5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

چقدر سبوس بوکاشی؟( کد 0576)

 

سبوس بوکاشی بصورت پر شده از میکروارگانیزم های ضروری بسته بندی شده است. این میکروب ها قدرت پشت پرده کمپوست سازی بوکاشی هستند. لازم است سبوس بوکاشی را به اندازه کافی اضافه کنیم تا خرده های غذایی بطور موثری تخمیر شوند. ولی چقدر سبوس کافی است؟

چقدر سبوس بوکاشی باید اضافه شود؟

 

how PVER 0576
یک چیز ساده در باره کمپوست سازی بوکاشی این است که هرگز نمی توانید مقدار زیادی سبوس بوکاشی اضافه کنید. در واقع، بیشتر بهتر است.

به عنوان حداقل، ما توصیه به اضافه کردن حدود 1 قاشق غذا خوری به ازای هر اینچ از زائدات غذایی می کنیم که شما به کمپوست ساز آشپزخانه خود اضافه می کنید.

سبوس را طوری بپاشید که یک پوشش کامل سطح زائدات غذایی را فرا بگیرد. شما می توانید زائدات غذایی و سبوس بوکاشی را بطور مختصر میکس کنید تا مطمئن شوید میکروب های بوکاشی در سراسر زائدات غذایی گسترش یافته اند. با این کار اطمینان حاصل می شود که میکروب های بوکاشی روی تمام خرده های غذایی تا جایی که ممکن است سریع عمل می کنند.

اگر یک بار بیشتر از خرده های غذا اضافه می کنید، مطمئن باشید که یک لایه یک اینچی از زائدات غذایی با حدود 1 قاشق غذا خوری از سبوس بوکاشی پوشیده شده اند و همین امر تکرار می شود. این کمک می کند که اطمینان یابید هر پوشش سبوس در سراسر کمپوست ساز آشپزخانه وجود دارد.

برای تازه کارهای کمپوست سازی بوکاشی ما توصیه می کنیم که در ابتدا در افزودن سبوس بوکاشی به کمپوست ساز آشپزخانه، سخاوتمند باشید. سبوس اضافی آسیب زننده نیست و به آغاز کننده( فرد مبتدی) اجازه می دهد که در پیدا کردن نقطه شیرینی که برای کمپوست سازی بوکاشی در آشپزخانه کار می کند منعطف تر باشد.

نشانه های مبنی بر عدم افزودن سبوس بوکاشی به مقدار کافی

اگر به مقدار کافی سبوس اضافه نکرده باشید، به سرعت از زیبایی دور خواهید شد.

اگر تجربه هر مورد زیر را دارید، ما توصیه می کنیم که سبوس بوکاشی بیشتر اضافه کنید:

یک بوی گندیده یا متعفن
کپک سبز/آبی
مشکلات آفات بعد از اینکه زائدات غذایی تخمیر شده به باغ یا توده کمپوست اضافه شدند و یا
تکه های قابل رویت زائدات غذایی در خاک شما وقتی 2 تا 4 هفته از اضافه کردن زائدات غذایی تخمیر شده سپری شد( به استثنای تکه های بزرگ و استخوان ها که قبل از اضافه کردن به سطل بوکاشی خرد و رنده نشده اند)

اگر، بعد از اضافه کردن مقداری سبوس، هنوز تجربه بالا را دارید، ممکن است مایل باشید سوال و جواب های زیر در باره "چقدر بوکاشی اضافه شود؟" را مطالعه نمایید.

15 جواب برای "چقدر بوکاشی اضافه کنم؟"

1- اهمیت خشک کردن سبوس بوکاشی: چرا سبوس بوکاشی خشک می شود می گوید:
2 می 2022 در ساعت 12.41
چقدر سبوس بوکاشی؟
جواب:
2- لیز آندروس می گوید:
16 سپتامبر 2021 در ساعت 7.47 بعد از ظهر
آیا سطل فعلی در حال استفاده می تواند در بالکن باشد، در حالی که با ضایعات غذا پر می شود، مثلاً یک بار در روز؟ ما در ساحل کالیفرنیا زندگی می کنیم و درجه حرارت جایی که زندگی می کنیم هرگز به حد انجماد نمی رسد. معمولا در زمستان زیر 40 درجه نمی آید. پس ما دوست خواهیم داشت که هر دو سطل را در عرشه بیرونی در پشتیمان ذخیره نماییم، یکی در حال استفاده و دیگری در حال تخمیر.
با تشکر،
لیز
جواب:
نیکی کاسلی می گوید:

17 سپتامبر 2021 در ساعت 10.47 صبح

میکروب های بوکاشی در درجه حرارت اتاق رشد و نمو می کنند. پس، اگر ممکن است سطلتان را در شرایط درجه حرارت اتاق نگهداری نمایید. اگر درجه حرارت افت کند، سرعت رشد و نمو میکروب ها کمتر می شود و ممکن است قبل از دفن، شما نیازمند زمان بیشتری باشید تا تخمیر کامل شود. یک یا دو هفته اضافی در طی درجه حرارت های سردتر باید خوب باشد.

