5comver0007

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

مژده! مژده: برای رفاه حال خریداران و مشتریان "بوکاشی" سبوس 600 گرمی که برای دو مرحله نیاز متقاضی را بر طرف می کند و کم جا هم هست تولید کرده ایم. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چه چیز کمپوست را خوب می کند؟

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید.

قسمت اول

قسمت دوم

پس چه چیز کمپوست را خوب می سازد؟

در انتها، خیلی زیاد در باره کمپوست نگران نباشید( مگر اینکه تبدیل به کثافت بودار شود!) کمپوست هنوز هم بهترین راه برای رشد و نمو گیاهان، دفع زائدات، کمک به محیط زیست است. البته هر بسته ویژه ای ممکن است کامل نباشد. ولی نیاز به مقدار زیادی مواد است تا یک مقدار کمی کمپوست تولید شود. درک اینکه چگونه همه عناصر موجود در خاک و کمپوست شما با یکدیگر تعامل می کنند تا خاک عالی تولید کنند، فرآیند پیچیده ای است که توصیف آن حتی پیچیده تر است.

همیشه تا آنجا که می توانید مواد مختلف را در توده کمپوست خود مخلوط کنید. این شما را مطمئن می سازد که یک شانس خیلی خوب دارید تا کمپوست خوبی تولید کنید که غنی از مواد مغذی است و موجب رشد و نمو گیاهان شما می شود.

چه را نباید در توده کمپوست گذاشت؟

COMGOOD7

برگ ها و تنه اوکالیپتوس کلادوکالیکس

برگ‌های صمغ و همچنین سوزن‌های کاج حاوی ماده‌ای شیمیایی هستند که از رشد هر دانه دیگری در زیر درخت جلوگیری می‌کند. این به درخت ویژه اجازه می دهد که از تمام آب و مواد مغذی در دسترس استفاده کند که آن ها نیاز دارند تا رشد کنند و مجبور نیستند منابع را با دیگر درختان تقسیم نمایند. اینکه این دلیل مهم است این است که این درختان معمولا در مناطق خشک و فقیر از مواد مغذی یافت می شوند که محتملا برای هر آب و مواد مغذی رقابت می کنند.

به این دلیل، برگ های صمغ و سوزن های کاج bنبایدb به توده کمپوست اضافه شوند. البته، همه مظنونین "معمول" دیگر وجود دارند که در مزرعه کرم یا توده های کمپوست در فضای باز مانند گوشت، لبنیات، تخم مرغ، روغن، پیاز و هر گونه ضایعات مرکبات به خوبی کار نمی کنند. اما اگر یک Compot دارید، می توانید همه این موارد را در کمپوت eco-eze قرار دهید تا همچنان بتوانید این موارد را به یک کمپوست توده یا bay معمولی اضافه کنید.