5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

6 دلیل برای نخریدن کمپوست ساز برقی آشپزخانه

 

فکر می کنید که باید یک کمپوست ساز اشپزخانه لومی، یک کمپوست ساز برقی فرآیند کننده غذای ویتامیکس یا هر وسیله کمپوست ساز آشپزخانه دیگر برای کمپوست کردن خرده های غذای خانه بخرید؟ اگر امکان دارد کمپوست ساز برقی انتخاب شما باشد، آگاهی های زیر را در باره این وسایل آشپزخانه به دست آورید.

به اصل موضوع بپریم! آیا باید یک کمپوست ساز آشپزخانه برقی خرید؟ احتمالا نه! من مطمئن هستم که گروهی از افراد سرمایه گذاری در این باره را بطور ویژه مفید و ارزشمند یافته اند. با این حال برای اغلب مردم، خرید کمپوست ساز برقی، دور ریختن پول، سبز شویی در عوض سبز سازی بوده و بهترین راه کمپوست سازی خانگی نیست.

چطور من کمپوست سازی آشپزخانه را تست کردم؟

SIXRES1

زمانی، من یک فرآیند کننده غذای اف سی 50 خریدم. چند ماه بعد من یک ماشین لومی از طریق سرمایه گذاری جمعی خریداری کردم . من این کمپوست سازهای برقی را برای چند ماه نگه داشتم تا در باره مزایا و مضرات زیست محیطی آن ها قضاوت کرده و دیگر واقعا از آن ها استفاده نکنم.

اگرچه من هر دو این کمپوست سازها را داشتم، هرگز به کسی توصیه استفاده آن ها را نمی کنم. در حالی که آن ها ممکن است هر کدام بعضی از کیفیت های منحصر به فرد را دارا باشند، اساسا یک چیز هستند. تبلیغاتی که می گویند باید یکی را جایگزین دیگری کنید را باور نکنید. من هر دو آن ها را خریده و استفاده و تست کردم و مقایسه کردم.

در دو سال گذشته، من سوالات زیادی در باره اینکه لومی یا فرآیند کننده غذا بخرم داشتم( یا آخرین ویرایش کمپوست ساز برقی که مشکل را حل می کند) و اینکه کدام بهتر است و چطور کار می کند. اخیرا من سوالات خوبی را در باره یک عضو خردکن دریافت کردم. در تمام موارد چنین به نظر می رسد که سرمایه گذاران فنی امیدوارند روی ترندهای زندگی نائل شدنی در حال رشد سرمایه گذاری کنند و سواد محصولی( کمپوست ساز آشپزخانه) را بالا ببرند که راه حل خوب زائدات غذایی توده نیست.

دلایل بیشتر برای عدم خرید کمپوست ساز برقی

من طرح های بزرگی داشتم تا در باره لومی بنویسم. من تاکنون در باره فرآیند کننده غذا نوشته ام. من همچنین برای درک اینکه چرا یک ماشین برقی ارزشش را دارد یا ندارد گشتی در انتشارات کربنی حاصل از راه اندازی ماشین زده ام. نوشتن کامل لومی را متوقف کردم و ترجیح دادم در باره آن مختصر و مفید بنویسم. من واقعا باور ندارم که کمپوست سازهای آشپزخانه احساس خوبی به مردم بدهند و نمی خواهم آن ها صدها دلار خرج محصول سبزشویی نمایند که واقعا از آن استفاده نمی کنند.

به علاوه، من تمام راه هایی که شما می توانید( یا نمی توانید) از خاکستر لومی یا غذادهنده فرآیند کننده غذا استفاده کنید را به اشتراک گذاشته ام. زیر چشمی به انتهای مقاله نگاه کنید و ببینید که من یک طرفدار بزرگ نیستم.

اگر در فکر یک سرمایه گذاری بزرگ برقی هستید، قبل از هزینه کردن برای وسیله ای که دشمن محیط زیست است چند چیز را مد نظر قرار دهید. بگذارید کار را بخش بندی نماییم( آنچه اینجا آورده ام را ببینید) ما با دو سوال عمومی شروع می کنیم و جزییات بیشتری را در باره دلایلی که باعث می شوند کمپوست ساز آشپزخانه نخریم را در زیر آورده ایم.

