5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

آیا کرم ها قارچ می خورند؟( کد 0512)

بیایید با آن روبرو شویم: قارچ ها در فنجان چای هیچ کسی نیستند. بسیاری از ما این تجربه را خواهیم داشت که نصف بسته را دور بیندازیم زیرا هیچ کس آنها را نمی خواهند و تمایل به رشد نسبتاً سریع کپک هم وجود دارد.

جعبه های کرمی و توده های کمپوست کرمی نشان داده اند که یک راه حل عالی در ارتباط با زائدات آلی هستند. پس، آیا کرم ها قارچ ها را دوست دارند؟

جواب این است، بله، کرم ها عاشق خوردن قارچ هستند.

do p1 0512

در طبیعت، کرم ها انواع مواد در حال فساد و مواد آلی را می خورند؛ از جمله باکتری ها، کپک ها و قارچ های واقعی. پس، قارچ های صبحانه انگلیسی یکشنبه شما تبدیل به مواد زائد نمی شود، حتی اگر بعضی از اعضای خانواده آن ها را نخورند. کرم های شما شما را تحت پوشش قرار می دهند و رفتار ویژه خود را دوست خواهند داشت.

آیا کرم ها قارچ های سمی را می خورند؟

برای کسانی که از پرورش غذا در طبیعت لذت می برند، به ما گفته می شود که همیشه مراقب قارچ ها باشند. قارچ ها می توانند تقریبا در هر جایی، به ویژه جنگل ها، رشد نمایند.

از گروه های کوچک قارچ های کوچک گرفته تا قارچ های به ظاهر حجیم، می توانند بسیار اشتها آور به نظر برسند.

متأسفانه، همه ما می دانیم که خوردن هر قارچی می تواند بسیار خطرناک و حتی مرگبار باشد!

همیشه عاقلانه است که قبل از مصرف هر قارچی قابلیت مصرف را بصورت آن لاین، یا بهتر، مطالعه کتاب یا مشورت با متخصص چک کنیم؛ اما در باره کرم های خاکی داخل ظرف چه؟

ممکن است شما سر گشته این باشید که قارچ هایی که در قدم زدن یافته اید یا در زائدات حیاط پیدا شده اند می توانند به عنوان غذا به مصرف کرم ها برسند.

do p2 0512

البته می‌توانید قارچ‌هایی را که در سوپرمارکت خریداری می‌کنید به کرم‌هایتان بدهید، و بله، می‌توانید قارچ‌هایی را که در طبیعت پیدا می‌کنید را نیز به دوستان کوچکتان بدهید.

قارچ ها حتی اگر برای ما سمی باشند آسیبی به کرم های کمپوست ساز جعبه کرمی ما نخواهند رساند.

در مطالعه راهبری شده توسط کالج سلطنتی لندن، آنها دریافتند که دلیل این امر این است که کرم های خاکی دارای مولکول های خنثی کننده در روده خود هستند که بسیاری از پلی فنول ها، سموم و سموم را برای کرم بی ضرر می کنند.

در حقیقت، آن ها محتملا عاشق آن ها هستند. آنها واقعاً انواع میوه ها و سبزیجات را نیز همانند جاروبرقی به درون خود می کشند!

کرم های جعبه کمپوست شما تمام مواد در حال فساد مواد آلی که شما داخل آن می اندازید را مصرف می کنند.

این در واقع شامل مواد در حال فسادی است که از قارچ های سمی( یا غیر سمی) می آید.

البته، دقیقا همانند ما انسان ها، بسیاری چیزها می توانند چیزهای بدی باشند. یک رژیم غذایی متعادل آن چیزی که لازم است می باشد. اگر به نظر می‌رسد که قارچ‌های زیادی به کرم‌هایتان می‌دهید، چیزها را کمی کاهش دهید.

آیا می توانید قارچ ها را در مزرعه کرمی پرورش دهید؟

بله، شما می توانید قارچ ها را در مزرعه کرمی پرورش دهید. در واقع، آن ممکن است طبیعتا هم اتفاق بیفتد. قارچ ها را رشد دهید!

