استفاده از چای بوکاشی به عنوان از بین برنده علف هرز

چای بوکاشی چیست؟

killer1V

چای یا شیرابه بوکاشی مایعی است که توسط سطل بوکاشی شما تولید می شود. عمومی ترین استفاده آن به عنوان کود است، باز کردن زهکش های گرفته و یا کمک به سیستم های عفونی. ما در اینجا بر آنیم که در باره انواع استفاده های چای بوکاشی بیشتر بیاموزیم.

آیا می توان از چای بوکاشی به عنوان از بین برنده علف هرز استفاده کرد؟

دقیقا و قطعا! چای بوکاشی خیلی اسیدی است. چای بوکاشی را به نسبت یک به 100 رقیق می کنند تا از آن تحت عنوان کود استفاده کنند. ( و حتی بیشتر برای گیاهان حساستر) این اسیدیته آن را جهت استفاده به عنوان علف کش ایده آل می سازد. نیاز به رقیق سازی نیست. فقط آن را مستقیما روی علف هرزها بریزید. این یک علف کش طبیعی عالی است که هیچ تاثیر تندرستی منفی ندارد و از این لحاظ به دیگر علف کش ها نمی ماند. برای مثال، علف کش "راندآپ" ممکن است سبب ایجاد سرطان در افرادی شود که در معرض آن قرار گرفته اند.

چطور از چای بوکاشی به عنوان علف کش استفاده کنیم؟

ساده تر از این نمی توان از چای بوکاشی به عنوان علف کش استفاده کرد:

1- ابتدا، موقعیت علف هرزها را تعیین نمایید.
2- چای بوکاشی را از سطل بوکاشی خارج کنید.
3- سپس، چای بوکاشی را روی علف هرزها بریزید.
4- اگر با علف هرزهای سمج روبرو هستید، این کار را هر چند روز یکبار تکرار نمایید.( الاله و قاصدک و ...)
با ریختن مستقیم چای بوکاشی روی گیاه، خاک را غرق می کند و روی ریشه گیاه کار می کند. هرچند، این کار می تواند گیاهان مجاور را هم نابود نماید. اگر گیاهان همسایه ای دارید که می خواهید حفظشان نمایید، چای را در بطری اسپری ریخته و آن را فقط روی علف هرزهایی بریزید که مایل به حذفشان هستید.

killer2V

تصویری که تاثیرات سه کاربرد چای بوکاشی را در فواصل 2 تا 3 روز نشان می دهد( از چپ به راست)

برای سفارش و خرید سطل بوکاشی با ما تماس بگیرید.

پاسخ به یک پرسش اضافی!

آیا می توان از چای بوکاشی رقیق نشده برای از بین بردن خزه سقف آسفالتی که نور نمی بیند استفاده کرد؟ و اگر چنین است، من باید منتظر باشم تا با بارش باران های زمستانه سبز شود؛ زیرا در تابستان های خشک پنسیلوانیا فقط آب از دست می دهد و می ماند؟

از لحاظ تئوری پاسخ مثبت است. چای بوکاشی رقیق نشده می تواند خزه را از بین ببرد. با این حال، چای زیادی لازم دارید و ممکن است برایتان بهتر باشد که کار را در خشکی تابستانه به سامان برسانید.