SIXRES2

آیا یک کمپوست ساز آشپزخانه کار می کند؟

وابسته به این است که شما "چطور" کار را تعریف کنید. از نظر کلی، در اغلب قسمت ها، هم عملکرد لومی خوب است و هم عملکرد فرآیند کننده غذا. آن ها زائدات غذایی را آبگیری و خرد می کنند..... آسیاب های غذای آبگیری شده( شگفتی بزرگی است!) پس آن ها از لحاظ فنی خوب کار می کنند.

ولی آیا آن ها کمپوست می سازند؟ نه! واقعا کمپوست سازهای برقی زائدات غذایی را تبدیل به کمپوست نمی کنند. ما در زیر در باره خروجی کمپوست سازهای برقی بیشتر صحبت می کنیم.

آیا یک کمپوست ساز آشپزی برقی ارزشش را دارد؟
جواب سریع: احتمالا نه!

من فکر می کنم برای همه مردم بهترین کار این است که پول خود را ذخیره کنند و از هزینه کردهای مالی بزرگ، که خودش هم به اندازه کافی بزرگ است، پرهیز نمایند.( آن واقعا جای بزرگی را روی پیشخوان اشغال می کند، به ویژه برای چیزی که فقط ذهنی برای ساکنین آپارتمان ها طراحی شده است)

6 دلیل برای شما که کمپوست ساز برقی را خریداری نکنید!

من مطمئن هستم که کمپوست ساز برقی به تعدادی از مردم حس خوبی می دهد. نادانی است که چیزی پیشنهاد کنم که می دانم بطور ویژه نباید خریداری شود. اما من فکر می کنم که ایده آل شنوندگان یک چیز کاملا کوچک باشد. قبل از اینکه پولتان را خرج کنید 5 دلیل را مد نظر قرار دهید که نشان می دهد چرا نباید کمپوست ساز برقی خریداری کنید.

SIXRES3

1- استفاده از خروجی کمپوست سازهای آشپزخانه سخت است.


در سطح، به نظر می رسد که داستان کمپوست سازهای برقی جذاب باشد. ما تصور داریم که پخش "کمپوست نهایی" روی گیاهان خانگی و باغ سبزیجات صورت می گیرد. به نظر رمانتیک می آید؟

ولی این واقعا چطور کار می کند؟ خروجی حاصل از کمپوست سازهای برقی همانند لومی و فرآیند کننده غذای ویتامیکس واقعا کمپوست نهایی نیست. به عنوان بیشترین وظیفه، آن خرده های غذا را خشک و آسیاب می کند.

SIXRES4

یک مشت خروجی زائدات غذایی حاصل از کمپوست ساز برقی لومی

تغذیه کننده فرآیند کننده غذای ویتامیکس


فرآیند کننده غذا در باره محصول نهایی کاملا ایده آینده نگرانه دارد. شرکت آشکار کرده است که خروجی، که تغذیه کننده نام دارد، نیاز دارد که چند هفته در خاک لخت بماند و بعد با اضافه کردن به گیاهان موثر واقع شود. اساسا، همانند اغلب فرآیندهای کمپوست سازی و تولید کمپوست معمولی، میکروب های خاک نیاز به "کمپوست"( به عنوان مثال فرآیند و هضم) خرده های غذایی خشک شده و آسیاب شده دارند؛ قبل از اینکه آن ها مواد مغذی خاک بشوند.

SIXRES5
یک مشت خروجی تولید کننده کمپوست آشپزی لومی با استفاده از لومی پدز

"کمپوست" لومی

کمپوست ساز آشپزی لومی ادعا دارد که موقع استفاده از لومی پدها معادل یک کمپوست نهایی تولید می کند( حداقل من اینطور تفسیر می کنم) من چندین بسته از محصولات نهایی را با و بدون لومی پدها درست کردم. لومی پدها چیزی شبیه تر به کمپوست نهایی تولید می کنند، ولی آن دور از الحاقیه خاک غنی از مواد مغذی است که خروجی کمپوست سازی با مدیریت خوب می باشد.