کمپوست سازی مبارک باشد

پاسخ

3- اش می گوید:
21 سپتامبر 2020 در 6.09 بعد از ظهر

سلام. من تازه آغاز به کمپوست سازی کرده ام. من کمپوست سازی را قبل از آنکه سبوس بوکاشی را تحویل بگیرم شروع کردم. من چند بار زائدات غذایی را به سطل کمپوست خود اضافه کرده ام. پس، چقدر باید سبوس بوکاشی اضافه کنم؟ آیا نیاز دارم که سبوس را با زائداتی که تاکنون اضافه کرده ام میکس کنم یا فقط لازم است آن را به بالای لایه بپاشم؟

پاسخ

نیکی کسلی می گوید:

21 سپتامبر 2020 در 9.30 بعد از ظهر

سلام

از سوالات متشکرم. ما توصیه می کنیم که یک قاشق غذاخوری به ازای هر اینچ زائدات غذایی اضافه کنید. سبوس بوکاشی نیاز دارد که در نهایت در میان تمام زائدات غذایی پخش شود. پس، بله، ما پیشنهاد می کنیم که سبوس بوکاشی را با زائدات غذایی که تاکنون به سطل اضافه کرده اید میکس کنید. به خاطر داشته باشید که نباید غذاهای کپک دار به سطل بوکاشی اضافه کنید. پس اگر غذای سطل بوکاشی شما نشانه های کپک دارد( کپک سبز آبی) ما توصیه می کنیم که زائدات غذایی کهنه را دور ریخته و کار را از نو آغاز نمایید.

کمپوست سازی مبارک باشد

پاسخ

4- موکول جین می گوید:
17 ژانویه 2020 در ساعت 1.33 صبح

من 4000 کیلوگرم زائدات گیاهی( حداقل) دارم. می خواهم آن ها را با استفاده از بوکاشی کمپوست کنم. به این منظور، من یک مخزن آب 1000 لیتری با در آب بند و بی سوراخ دارم. پس، من کمپوست سازی را در 4 مرحله انجام می دهم. چقدر سبوس باید برای 1000 کیلوگرم زائدات غذایی اضافه کنم؟( اساسا برگ و ساقه دارم. استخوان و مواد سخت ندارم)

پاسخ

نیکی کلسی می گوید:

18 ژانویه 2020 در ساعت 10.52 بعد از ظهر

از سوال شما متشکرم. یکی از کیسه های استاندارد 800 گرمی ما از سبوس بوکاشی درجه یک، 4 سطل کامل بوکاشی (هر کدام 5 گالن) را کمپوست می کند. پس، 1000 لیتر زائدات غذایی( تقریبا 250 گالن) نیاز به 50 کیسه( 40 کیلوگرم) دارد. با استفاده از همان نسبت ها، شما نیاز به 160 کیلوگرم سبوس بوکاشی دارید تا همه 4 مخزن آب زائدات غذایی را کمپوست نمایید.

ما احجام 10 کیلوگرمی سبوس خود را "آن لاین" می فروشیم. ولی حسب نیاز، قیمت احجام زیادتر را اعلام می نماییم.

پاسخ

5- نیکی کسلی می گوید:

24 آوریل 2018 در ساعت 11.55 صبح

موافقم. احتمالا ساده ترین راه این است که با یک بسته تازه از سبوس بوکاشی اغاز نمایید. به نظر می رسد ساختار ذخیره شما ایده آل باشد( درجه حرارت اتاق، ظرف هوابند فاقد درز و دوری از نور مستقیم خورشید) اینطور به نظر می رسد که سبوس در نخستین جا بطور کامل خشک نشده باشد. اگر رطوبت خیلی زیادی در سبوس باشد، پس آن خوب ذخیره سازی نشده است. مشکلی ندارید که بپرسم این سبوس خانگی است یا سبوس خریداری شده؟

پاسخ

اسجانت هاگورت می گوید:

25 اوریل 2018 در 1:13 صبح

خریداری شده. من فروشگاه را سرزنش نمی کنم زیرا آنها بدون شک مستقیماً از جای دیگری تهیه می شوند. من خودم آن را به داخل یک "زیپ کیپ" انتقال دادم، پس نمی توانم برند آن را به خاطر بیاورم. من آن را دور انداختم و یک کیسه جدید حمل می کنم. یا، حقیقتا شما توصیه می کنید که من کار را با یک سطل، کلا و دوباره، آغاز کنم؟ آن نیم فنجان سبوس قدیمی در پایه داشت و دو تا اضافه شده.

