نیم نگاه


midanidVERY

 اولین و تنها، در حال حاضر، مبتکر و سازنده سطل های تولید کمپوست خانگی و آپارتمانی ارزان قیمت  ( زیر 1 میلیون) در سراسر کشور

 

بهترین کود در خانه شماست!

5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

نوشته شده توسط کریس پرایور

قسمت اول

توضیح ضروری: ما شرکت اصلاح و مبارزه با کپک نیستیم و توضیحات کپک سفید را تنها به دلیل اینکه استفاده کنندگان سطل بوکاشی در هنگام مواجهه با کپک سفید بدانند با چه چیزی سر و کار دارند آورده ایم!

 7- نشانه های در معرض قرار گیری با کپک سفید

کپک می تواند سبب نشانه های همانند آلرژی از قبیل خارش، قرمزی چشم، گلو درد، سرفه خشک شود. آن همچنین می تواند سبب مشکلات تنفسی و خارش در سگ و گربه شود. دیگر اثرات جانبی عمومی عبارتند از:

آسم
چشمان آبدار
راش های پوستی
سینوزیت
خس خس سینه
پنومونی

8- خطرات تندرستی کپک سفید

علاوه بر نشانه های قبلا ذکر شده، کپک سفید می تواند سبب اثرات معکوس سلامتی طولانی مدت هم گردد. این اثرات معکوس تندرستی طولانی مدت شامل برگشت مجدد آسم، از دست دادن حافظه، مشکلات تنفسی، اضطراب یا افسردگی هستند.

9- چطور از شر کپک سفید رها شویم؟

اگر کپک سفید می بینید و یا انتظار دارید که در خانه باشد، با یک شرکت "ترمیم کپک" تماس بگیرید. گام اول شما شناسایی محل کپک است و رفع مشکل. اگر انتظار کپک را دارید، اما آن را ندیده اید؛ ممکن است نیاز به بررسی حرفه ای کپک داشته باشید. در این حال، بازرس مجوز دار کپک یک آنالیز بصری کپک را راهبری می کند و ممکن است نمونه هایی را جمع آوری کند که بعدا در آزمایشگاه آنالیز می شوند.

بعد از شناسایی کپک و منبع آن، ما توصیه می کنیم که با شرکت اصلاح کار کنید تا با ایمنی کامل کپک را حذف نمایید. اگر دوست دارید که مشکل را راسا مرتفع کنید، تجهیزات حفاظت فردی بپوشید و از خطوط راهنمای IRCIC S520 پیروی نمایید.

10- چطور از کپک سفید جلوگیری نمایید؟

برای داشتن خانه بی کپک، نیاز دارید که منبع رطوبت را حذف کنید. اطمینان داشته باشید که بطور معمول نشت ها را چک می کنید و هر نشتی را می گیرید، رطوبت اضافی را تمیز می کنید و همه سطوح را خشک نگه می دارید.

فکر می کنید که کپک سفید در خانه دارید؟

برای حذف کپک و منبع رطوبت آن، مهم است که شرکت معتبر اصلاح کپک پیدا کنید. اگر منبع حذف نشود، رشد کپک می تواند برگردد.

برای در استخدام در آوردن شرکت اصلاح کپک باید بدانید که شرکت کارهای زیر را صورت خواهد داد:

در وهله اول، جایی که اجازه رشد کپک را می دهد شناسایی می کند.

منبع مشکل را تصحیح می کند و یک پروتکل جامع فراهم می کند تا اطمینان یابیم که منبع کپک بر نمی گردد.

بهترین روش آلودگی زدایی کل سطح را تعیین می کند و از روش های تعیین شده پیروی می کند.

گزارش یافته های خود را مستند کرده و ساختار می دهد.