منزل خود را با "بوکاشی" دکور نمایید!

 BUKLOMI1

کمپوست سازی بوکاشی در یک نگاه:

تمیز: اصلا کثافت کاری های همانند دیگر روش های کمپوست سازی را ندارد.
زمان کوتاه کود سازی: در روش بوکاشی طی یک استراحت 2 هفته ای مرحله تخمیر طی می شود و فقط دو هفته دیگر وقت لازم است تا خاک- کود بوکاشی، جهت مصرف، دست به دامان شما شود.
بدون بو: سطل های زباله پر از مواد غذایی در حال تجزیه هستند. بوکاشی شما را از این بو نجات خواهد داد.
تولید متان: شما در مرحله تخمیر بوکاشی هیچ گازی را مشاهده نخواهید کرد. این امر با دیدن اینکه در سطل بوکاشی سر جایش می ماند و در اثر فشار گاز تغییر مکان نمی دهد اثبات می گردد.
آینده ای بدون زباله بسازید: بوکاشی از زباله های آشپزخانه شما خاکی غنی از مواد مغذی برای باغچه یا گیاهان آپارتمانی شما تولید می کند.
برق: بوکاشی بدون نیاز به برق کار می کند.


قیمت: 901 هزار تومان بدون هزینه حمل
مقایسه: 2 درصد قیمت خرید کمپوستر لومی
هزینه ارسال: هزینه ارسال و بسته بندی بر عهده مشتری است.

تماس بگیرید

بوکاشی را بهتر بشناسید

از اینکه هر هفته چقدر زباله کمتری تولید می کنید، شگفت زده میشوید
بوکاشی نه تنها حشره مثل پشه و مگس و بوی بد و نا مطبوع را از منزل شما دور می کند بلکه به طور غیر مستقیم تاثیر به سزایی در تغییرات اقلیمی سیاره زمین دارد.
زباله های مواد آلی مثل بقایای مواد غذایی توسط شهرداری ها جایی در طبیعت پیرامون ما تلنبار می شود. یکی از اصلی ترین عوامل ایجاد گازهای گلخانه ای از همین انباشته ها ایجاد و وارد محیط زیست می شود.
کمپوست می تواند در صورتیکه فضای حیاط یا باغ اجازه دهد تولید شود. در صورت نبودن چنین محیط آزادی نمی توان مخزن کمپوست بزرگی درست کرد، بوکاشی می تواند یک راه حل برای تبدیل پسماندهای آشپزخانه ای در منزل باشد.

 BUKLOMI2

توضیح شکل: درهای سطل های بوکاشی تحمل فشار گاز را ندارند! لازم هم نیست، چون گازی تولید نمی شود!

امروزه در بیش از 120 کشور جهان از دستگاه بوکاشی برای تبدیل بیشترین قسمت از پسماند آشپزخانه ای استفاده می کنند.( ما افتخار این را داریم که کاری کرده ایم که ایران هم به خیل این کشورها بپیوندد) این کار باعث کاهش بارگیری و حمل پسماند های مضر برای طبیعت توسط شهرداری ها می شود.

چرا کمپوست کردن مواد امری مهم است؟

BUKLOMI3

کمپوست کردن مواد زباله ای و پوسیدنی یکی از ترفندهای شگفت آور طبیعت است. کمپوست کردن زباله ها و پسماند های غذای دور ریختنی، مواد غنی غذایی برای رشد مفید گیاهان را تولید می کند. در حالیکه تولید کمپوست به حالت انباشته کردن در یک مخزن کار ساده ای نیست و ماه ها وقت و انرژی لازم دارد و از این گذشته به محوطه ای در فضای باز در خارج خانه نیاز دارد که باعث جذب حشرات و جوندگان مختلف می شود بوکاشی راه ساده ای است برای این تبدیل در مبدا که همان آشپزخانه است.
تنها با سه عمل ساده خرد سازی، فشرده سازی و پخش سبوس می توانید از مواد کثیف پسماند آشپزخانه ای کمپوستی غنی و مغذی برای گیاهان درست کنید.
هیچکس مورچه، مگس میوه یا انگل و کرم های حشره ای را دوست ندارد.

BUKLOMI4

حشرات موذی به داخل ظرف زباله منزل شما جلب می شوند و وقتی دچار حشرات موذی در منزل شدید خلاصی از دست آن ها مشکل می شود. اما وقتی در سطل کمپوستر بوکاشی از پسماند غذایی کمپوست تولید کنید از هجوم حشرات و آفات مضر هم در امان می مانید.
در عوض از این زباله ها کود مفید و مغذی ای به دست می آید که می توانید برای چمن، درختان، باغ و گلدان مصرف کنید.


آیا بوکاشی با اثاثیه منزل و آشپزخانه از نظر شکل ظاهری در تضاد نیست؟


این سطل به قدری کوچک و زیباست است که هر گوشه ای می تواند جا شود و شما حتی می توانید از دید خارجش کنید. البته بیشتری ها اینکار را نمی کنند، چون دوست دارند پز وسیله ای که هیچ کس ندارد را بدهند!
در مجتمع های بزرگ آپارتمانی و یا خانه های کوچک نقلی یا هر خانه متوسط دیگری ازین دستگاه می توان استفاده کرد. بوکاشی زمستان و تابستان و روزهای بارانی و برفی برایش فرق نمیکند و البته که بهتر است در سردترین و خنک ترین جای خانه سکنی گزیند!