پاسخ

نیکی کلسی می گوید:

25 آوریل 2018 در ساعت 8.42 بعد از ظهر

من به شما توصیه می کنم که یک مشت سخاوتمندانه از سبوس جدید به زائدات غذایی موجود در سطل بوکاشی خود اضافه کنید. در این باره باید اطمینان کافی داشته باشید که میکروب های بوکاشی کافی وجود دارند تا بخوبی زائدات غذایی موجود در سطل بوکاشی را تخمیر نمایند. پس از آن باید به اضافه کردن ضایعات غذایی خود ادامه دهید و از سبوس جدید استفاده کنید.

کمپوست سازی مبارک

جواب

اسجانت هاگورت می گوید:

26 آوریل 2018 در ساعت 2.30 صبح

نیکی از شما بسیار متشکرم. توصیه بسیار مفیدی کردید. من واقعا از بازخورد شما متشکرم.

پاسخ

نیکی کلسی می گوید:

26 آوریل 2018 در ساعت 1:05 بعد از ظهر

کلا مشکلی نیست! شکر خدا که توانستم تجربه خود را با شما تقسیم کنم.

6- اسجانت هاگورت می گوید:

22 آوریل 2018 در ساعت 4:19 بعد ازظهر

سبوس بوکاشی من بویی شبیه آمونیاک می دهد. آیا من باید آن را دور انداخته و یک کیسه جدید بخرم؟ ما یک خانواده کوچک هستیم، تنها دو نفر از ما باقی مانده اند و خیلی هم مواد زائد نداریم. در نتیجه، زمان زیادی طول می کشد تا سطل بوکاشی ما پر شود.

پاسخ

نیکی کلسی می گوید:

22 اوریل 2018 در ساعت 9:02 بعد از ظهر

اسجانت سلام

از سوال شما متشکرم. سبوس بوکاشی باید بوی مخمری و از نوع شراب خانگی داشته باشد. بوی آمونیاک نشان می دهد که بسوی بدی رفته است. سبوس را برای چه زمانی داشته اید؟ اگر در حدود درجه حرارت اتاق نگهداری شده باشد، نور خورشید به آن نرسیده باشد و در ظرف هوابند نگهداری شده باشد، کیفیت خوب سبوس بوکاشی تا 2 سال محفوظ می ماند.

از نظر اصطلاح پر شدن سطل، موضوعی نیست که پر شدن سطل به بیش از زمان دو هفته بینجامد. به مجرد اینکه تخمیر کامل می شود، میکروب‌های بوکاشی وارد مرحله کمون می‌شوند و ضایعات غذایی بوکاشی تا زمانی که آن ها را به خاک اضافه نکنید، بدون تغییر باقی می‌مانند. پس، شما فقط می توانید اضافه کردن زائدات غذایی را تا زمانی که سطل پر شود ادامه دهید. به دیگر گونه، اگر بخواهید که بوکاشی، زودتر کمپوست شود؛ می توانید سطل تا اندازه ای پر شده را برای دو هفته رها کنید تا تخمیر کامل شود و شروع به پر کردن سطل دیگر نمایید. برای ممانعت از ورود هوا، ضایعات غذایی اولین سطل را با کیسه پلاستیکی یا بشقاب کهنه آشپزخانه پوشش دهید. بعد از دو هفته، می توانید پیش کمپوست بوکاشی را به روال معمول دفن نمایید. سپس، ضایعات غذایی دومین سطل ( تا اندازه ای پر شده) را پوشش دهید و پر کردن اولی را مجددا آغاز نمایید. هر راهی کار می کند؛ فقط موضوع این است که کدام برای شما به بهترین نحو کار می کند.

راحت باشید و هر سوالی دارید بپرسید. کمپست سازی مبارک باشد!

تیم زنده بوکاشی

پاسخ

اسجانت هاگورت می گوید:

23 آوریل 2018 در 2.41 صبح

از جواب شما متشکرم. من واقعا از این راه جدید کمپوست سازی لذت می برم. سبوس ممکن است دارای قدمت 6 ماهه باشد. من آن را در گنجه رختشویخانه ام در یک "زیپ کیپ" ذخیره کرده بودم. فکر می‌کنم در صورت لزوم آن را کنار می‌گذارم و با کیسه جدیدی کار را شروع می‌کنم. آیا ایده بهتر ذخیره سازی توصیه می کنید؟منتظر پاسخ شما هستم.به خاطر مفید بودن ازتان متشکرم.

درصورت تمایل به خرید سطل و سبوس بوکاشی و یا سبوس بوکاشی تنها اینجا کلیک کنید.

سبوس بوکاشی تولیدی شرکت "هیومس"                                                                                                                              

7 2SABOOS1V