قارچ ها از کپک های رشته ای به نام میسلیوم سرچشمه می گیرند.
بعضی ها متوجه شده اند بهترین راه افزایش رشد قارچ در جعبه کرمی، استفاده از کود حیوانی است.

کود حیوانی یک افزودنی شگفت انگیز برای هر جعبه کرمی است(اما مراقب باشید که از کجا آمده است و حیوان چه چیزی می خورد و آیا یا دارو می خورد؛ داروهای کرم زدایی برای دوستان کوچک ما در حکم اعدام است!) و اگر به عنوان بستر اولیه در جعبه کرمی شما استفاده شود، می تواند به بازگرداندن قارچ برای بارها و بارها کمک نماید.

همچنین دانسته شده است که، به سبب اختلافات محیطی، قارچ ها محتمل تر است که نسبت به جعبه های داخلی در جعبه های کرمی بیرونی رشد نمایند.

اگر خودتان متوجه شده اید که در یک موقعیت منحصر به فرد، قارچ های بسیار زیادی در جعبه کرمی شما وجود دارد، نگران نباشید؛ آن لزوما چیز بدی نیست.

اگر آنها واقعاً سطل زباله را تصاحب می کنند، ممکن است زمان برداشتن تعدادی از آنها و چند بار چرخاندن سطل فرا رسیده باشد.

وول خوردنده های قرمز شما در کمال مسرت مواد در حال فسادی را که از قارچ ها آمده اند می خورند، اما ممکن است به منظور اطمینان از اینکه کرم های شما در محیط کامل هستند، نیاز داشته باشید نوع متفاوتی از بستر و مواد آلی مختلف را اضافه کنید.

سوال بعدی عمومی واضح در باره این قارچ ها ......

آیا قارچ های کشت شده در مزارع کرم برای انسان خوراکی هستند؟

وابسته به قارچ، جواب می تواند مثبت باشد؛ اما اگر قراچ های خود را نمی شناسید به بخت و اقبال روی بیاورید.

بعضی ها فهمیده اند که مزرعه های کرمی آن ها برای ماه های انتهایی می تواند قارچ های خوراکی تامین نماید، اما بقیه به این اندازه خوش اقبال نبوده اند.

با توجه به اینکه انواع خیلی مختلفی از قارچ ها وجود دارند و شامل انواع متعددی هستند که می توانند در مزرعه کرمی رشد و نمو نمایند، همیشه عاقلانه است که قبل از مصرف هر قارچی منابع متعدد را چک کنید.

ساده‌ترین راه برای کشف اینکه آیا می‌توانید قارچ بخورید، حتی اگر آن را نشناسید، استفاده از لنز گوگل برای گرفتن عکس از آن و مشاهده مطابقت با تصاویر موجود در پایگاه داده گوگل است.

سپس، شما می توانید اطلاعاتی را پیدا کنید که معلوم می نماید آیا قارچ ویژه خوراکی است و اگر هست، آیا حتی می توان آن را بعدا مصرف کرد.

خلاصه

شما بطور طبیعی مایل هستید کرم ها را با غذا و خرده هایی تغذیه نمایید که آن ها را سالم و بشاش و سر حال نگه می دارد.

همیشه عاقلانه است غذایی که در ذهن دارید جستجو نمایید و تاثیراتی که می توانند روی کمپوست یا جعبه کرمی داشته باشند را مورد توجه قرار دهید.

فکر می کنید کرم های شما قسمت زیادی از باغ شما را می بلعند یا خاک شما را می خورند؟

یک چیز که در باره آن اطمینان کامل وجود دارد: یک کرم خاکی می تواند به شما کمک کند که باغ خود را تندرست و سالم نگه دارید. اگر دوست دارید به توصیه های بیشتر در باره استفاده از جعبه برای پرورش کرم دست یابید همین سایت را ببینید( در قسمت جستجو "جعبه کرم" را وارد کنید) یا همین دو کلمه را گوگل نمایید.

در صورت تمایل به خرید سطل های تولید کمپوست خانگی غیر کرمی می توانید آن ها را خریداری نمایید.