BUKLOMI5

بوکاشی برای تمام شرایط آب و هوایی

 

مخزن کمپوست در تابستان گرم پشه و مگس و جوندگان موذی را به خود جلب می کند و بوی بدی از آن متصاعد است. در صورتی که بوکاشی این مشکلات را نداشته و در زمانی کمتر کمپوست را تولید می کند.
اگر بوکاشی داشته باشید مسئولیت اجتماعی زیان زدن به محیط زیست از شما ساقط می شود. چه هوا بارانی باشد چه آفتابی شما می توانید سهم خود را در حفاظت از محیط زیست انجام دهید.

BUKLOMI6

تصویر یک باغ اجتماعی که به برکت بوکاشی از سلطه باندهای مخوف مواد مخدر خارج شده و تبدیل به منطقه ای سبز و خرم و مورد استفاده گردشگران شده است.
شما با سه کار ساده خردسازی، فشرده سازی و ریختن سبوس می توانید پسماند غذایی را به کمپوست تبدیل کنید.
کمپوست کردن در فضای باز و بیرون سخت است و هم به فضای زیادی نیاز دارد و ماه ها طول می کشد و هم باید آموزش زیادی دید تا بتوان کمپوست با کیفیتی تولید کرد. با بوکاشی فقط با انجام سه کار ساده خرد سازی، فشرده سازی و ریختن سبوس و با تقلید از روشی که سال ها در شرق دور مورد استفاده قرار می گرفت در زمان کوتاهی از پسماند آشپزخانه مواد مغذی خاک به دست می آید .
در کار با بوکاشی حدود 2 هفته زمان برای پر شدن سطل نیاز است و دو هفته زمان برای استراحت( شما در این مدت همراه بوکاشی استراحت کرده و به سایر کارهای خود رسیدگی می کنید!)
پس از آن مرحله قرار گیری در دل خاک باغچه یا داخل گلدان خانگی فرا می رسد که آن هم 2 هفته تا یکماه بیشتر به طول نمی انجامد.
بوکاشی تقریبا هر چیز داخل منزل که در آشپزخانه تولید می شود( تمام پسماندهای تر) را تبدیل به کود کمپوست می کند: از باقیمانده های بشقاب گرفته تا پوست تخم مرغ که البته پوست میوه و ضایعات سبزی از بهترین چیزهای مورد علاقه سطل بوکاشی هستند. استخوان های درشت و مایعات( به مقدار زیاد) از مواد و موارد استثنایی هستند که باید از ریختن آن ها در سطل بوکاشی اجتناب نمود.

BUKLOMI7

BUKLOMI8


بوکاشی در حدی کوچک است که هر گوشه کناری جا می شود و آنقدر زیباست که بهتر است مخفی نشود
ابعاد بوکاشی کمتر از یک تستر آشپزخانه است و روی میز جای کمی اشغال می کند و ظاهری زیبا دارد.
ارتفاع آن 30 سانتیمتر ، عرض آن 20 سانتیمتر و طول آن 23 سانتیمتر است و رنگ آن فعلا سفید و خاکستری و صورتی است.

BUKLOMI9

مراحل تبدیل پسماند آشپزخانه ای در بوکاشی بسیار ساده است:
الف- پوست میوه و ضایعات سبزی و باقیمانده بشقاب و خیلی چیزهای دیگر را خرد کرده و در سطل بوکاشی بریزید:

BUKLOMI10

ب- پس از این مرحله کار فشرده سازی توسط وسیله هواگیر به آسانی آب خوردن انجام می شود:

BUKLOMI11

ج- کار نهایی ریختن سبوس است که آسان و در عین حال لذتبخش است:

BUKLOMI12

توضیح: البته در کار با سطل بوکاشی لازم است فعالیت های جزیی دیگری هم داشته باشید که در بروشور و راهنما و فایل صوتی در باره آن ها گفته شده است. ضمنا واحد فنی ما آماده است تا قبل از خرید و بعد از آن شما را از مزایای یک خرید خوب آگاه سازد. با این حال، سخت ترین و اصلی ترین کارها همان است که گفته شد!


مزایای بوکاشی :


• در مدت کمتر از دو ماه کارش را انجام می دهد.
• جادار است و با فشرده سازی شما می توانید بیش از 2 برابر گنجایش بارش کنید!( خیلی ها تعجب می کنند که با این کوچکی چقدر دیر پر می شود!)
• بسیار مناسب برای فضای کوچک
• تعمیر لازم ندارد
• قابل استفاده در تمام فصول
• نیازمند برق نیست!
• علاوه بر کود جامد، کود مایع هم تولید می کند. مقدار این کود مایع به قدری زیاد است که بسیاری از خریداران تمام نیازهای کوددهی باغچه کوچک و گل ها و گیاهان را بر طرف کرده و می مانند که با اضافی "چای بوکاشی" چه کنند! حتی بسیاری از فروشندگان وجود کود مایع را عامل اصلی اقتصادی بودن خرید سطل می دانند و لذا از توضیح دادن در باره کود جامد حسابی طفره می روند!

سطل بوکاشی بدون برق کار می کند!


این روزها که برق زیاد می رود نگرانی در باره وسایلی که با برق کار می کنند زیاد شده است! خوبی بوکاشی این است که برق لازم ندارد!
کاهش انتشار گازهای گلخانه ای( این را عملا تجربه خواهید کرد زیرا در هنگام کار با بوکاشی می بینید که در سطل، که برای تحمل فشار گاز طراحی نشده است، تکان نمی خورد و این به معنی این است که اصلا گازی تولید نشده است) از مزایای سطل بوکاشی است و شما اطمینان خواهید داشت که در استفاده از این سطل زیبا و جادار و مفید برای خاک و گل ها و گیاهان باغچه، سهم کمتری در گرم کردن کره زمین خواهید داشت!
کمپوست سازی مبارک!