4 کلاس کیفیت کمپوست

همه محصولات کمپوست مثل هم تولید نشده اند و احمقانه است که با فرض یکی بودن دست به خرید آن ها بزنیم. برای مدت زمان طولانی، معیار مشخصی برای تعیین ویژگی های منحصر به فرد و الحاقیه های خاک کمپوست وجود نداشت. این برای معماران چشم انداز و دیگر خریداران کمپوست فله ای چالش برانگیز است تا بطور کارآمدی نیازمندی های خود را به تامین کننده ها اطلاع دهند و حتی برای تامین کننده ها چالش برانگیزتر است که باید محصولات درست تولید کنند.

COMPOSTCLASS

مواد آلی A1 نیاز به ایجاد یک سیستم طبقه بندی را برای تعیین معیارها برای انواع و کیفیت کمپوست تشخیص داد. این سیستم با فراهم کردن استانداردهای مورد نیاز برای محوطه سازان و تامین کننده ها که بطور کارآمدی تشریک مساعی کنند، صنعت محوطه سازی را بهبود می دهد. معماران محوطه ساز خواهند توانست بهترین کلاس کمپوست برای پروژه خود را شناسایی کرده و مستقیما آن را جستجو نمایند. به نوبه خود، تولید کننده کمپوست استاندارد ویژه کیفیت قابل شمارش و محاسبه را در دست نگه می دارد و می تواند آنچه که محوطه سازان در جستجویش هستند را دقیقا فراهم نماید.

ما با طراحان محوطه سازی، پیمانکاران، کارشناسان تاب آوری و متخصصان کمپوست کار کردیم تا سیستم طبقه بندی زیر را توسعه دهیم:

کلاس 4: محصول خام کمپوست نشده

چیست؟

این محصول از مواد اولیه خام و ناپایدار (مانند کود دامی) ساخته شده است که تحت آزمایش مواد مغذی اولیه و ثانویه قرار گرفته است، اما مهر تضمین آزمایش شورای کمپوست ایالات متحده (STA) را دریافت نکرده یا تحت روش آزمایشی برای بررسی کمپوست و کمپوست سازی قرار نگرفته است (TMECC).

کاربردها

تنها کاربرد آن در کشاورزی است.

اطلاعات تجمیعی

این محصول قادر نیست بصورت درصد بالایی از پروفیل خاک استفاده شود. ادغام در 10 اینچ بالایی یا بیشتر توصیه شده است.
کلاس 3: محصول آب زدایی شده نیمه کمپوست شده

چیست؟

این یک محصول بطور جزیی کمپوست شده یا آب زدایی شده است. ممکن است ریز ریز یا غربال شود، اما ناپایدار یا تا حدی ناپایدار است و نرسیده است. بر خلاف کلاس 4، کلاس 3 مطابق با STA انجمن کمپوست سازی ایالات متحده و استانداردهای تست TMECC تست شده است.

کاربردها

این محصول را می توان جهت تولید محصول، چمن مخصوص و مخلوط های خاک بالایی، خاک پشتی، کنترل فرسایش و مالچ استفاده کرد.

اطلاعات تجمیعی

این محصول نمی تواند برای بیش از 15 درصد پروفیل خاک استفاده شود. یکی شدن در 8 اینچ بالایی یا بیشتر توصیه شده است. اگر ممکن است؛ اختلاط و تجمیع باید 90 روز قبل از کاشت صورت گیرد. یکی شدن عمقی و اختلاط کامل خیلی مهم است.

کلاس 2: محصول رسیده پایدار کاملا کمپوست شده

چیست؟

این یک محصول کاملا پایدار است که عموما از مواد خام پایه کود حیوانی درست شده است. آن معمولا دارای سطوح افزایش یافته مواد مغذی است و می تواند به عنوان کودهای مکمل مورد استفاده قرار گیرد. برای پایداری و جوانه زنی ایده آل گیاه، کنترل کیفیت و تجمیع دقیق مورد نیاز است. محصول کلاس 2 مطابق با STA انجمن کمپوست سازی ایالات متحده و استانداردهای تست TMECC تست شده است.

کاربردها

این محصول برای استفاده در چمن، آماده سازی بستر بذر، باغ های مرتفع، باغچه های سبزی، مخلوط خاک سطحی، خاک پشتی و کنترل فرسایش ایده آل است.

آگاهی های تجمیعی

این محصول نباید در بیش از 30 درصد پروفیل خاک استفاده شود. تجمیع در 6 اینچ بالایی یا بیشتر توصیه شده است. اگر ممکن باشد، تجمیع را 60 روز قبل از کاشت صورت دهید و مطمئن باشید که قبل و بعد از کاشت آبیاری صورت گرفته است.

کلاس1: محصول رسیده خیلی پایدار کاملا کمپوست شده

چیست؟

این یک محصول کاملاً پایدار و درجه یک است که عموماً از مواد اولیه غیر مبتنی بر کود تهیه می شود. این یک محصول "ضد حماقت" است و بی آنکه در اثر تجمیع ضعیف و یا کاربرد بیش از حد خطر بالایی داشته باشد باعث جوانه زنی و بقای گیاهان می شود. آبیاری به قصد نشت زیادی نمک ها مورد نیاز نیست. کمپوست کلاس 1 مطابق با STA انجمن کمپوست سازی ایالات متحده و استانداردهای تست TMECC تست می شود.

کاربردها

این محصول بسیار همه کاره است و دارای تعدادی کاربرد ایده آل از جمله باغبانی، نهالستان، مخلوط ظروف، چمن، آماده سازی بستر بذر، باغ بزرگ، باغ سبزی، مخلوط خاک سطحی، خاک پشتی و کنترل فرسایش است.

آگاهی های تجمیعی

این محصول می تواند به عنوان درصد بالایی از پروفیل خاک استفاده شود. تجمیع کم عمق در 4 اینچ بالایی توصیه شده است، و البته بدون ایجاد خطر اضافه مصرف می تواند بصورت سخاوتمندانه مورد استفاده قرار گیرد.

آموزش بیشتر در باره مواد آلی A1 

اگر مایل هستید در باره این نوع کلاسه بندی کمپوست بیشتر یاد بگیرید، لطفا همین امروز گروه مواد آلی A1 را در اختیار بگیرید! ما از نزدیک با محوطه سازها و سازمان های محلی شامل آب دنور، پارک ها و تفریحات دنور، بخش انتقال کلرادو کار می کنیم تا خاک آلی کیفیت بالا، کمپوست چند منظوره، مالچ ممتاز برای واریته هایی از نیازهای محوطه سازی ها را تولید کنیم. ما مشتاق ارائه مداوم مواد محوطه سازی مناسب برای پروژه هستیم و تلاش می کنیم تا مردم را در مورد مزایای کمپوست سازی و بازیافت ارگانیک آموزش دهیم.

چه می‌دانید به دنبال چه چیزی هستید و چه می‌خواهید در حال حاضر یک سفارش انبوه برای تحویل خاک سطحی انجام دهید، یا می‌خواهید ابتدا با ما چت کنید تا بفهمید به چه کلاسی از کمپوست نیاز دارید، تیم ما اینجاست تا به شما کمک کند. برای آغاز همین امروز با ما در تماس باشید!