آسیاب کردن خرده های غذا

آسیاب( و اعضای وابسته آن) یکی از جدیدترین الحاقیه ها به بازار کمپوست ساز آشپزی سبز شویی است که من دیده ام و این وسیله حتی محصول کمپوست ساز نامیده نمی شود. آن ها آن را یک "سطل آشپزی" می نامند، اگرچه به عنوان راه حل زائدات غذایی مارکت دارد که همان اهداف موثر دیگر کمپوست سازهای آشپزی را بر آورده می کند.

من آن ها را با شفافیت زبان اعتبار سنجی کردم. هیچکدام از این ها واقعا کمپوست سازی نمی کنند و این امر شناخته شده است که خروجی آن ها به قدر کافی برای مشتری ها غیر مفید است تا آن ها انتخابشان را بر اساس حمل و نقل خرده های غذا به مزارع ماکیان صورت دهند. Italic به من مجددا اجازه دهید که تاکید کنم محصول/ سرویس در اطراف این فرض ساخته شده که مشتری ها واقعا از خروجی ماشین استفاده نمی کنند. من تنها آدمی که فکر می کند خروجی غیر واقعگرایانه است، نیستم.italic

به علاوه، این واقعیت که آن ها فکر می کنند حمل و نقل ضایعات غذایی خانگی از طریق پست به مزارع ماکیان اطراف کشور یک راه حل زیست محیطی اختیاری است، شاخص خوبی برای این واقعیت است که برای اغلب مردم سخت است که روزانه از خروجی در این راه با معنی استفاده کنند.

خروجی کمپوست ساز برقی نیاز به زمان "درمان" دارد.

بی توجه به کمپوست ساز برقی که مورد استفاده شما است، خروجی ها نیاز به زمان دارند تا در خاک لخت "درمان" شوند.( به مرحله رسیدگی برسند) لومی ممکن است این ادعا را قبول نکند، اما من حرف آن ها را باور ندارم. آن دقیقا مثل محصول نهایی نیست.

SIXRES6

ظروف شامل 6 خروجی حاصل از تولید کننده های کمپوست برقی( چرخه های فرآیند لومی و فرآیند کننده غذا)

خروجی کمپوست ساز برقی، کمپوست یا الحاقیه خاک نیست.

آیا واقعا می خواهید این ها را روی گیاهان هر روزه خود پخش کنید؟ مطمئنا این خروجی ها بعضی از مواد مغذی را دارند که در نهایت می تواند برای خاک مفید باشد، اما این یک فرآیند ساده تک مرحله ای نیست که برای تولید کننده های کمپوست برقی بتوانیم واقعا از خروجی استفاده کنیم.

به علاوه، این ها هنوز بوی غذا می دهند.
A scratch-and-sniff screen would be great right now, but alas, our internet technology isn’t quite that advanced yet.
و اگر در این سطل ها، کمپوست شما شبیه لجن باشد( همانند باقیمانده ماهی تن)، که من انجام دادم، هنوز یک بوی مشخص خرده ها می آید.
آسیاب های لومی ماهی تن من بویی شبیه ماهی داشتند.( شوک کننده است، می دانم....) باور کنید که وقتی می گویم هر کدام این ها بویی مختصر دارند، در بهترین حالت، من فکر نمی کنم که این امر دلالت بر این دارد که آن ها در بالای خاک گیاهان خانگی داخلی من خوب بنشینند.( جدا از بوی گند و اینکه چطور راکون ها را به باغ من جلب کردند)

اغلب مردم نمی توانند از خروجی تولید کننده های کمپوست آشپزی استفاده کنند.

