نیم نگاه


midanidVERY

شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

سرگردان این هستید که سطل کمپوست را کجا بگذارید!؟ 

قسمت اول

قسمت دوم

اجتناب از جاهای پر ترافیک یا پیاده راه ها

اگر در شهر یا حومه آن زندگی می کنید، سطل کمپوست یا توده را دور از جاده یا مسیر قرار دهید. اول به خاطر اینکه هرچند بسیاری از آلودگی‌ها می‌توانند از جاده‌ها خارج شوند و توسط کمپوست گرفته شوند، چون نمی خواهید مواد سمی به کمپوست اضافه کنید اگر بتوانید باید از آن اجتناب کنید. دوم اینکه بسیاری محله ها احتمالا دارای قوانین سخت محله ای دارند و شما نمی خواهید آن ها را نقض کنید.

فضایی برای فرغون و چرخ دستی

همیشه وسوسه انگیز است که همه چیز را در باغ جمع کنید.( الان من یک باغ بزرگ دارم، اما زمانی کوچکش را داشتم! پس، اجازه دهبد تجربه ام را بازگو نمایم) هرچند، لازم نیست فضای بزرگی برای کار با توده کمپوست داشته باشید.

اگر یک باغ کوچک و سطل کمپوست دارید، این ممکن است کمتر نگران کننده باشد، زیرا احتمالاً می توانید با استفاده از سطل خلاص شوید. با این حال، هنوز هم باید برای چرخ دستی فضا داشته باشید. اگر باغ بزرگ و توده کمپوست دارید، فضا مهمتر هم می شود.

شما همچنین باید یک چرخ دستی به پشته بیاورید، دروازه سطل را باز کنید (اگر دارید) و به خودتان اجازه دهید تا جلوی کپه بایستید و به خودتان فضایی بدهید تا کمپوست را بچرخانید/ خارج کنید.

جلوه های بصری و زیبایی شناختی( وابسته به سطل شما)

compostsite3VER

اگر زیبایی باغ برایتان مهم است، و دوست ندارید سطل کمپوست را ببینید، ممکن است مایل باشید که آن را از دیده ها پنهان نمایید.

هرچند، بدانید که همه سیستم های کمپوست سازی زشت نیستند!(بوکاشی را ببینید!) چند سطل چوبی دوست‌ داشتنی و اصیل وجود دارد، و من عاشق سطل‌های پالت خود هستم؛ بعد از اینکه شریکم مجبورم کرد آنها را به رنگ آبی مدیترانه‌ای دوست‌داشتنی رنگ کنم.

به دیگر گونه، شما می توانید با اسکرین، گیاهان و یا کمان منظره سطل خود را پنهان نمایید. (در مذاکرات ظریف منتهی به خرید، گلخانه من به هر سه مورد نیاز داشت.)

نتیجه گیری

این ها موارد زیادی هستندکه باید در نظر بگیرید، اما باز هم، فکر نکنید که باید هر نقطه را مطابقت دهید. به محدودیت ها و چیزهایی که واقعا برایتان اهمیت دارد فکر کنید و اینکه شاید هیچ زمانی نتوانید به نقطه عالی دسترسی پیدا کنید!