بوکاشی؛ از "اصل" تا "وقتی که سطل پر می شود"

NUM1NUM2NUM3NUM4NUM5NUM6NUM7

7- وقتی بوکاشی پر می شود


معمولا در یک خانوار 4 نفره که اغللب در خانه غذا می خورند حدود 3 تا 4 هفته طول می کشد تا یک سطل بوکاشی 15 تا 20 لیتری پر شود. وقتی سطل بوکاشی شما پر می شود، می توانید آن را برای تخمیر بیشتر رها کنید( و شروع به پر کردن سطل دیگر نمایید) و یا آن را خالی نمایید. دو راه مختلف برای انجام این کار وجود دارد. همچنین به خاطر داشته باشید که سطل ها را بین استفاده ها بشویید.

BUKNUM22V
آن را دفن کنید.

BUKNUM23V
آن را به سطل کمپوست باغی ببرید.

BUKNUM24V
آن را به دوست یا باغ محلی بدهید.

BUKNUM27V
اگر در آپارتمان بدون فضای باغچه زندگی می کنید، می توانید خرده های تخمیر را در گلدان بزرگ خاک دفن کرده و یا آن را به دوست بدهید. این نیز ممکن است که آن ها را به باغ محلی، سطل کمپوست یا شخص علاقمندی که کمپوست ساز دارد بدهید. شما بهترین دوست آن ها خواهید بود و حتی ممکن است یک جایزه مطبوع از آدم هایی هدیه بگیرید که برای محصولا باغی دست به تجارت و داد و ستد کمپوست و بوکاشی می زنند.

BEF   AFT
            قبل                             بعد
نکات
اگر مشاهده نمودید که سطلتان خیلی سریع پر می شود و یا تمایل داشتید که خرده هایتان قبل از خالی کردن بیشتر تجزیه شوند؛ سطل دوم را مد نظر قرار دهید و یا چرخش بین سطل ها را جدی بگیرید. در حالی که یکی پر می شود، دومی در حال ادامه دادن تخمیر است. فقط به خاطر داشته باشید که مایع بوکاشی هر دو را تخلیه کنید. می توانید یک سطل بوکاشی را الان خریداری کنید و دیگری را هر وقت به آن احساس نیاز پیدا کردید.
آماده آغازید؟محصولات ما را ببینید!