فروشگاه بوکاشی

احتمالا می دانید که کمپوست سازی خانگی یک راه عملی برای خلاصی از شر زائدات آلی نیست. با این حال، این کار برای باغ و باغچه شما فوق العاده مفید است. با بوکاشی، حجم زائدات زیستی تا 25 درصد کم می شود که دلیل خوبی برای شروع کمپوست سازی داخلی محسوب می شود؛ حتی اگر باغ و باغچه نداشته باشید و مایل نباشید گل ها و گیاهان را در بالکن پرورش دهید. در این حالت، به مجرد اینکه فرآیند تخمیر به اتمام رسید شما می توانید به سادگی توده بوکاشی را داخل سطل زائدات زیستی( سطل زباله خانگی) خالی کنید. هرچند، اگر باغ و باغچه دارید، امکان استفاده عالی از آن را خواهید داشت و خاک بوکاشی خودتان را تولید خواهید کرد.

اجازه دهید تخمیر روند خود را طی کند

وقتی کمپوست ساز بوکاشی پر می شود، نیاز دارید که در آن را دو هفته ببندید و اجازه دهید که تخمیر روند خود را طی نماید. میکروارگانیزم هایی که در سبوس بوکاشی پیدا می شوند و شما آن را به زائدات زیستی اضافه می کنید مدتی وقت لازم دارند تا فرآیند تجزیه را به خوبی به اتمام برسانند. به منظور نائل شدن به بهترین نتایج، ما واقعا نیاز داریم اطمینان پیدا کنیم که فرآیند توسط اکسیژن ورودی تحت تاثیر قرار نمی گیرد. نگران نباشید، زیرا کمپوست سازهای بوکاشی اجزاء هوابند قابل اعتماد دارند و یا یک درپوش یا فشرده ساز محکم و بدون درز و شکاف.

در این بین، تخلیه مایع بوکاشی را فراموش نکنید. شما نیاز دارید که مایع را دو تا سه روز یکبار خالی کنید تا توده تخمیر خشک نگهداری شود.

از سوی دیگر، مایع می تواند آغاز به گندیدگی نماید. اما این آن چیزی نیست که شما می خواهید.

کمپوست سازهای ما دارای شیر تحتانی هستند که تخلیه شیرابه را بسیار آسان می سازد.

در حالی که منتظر هستید تا بوکاشی کارش را بکند، بارگذاری سطل جدید را آغاز کنید. ما می دانیم که برخی از شما علاقه مندان فوق العاده به باغبانی هستید و باغ های بزرگتری دارید که به طور مداوم باید با خاک مفید بوکاشی تغذیه شوند. ما همچنین درک می کنیم که شما احتمالا دوست ندارید که زائدات زیستی در حال کمپوست شدن را به مدت 14 روز رها کنید و منتظر بمانید که سطل آماده بارگیری شود. سطل دوم راه حل قضیه است. علاوه بر بوکاشی های بزرگ، شما می توانید ترتیب خرید بوکاشی کوچکتر را بدهید؛ که برای استفاده در آشپزخانه جان می دهد. از طرف دیگر، برای آن ها که می خواهند فقط به یک نوع کمپوست ساز بچسبند، ما پک هایی داریم که شامل 2 تا بزرگ و یا 2 تا کوچک هستند.

BUKCHANGE1

خودتان خاک بوکاشی تولید کنید

به تولید خاک بوکاشی برگردیم. بعد از 2 هفته تخمیر، توده زیستی شما آماده اختلاط با خاک باغ است. وقتی توده تخمیر در باغ یا گلدان بالکن گذاشته می شود، مطمئن باشید که خاک کاملا آن را می پوشاند. شما می خواهید اکسیژن را از فرآیند "انحلال" که در پی خواهد آمد دور نگه دارید.

در دو تا سه ماه، توده زائدات زیستی کاملا در خاک "حل" می شود و آن را با مواد مغذی "درجه یک" پر می کند. شما می توانید گام های این پیشرفت را در اینفوگرافی زیر ببینید. تقریبا در 8 هفته، توده زائدات زیستی تقریبا بطور کامل توسط خاک باغ جذب می شود. سپس می توانید آن را در سایر مکان ها پراکنده کنید یا آن را در گلدان های بالکن خود به خاک اضافه کنید.

BUKCHANGE2

تجزیه زائدات زیستی تخمیر شده در خاک

چپ به راست
یک روز: زائدات زیستی تخمیر شده کمپوست ساز
دو هفته: زائدات زیستی شکل تقریبا متفاوتی پیدا می کنند.
5 هفته: مقدار زائدات زیستی کاهش می یابد. فقط قطعات کوچکتر قابل مشاهده هستند.
2 ماه: زائدات زیستی به صورت غیر قابل شناسایی کم شده اند.

چرا در خانه کمپوست درست کنیم؟

ما باور داریم که برگرداندن مواد آلی به خاک یکی از کلیدهای اصلی رسیدن به آینده نائل شدنی است که در آن مواد غذایی سالم در دسترس خواهند بود و تغییرات آب و هوایی مضر به گونه معکوس روی خواهند داد.

هر شهروندی می تواند در خانه مسکونی، در اداره و یا در یک جای دیگر بر جامعه خود تاثیر بگذارد. این کار می تواند با کمپوست سازی بوکاشی صورت گیرد؛ یک کار با نیاز به دانش فنی و کوشش کم که رفتار ما را عوض می کند!

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید!