شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

در باره سبوس بوکاشی بیشتر بدانیم!


سبوس بوکاشی که به اسامی گوناگون از قبیل افزودنی بوکاشی، الحاقیه بوکاشی، معجزه گر بوکاشی، استارتر بوکاشی و جادوگر بوکاشی هم معروف است مجموعه ای از میکروارگانیزم های موثر و مواد مغذی است که باعث می شود پوست میوه و ضایعات سبزی ریخته شده در سطل تخمیر شوند. مرحله تخمیر مرحله اول کمپوست سازی بوکاشی است. این مرحله با کمپوست سازی با تجزیه تکمیل می شود و در نهایت خاک- کود بوکاشی که بسیار مفید برای گل ها و گیاهان است تولید می شود.

 

اولا بسیار ممنون که این مطلب را مطالعه نمودید.

ثانیا؛ متشکر خواهیم شد که "سطل بوکاشی" را به خاطر سپرده و بدانید که این سطل یک سطل بی بو، کم جا و ارزان قیمت است که در داخل آشپزخانه شما را قادر می سازد کود خوب و با کیفیت تولید نمایید.