5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

کمپوست و خاک رویی: با هم اختلاف دارند؟

قسمت اول

قسمت دوم

اختلاط گلدانی چیست؟

وقتی بحث گلدان و ظرف پیش می آید، من به شما هیچ خاکی را توصیه نمی کنم چون خیلی سنگین خواهد بود. ظروف نیاز به مخلوط های تخصصی بدون خاک دارند. این مخلوط ها؛ مخلوط گلدانی، خاک گلدانی، مخلوط ظرف و ... نام دارند.

TOPCOM5

این مخلوط ها به ویژه بسترهای رشد فرموله شده برای ظروف را رشد می دهند. برندهای مختلف فرمولاسیون های گوناگون دارند، اما معمولا حاوی پیت ماوس، لیف نارگیل همراه با پرلیت، بستر کرمی، کمپوست، دیگر محصولات همانند کودهای با رهایش آهسته هستند. اختیارات آلی در دسترس بوده و توصیه می شوند.

همچنین محتمل است که آن را با بستر رشد ظرف خودمان میکس کنیم. من شخصا ترجیح می دهم محصولات تجاری قابل اعتماد و آماده استفاده را خریداری کنم.

یک نکته برای چمن

اگرچه من شخصاً طرفدار کاشت چمن نیستم (من ترجیح می دهم گل های بومی، گیاهان خوراکی و سایر گیاهان چند ساله پرورش دهم)، از کمپوست و خاک رویه می توان برای افزایش باروری چمن های شما در بهار استفاده کرد. 1 سانت کمپوست یا نیم اینچ را روی سطح چمن بپاشید. از یک شن کش برگ استفاده کرده و آن را روی چمن پخش کنید. کمپوست را تا ممکن است به خورد خاک بدهید. بهترین زمان برای انجام این کار پس از هوادهی یا جداکردن چمن است.

پایان