نیم نگاه


midanidVERY

شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

آیا می توانید پوست هندوانه را کمپوست کنید؟ خرده های سبز برای کمپوست شما

تابستان هندوانه را صدا می زند! ناگفته نماند این یکی از آن میوه هایی است که بچه های من می خورند و می خورند بدون اینکه من مجبور باشم به آنها التماس کنم! بزرگترین آن ها حتی آن را از بستنی ارزشمندتر می داند!

هندوانه از میوه های عمومی تابستان است.

اگر در جستجوی راهی کاملا طبیعی هستید تا در ماه های داغ تابستان به اعضای خانواده خود آب کافی برسانید، هندوانه گزینه ای است که باعث صرفه جویی در وقت شما در طی روز می گردد.( لازم نیست دنبال انتخاب دوم بگردید) میوه های کمی هستند که از هندوانه آب و الکترولیت بیشتر داشته باشند.

البته، فقط گوشت داخلی هندوانه براحتی قابل خوردن است. و گنجاندن هندوانه در رژیم غذایی متدوال روزانه شما به این معنی است که شما باید فکری هم به حال آن همه پوست باقیمانده بکنید.

آیا می دانید کدام قسمت پوست هندوانه است؟ این همان قسمت سفید سفت میوه است که پس از خوردن تمام آن تکه های گوشتی صورتی باقی می ماند. باقیمانده بافتی ترد مانند خیار دارد و به طرق مختلف قابل استفاده است.

پس، بیش از آنکه پوست هندوانه قدیمی را داخل سطل آشغال بیندازید، بهتر است که آن را کمپوست نمایید.

اینجا به شما می گوییم که چطور در این تابستان پوست هندوانه را در داخل توده کمپوست خود بیندازید:

آیا پوست هندوانه می تواند کمپوست شود؟

بله.

پوست هندوانه یک ماده گیاهی آلی است که یک افزودنی کامل به توده کمپوست خانگی شما است.

هنگامی که تمام گوشت خوراکی داخل هندوانه را بیرون کشیدید، کمپوست کردن، به راحتی، بهترین و پایدارترین راه برای از بین بردن باقی مانده پوست است.

آیا پوست هندوانه برای کمپوست خوب است؟

بله! پوست هندوانه هر چیزی را فراهم می کند که میکروب های مفید کمپوست شما برای رشد و نمو به آن احتیاج دارند.

پوست هندوانه غنی از نیتروژن و دیگر مواد مغذی است. آن ها همچنین محتویات رطوبت نسبتا بالا دارند.

پوست های هندوانه ها برای کمپوست کاملا ایمن هستند.

پوست هندوانه را مانند سایر مواد سبز از قبیل قلمه‌های چمن تازه یا علف‌های هرز باغبانی کمپوست کنید.

بهترین راه برای اضافه کردن پوست هندوانه به کمپوست چیست؟

پوست هندوانه برای محافظت از گوشت و دانه های ظریف تر داخل آن بسیار سفت است. پوست ممکن است به میزان قابل توجهی نسبت به میوه ها و سبزی ها در مدت طولانیتری تجزیه شود.

مطمئن باشید که پوست هندوانه شما با گذشت زمان به خوبی کمپوست می شود.

شما می توانید فرآیند را با بریدن پوست به قطعات کوچک، قبل از اختلاط در توده یا سطل کمپوست، سرعت ببخشید. برای کمک به این امر بدانید و آگاه باشید که قطعات به اندازه سه اینچ و کمتر بهترین جواب ها را می دهند.

یکی دیگر از راه‌های سریع کمپوست کردن پوست هندوانه، اضافه کردن آن به سطل بوکاشی است! میکروارگانیزم هایی که در کمپوست سازی بوکاشی حضور دارند شروع به فرآیند کردن پوست هندوانه، قبل از اینکه آن را به کمپوست باغی اضافه کرده و یا در خاک دفن کنید، می نمایند.

در حالی که من عاشق LINKسطل بوکاشیLINK خودم هستم، ما هندوانه های زیادی را در باغ می خوریم و معمولا پوست آن ها را مستقیما وارد سطل کمپوست خانگی می کنیم.

در حالی که می توانید گوشت هندوانه را نیز کمپوست کنید، قبل از اضافه کردن پوست به کمپوست خود، باقیمانده آن را به پرندگان محلی بدهید.( البته این کار را با هندوانه ای که شروع به گندیدن کرده است نکنید!)

گوشت هندوانه را به راحتی می توان تبدیل به بستنی یخی کرد.

گوشت هندوانه را می توان به راحتی با مخلوط کردن گوشت و یخ زدن مایع آن در قالب های یخ به بستنی یخی های خانگی تبدیل کرد.

سوالات مکرر پرسیده شونده

آیا می توانید تخم هندوانه را هم کمپوست کنید؟

بله! شما می توانید تخم های هندوانه را هم کمپوست کنید. البته به خاطر داشته باشید که تخم های هندوانه ممکن است قبل از اینکه توده کمپوست شانس تجزیه آن ها را داشته باشد، جوانه بزنند.

با داغ تر بودن درجه حرارت های داخلی توده کمپوست، شانس کمتری وجود دارد که تخم ها باقی بمانند و رشد کنند.

در حالی که جوانه زدن بذرها کمپوست شما را خراب نمی کند، اقداماتی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از این اتفاق بردارید. اجازه دادن به بذرها که قبل از کمپوست شدن خشک شوند مانع از جوانه زنی آن ها خواهد شد.( برای سرعت بخشیدن به فرآیند می توانید از فر برای برشته کردن دانه ها استفاده کنید.)

می توانید هندوانه را به کمپوست بوکاشی استفاده کنید؟

کمپوست سازی خانگی بوکاشی یک فناوری منحصر به فرد است که برای تجزیه مواد آلی قدیمی از تخمیر استفاده می کند. شما می توانید اغلب میوه ها و سبزیجات، از جمله هندوانه، را به سطل بوکاشی اضافه کنید.

پوست هندوانه نسبتا خشک است و سطح رطوبت سطل کمپوست خانگی شما را ازدیاد نمی بخشد و دستخوش تغییر قابل ملاحظه نمی سازد. هرچند، اگر گوشت تازه هندوانه را داخل سطل بوکاشی بیندازید، محتوای آبدار آن می تواند رشد باکتری های مضر را سرعت ببخشد. پس، باید سطل بوکاشی را مرتب زهکشی نموده و مایع آن را خالی نمایید.