بوکاشی و گرمای جهانی!

قسمت اول

کمپوست سازی بوکاشی در زمستان؛ جدا کردن کلمات

اگر متن فراهم شده در بالا را پوشش داده باشید، اکنون می دانید که برای بوکاشی چه اتفاقی می افتد.

کمپوست سازی در زمستان. شما می دانید که از آنجا که این نوع کمپوست سازی غالبا بصورت کمپوست سازی خانگی مورد استفاده قرار گرفته است، می تواند بصورت یک راه مناسب برای مدیریت زائدات غذایی شما، حتی در زمستان، استفاده شود. اگرچه، در حالتی که شما معمولا سطل بوکاشی را در بیرون نگه می دارید، مجبورید در ماه های سرد آن را به داخل منتقل نمایید. در این راه، شما به کاهش بی وقفه زباله های آشپزی خود ادامه می دهید. در نتیجه، هم مایع تخمیر و هم کیک بوکاشی تولید می شوند. با این حال، استفاده از این محصول اصلی و جانبی است که کمی تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

در حالی که شما می توانید استفاده از مایع بوکاشی را برای بارور کردن گیاهان فعال و یا تمیز کردن زهکش ها ادامه دهید، نمی توانید از توده تخمیر شده بوکاشی نهایت استفاده را ببرید مگر اینکه یک ظرف داخلی بزرگتر را برای مخلوط کردن آن با خاک انتخاب کنید. دومی برای اغلب استفاده کنندگان غیر عملی است. بنابراین، دفع کیک بوکاشی در ظروف عمومی طراحی شده برای زائدات آلی عملی ترین راه حل پیشنهادی است.

هر اختیاری که اختیار می کنید، با زائدات زیستی خود، حتی در زمستان، مسئولانه تا کنید. همچنین، به ما اجازه دهید که از طرف مردم سپاسگزارتان باشیم، زیرا دنیا را "تاب آوردنی تر" می کنید. متشکریم از شما!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:
اینستاگرام
تلگرام
( درصورت تمایل به عضویت رایگان در کانال تلگرام، عدد 1 را به 09122039437 پیامک یا واتس آپ نمایید)

canalintroduction