حتی اگر مردم از آن ها بتوانند برای باغ ها یا گیاهان خانگی استفاده کنند( اگر فضایی برای "درمان و رسیدگی" داشته باشند)، آن ها واقعا چقدر مورد نیازند. آیا در برخی موارد، آنها برای مدتی همه چیز را به اندازه کافی "بارور" نکرده اند؟ آن هایی که باغ های بزرگ دارند احتمالا می توانند از همه خروجی استفاده کنند. ولی اگر شما باغ بزرگ نداشته باشید، راه های به مراتب بهتری برای کمپوست سازی هستند تا اینکه از یک ماشین فراِیند کننده کم حجم ساز در خانه استفاده نمایید.

من برخی از باغبان های شهری را دیده ام که از مزایای آن استفاده می کنند، و شاید بتوان برای برخی از باغبان های شهری که از این دستگاه استفاده می کنند موردی درست کرد زیرا آنها نمی توانند تمام کمپوست خود را در فضای محدود خود پردازش کنند. اما شما به تعداد زیادی بسترمرتفع (من حدس می‌زنم حداقل نیم دوجین یا بیشتر) نیاز دارید تا از آسیاب‌های غذایی یک سال استفاده کنید تا خاک برهنه‌تان را در هر فصل بین محصولات پر کنید.

من از چند نفر که این ماشین ها را دارند پرسیده ام که با خروجی چه می کنند. آدم های خیلی کمی جواب خوب می دهند. بسیاری از داستان ها به این جمله منتهی می شوند: " خب..... بعضی وقت ها من ان را کمپوست می کنم ولی بعضی وقت ها ان را در سطل زباله می اندازم. به خاطر اینکه مطمئن نیستم چه باید با آن بکنم."

من تمام راه های استفاده از کمپوست لومی( که همچنین در مورد تغذیه کننده فرآیند کننده غذا صادق است) را رفته ام و سپس توضیح دادم که چرا فکر می کنم اغلب آن ها بی معنی یا چرند هستند. حتماً آن مطالب را بررسی کنید تا بفهمید که چگونه می‌توانید از محصول نهایی کمپوستر الکتریکی -به طور منظم و پایدار - قبل از خرید لومی یا فراِیند کننده غذا یا هر کمپوستر الکتریکی دیگری استفاده کنید.

من فکر می کنم اغلب مردم حقیقتا نمی خواهند با محصول نهایی چیزی را انجام دهند؛ الا اینکه آن را در سطل سبز، توده کمپوست و یا سطل زباله در اغلب زمان ها بیندازند. این دقیقا جایی است که احتمالا خرده های غذا، بی آنکه پای تولید کننده کمپوست برقی در میان باشد، راه خود را به آنجا ختم می کنند.

اگر اینطور باشد چرا ما باید چیزی را بخریم، اجازه دهیم که فضایی را در خانه ما اشغال کند، برای به جریان انداختن آن انرژی مصرف کنیم، و در نهایت آن را دفع کنیم؛ بی آنکه تاثیر زیادی در جایی که خرده های غذایی به آنجا می روند داشته باشد؟

این بزرگترین شکایت من از تولید کننده های کمپوست برقی است. وقتی ما حقیقتا محصول انتهایی را مورد استفاده خوب قرار نمی دهیم یا ماشین جریان زائدات را از لحاظ موادی تغییر نمی دهد، ارزشی ندارد که پول و منابع را خرجش کنیم.

جدا از این، اغلب مردم واقعا نیاز ندارند که دلایل دیگری برای خرید لومی، فرآیند کننده غذا، یا هر کمپوست ساز برقی دیگری داشته باشند. اما برای آن هایی که ممکن است واقعا از محصول نهایی در راهی مفید استفاده کنند که دیگران، بدون استفاده از ماشین، به آن دسترسی ندارند، دلایل دیگری که می توانند مد نظر قرار دهند را بیان می کنیم تا قبل از سرمایه گذاری روی این تجهیزات مخالف محیط زیست بیشتر درنگ کنند.

SIXRES7

SIXRES8
( بقیه دارد.......)

قسمت دوم

قسمت سوم