظر بگیرید.
o Instead, consider pouring the grounds around the bases of trees, which are typically self-mulched and devoid of competing plant life already.
( معنی عبارت زیر را برای ما پیدا کرده و به رایگان حامی ما شوید)

روش 4

استفاده های دیگر قهوه

1

استفاده به عنوان بوزدای طبیعی فقط یک ماهی را تمیز کرده اید، غذای تند پخته اید، 4 سر سیر را پوست کنده اید و نمی توانید بوی آن را از ناخن هایتان خارج کنید؟ مقداری دانه قهوه را به کف دستتان بمالید. بو از بین می رود و دستان شما تر و تمیز و نرم می شوند. بعد از آن، دست های خود را بشویید تا باقیمانده قهوه ها زدوده شوند. به علاوه، شما می توانید از شر بوهای ناگوار ظروف با قرار دادن یک فنجان قهوه در محل خلاص شوید و یا حتی مقداری قهوه را در کفش های بودار خود در طول شب بگذارید.

2

از ان برای درست کردن قهوه یخ استفاده کنید قطعات یخ قهوه یخ زده را می توان بعداً برای تهیه قهوه یخی استفاده کرد یا حتی برای انرژی اضافی به یک شیک پروتئین اضافه کرد.

3

سعی کنید کاغذهایی با ظاهر آنتیک درست کنید خیساندن کاغذ اداری سفید در باقیمانده قهوه یا تفاله های قهوه مخلوط شده با آب می تواند به آن رنگ دهد و آن را دارای رنگی کند که به نظر آنتیک می آید. شما، بعدا، می توانید از ان برای درست کردن کارت یا آلبوم عکس استفاده نمایید.

4

گوشت را با آن مرینیت کنید. مایعات اسیدی کمک می کنند که گوشت ترد شود و قهوه اسیدی که نیاز دارید را فراهم می کند. اضافه کردن فقط مقدار کمی قهوه، گوشت شما را ترد می کند و شما می توانید نتایج شگفت آور آن را مشاهده نمایید؛ بی آنکه مزه عجیب و غریب قهوه را در استیک احساس نمایید.

در صورت تمایل به بهره مندی از خدمات مشاوره تلفنی ما می توانید قوانین مشاوره را مطالعه نمایید.