5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

چای بوکاشی چیست و چطور از آن استفاده می شود؟

آنچه من از خریدهای با کیفیت خود از آمازون یاد گرفته ام

من واقعا به کومبوچا علاقمند هستم( به مردم در باره کومبوچا خواهم گفت.) این یکی از ایرادات متعدد من است. پس می شود حدس زد که وقتی در باره "چای بوکاشی" شنیدم چقدر هیجان زده شدم. من هر نوع چای کومبوچا را تست کرده بودم، اما این "بوکاشی" جدید و عجیب به نظرم آمد.

من تقریبا از پیدا کردن بوکاشی به ژاپنی که به معنی ماده آلی تخمیر شده است هیجان زده نشدم. تصور من یک چای عالی نیست.

من نمی خواهم چای بوکاشی را بنوشم. پس هیجان من به خاطر درک چیستی آن است و اینکه این چای چه استفاده های سرگرم کننده ای می تواند در خانه و حیاط داشته باشد.

من فقط دقیقا ترسیم می کردم که آن چه بود و چطور قابلیت استفاده داشت.

چای بوکاشی یک ماده اسیدی است که در ته تولید کننده کمپوست خانگی بوکاشی یا مخزن طراحی شده جمع می شود. این ماده شامل مایعات حاصل از آیتم های کمپوست سازی( خرده های غذا و ...) و میکروب های بوکاشی است. سطح پی اچ و میکروب های عاشق اسید آن مسئول مزایای فراهم شده هستند.

اگر سطل بوکاشی زهکش دارد، باید بتوانید، با چرخانیدن شیر پیچی، در هر دو روز یکبار چای بوکاشی را برداشت نمایید.

اگر زهکش ندارید، ممکن است شانسی هم نداشته باشید. بوکاشی شما هنوز مایع دارد، اما به سادگی در ته سطل در لایه قهوه ای که (امیدوارم) در جای خود قرار داده اید جمع می شود.

بدون قهوه ای های پایین (یا اگر آب بوکاشی خود را برداشت نکنید) سرعت سطل بوکاشی شما کند می شود. چرا؟ چون میکروب ها نمی خواهند در مایع زندگی کنند!

به منظور خوشحال نگه داشتن سطل و میکروب هایی که در آن زندگی می کنند، مایع بوکاشی را هر چند روز یکبار برداشت نمایید؛ حتی اگر فقط چند اونس را در هر برداشت داشته باشید.

میزان دریافتی شما به شدت تحت تأثیر مقدار و نوع چیزهایی است که کمپوست می کنید.
با این حال، میزان دریافتی شما، نحوه استفاده از آن را تغییر نمی دهد!

6 استفاده از مایع بوکاشی

دو جین استفاده بالقوه مایع بوکاشی وجود دارد. در واقع، نیاز مستمر من به مایع بیشتر یکی از چیزهایی است که مرا ترغیب به استفاده از سطل دوم کرد و اکنون من گام در تولید کمپوست خانگی بوکاشی گذارده ام.

در حالی که ممکن است دیگران موافق نباشند، اینها مواردی هستند که احساس می کنم از ویژگی های منحصر به فرد چای بوکاشی بهترین استفاده را می کنند:

1- کمک به سیستم سپتیک: (امیدواریم) تعداد زیاد میکروب ها در چای بوکاشی شما بتواند سیستم سپتیک شما را تقویت کند؛ اگر در تجزیه مواد زائد کند باشد.
2-  تمیزکاری و تمیز کاری لوله ها: چای بوکاشی از نادر چیزهایی است که من قطعا به شما می گویم آن را دور بریزید! این برای این است که هر بار من آن را در زهکش ریختم، مشکل گرفتگی لوله و حرکت کند آب در زهکش را، دیگر، نداشتم. اسید بوکاشی نه تنها به عنوان جایگزین لوله بازکن های شیمیایی عمل می کند، بلکه حاوی میکروب هایی است که چربی، مو و دیگر مواد انسدادی دیگر عمومی را تجزیه می کنند. علاوه بر لوله ها، چای بوکاشی می تواند زباله دان های داخل سینک را تمیز کرده و بوی آن ها را کاهش دهد.
3- تغذیه گیاهان: مایع تولید کننده کمپوست خانگی بوکاشی  مقدار قابل توجهی مواد مغذی برای گیاهان دارد. قدرت تغذیه ای که مایع فراهم می کند وابسته به نوع غذاها یا موادی است که تجزیه شده اند.
4- بهبود محتویات میکروبی خاک: از کارهای اصلی میکروب های خاک این است که قفل ویتامین ها و مواد معدنی خاک را باز می کنند. بدون آن ها، گیاهان نمی توانند به آنچه برای رشد نیاز دارند دست یابند.
5- بهبود شرایط بهداشتی حیوانات خانگی و آغل احشام: نشان داده شده است که میکروب های چای بوکاشی باعث کاهش بو و ضد عفونی کردن محل نگهداری سگ ها و مرغدانی ها می شوند.
6- شارژ سریع سیستم های کمپوست ساز بیرونی: تمام روش های کمپوست سازی به میکروب هایی که کار تجزیه را انجام می دهند تکیه می کنند. در حالی که ما برای کاتالیز کردن فرآیند به استارترها متکی هستیم، اضافه کردن میکروب هایی در شکل مایع بوکاشی می تواند کمک کند که کارها بهتر و بخوبی پیش برود.
(ادامه دارد)

قسمت دوم

قسمت سوم