نیم نگاه


midanidVERY

شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

قسمت اول
قسمت دوم
قسمت سوم
3 چیز که بی دانستن آن ها نباید تولید کننده کمپوست خانگی انتخاب کنید!؟

سوال و جواب های بیشتر در باره کمپوست سازی

من چه اندازه کمپوست سازی را نیاز دارم؟

به مجرد اینکه استایل کمپوست سازی که ترجیح می دهید را انتخاب کردید، در گام بعدی می توانید اندازه را برگزینید. برای یک خانواده یک تا 4 نفره، ما توصیه به استفاده از کمپوست سازی می کنیم که حداقل 4.5 فوت مکعب را فرآیند یا پردازش نماید. اگر قصد دارید زائدات باغی یا برش های حیاط را اضافه کنید، یک ظرفیت 15 تا 20 متر مکعب فضای کافی را فراهم می نماید.

آیا مجبورم کمپوست خود را بچرخانم؟

الزاما نه! اگرچه جرخاندن کمپوست تجزیه را سریعتر می کند، راههای دیگری برای هوادهی کمپوست وجود دارد( کار ابداعی ما در کمپوست ساز پاسیویی را ببینید!) سیخونک زدن به کمپوست با شن کش یا مخلوط کردن با چنگک می تواند به وارد کردن فضاهای هوا به داخل توده شما کمک کند. شما همچنین می توانید موادی را با فضاهای هوایی از پیش ساخته شده اضافه کنید. کارتن های مقوایی تخم مرغ، رول های کاغذ توالت، و مقوای موجدار سفید نشده برای این کار جان می دهند!

چطور کمپوست سازهای معلق سریع کار می کنند؟

کمپوست سازهای معلق با یک مکانیزم چرخشی از پیش ساخته شده می آیند که به اختلاط و هوادهی توده شما کمک می کند. این امر هوایی را در اختیار میکروارگانیزم ها می گذارد که آن ها نیاز دارند تا زائدات غذایی شما را هضم نمایند و کار خود را بطور کارآمدی صورت دهند. در همان زمان، کمپوست سازهای معلق درزگیری شده حرارت تولید شده در طی کمپوست سازی را در خود نگه می دارند. این به آن ها کمک می کند تا سریعتر آنچه داخلشان پرتاب می شود را تجزیه نمایند.

چطور می توانم بهترین سطل کمپوست آشپزخانه را انتخاب کنم؟

برای انتخاب نوع کمپوست سازی که با فضا و نحوه زندگی شما سازگار است از راهنمای بالا کمک بگیرید. اگر در نظر دارید که کمپوست را بیرون بگذارید و می خواهید عمر کمپوست خود را افزایش دهید، واحد خود را در یک گاراژ (این کار برای سطل های کرم و کمپوست سازهای معلق کار می کند) یا زیر سقف یا برآمدگی (برای کمپوست های بسته یا پیوسته) قرار دهید.

کدام یک برای رشد گیاهان بهتر است؛ کمپوست کرمی یا غیر کرمی؟

هم کمپوست ساز کرمی و هم کمپوست ساز غیر کرمی مواد مغذی گیاهان باغ، برای رشد و نمو، را فراهم می کنند. در حال حاضر یک توافق قوی در مورد اینکه کدام یک برای رشد خانگی بهتر است وجود ندارد. اگر باغ شما کلسیم یا فسفر ندارد، فضله های کرمی مقادیر بالاتر این مواد را تامین می کنند. اما اگر باغ شما به حالت کلی و تقویت متعادل مواد مغذی ضروری نیاز دارد، کمپوست این کار را انجام می دهد.

کدام بهتر است؛ ورمی کمپوست یا کمپوست؟

به خودتان بستگی دارد. همچنانکه در بالا بیان گردید، روشی که شما انتخاب می کنید به میزان زیادی بستگی به جا و چیزی که کمپوست می کنید دارد. کرم ها می توانند روزانه به اندازه نیمی از وزنشان، زائدات غذایی را کمپوست کنند. اگر یک سطل کرمی پر از کرم با یک پوند کرم داشته باشید، آن ها در حالت ایده آل می توانند نیم پوند زائدات غذایی در روز را پردازش نمایند. اگر خانواده شما زائداتی بیش از این تولید می کند، یا قصد دارید که زائدات باغ و حیاط را هم کمپوست کنید، یک کمپوست ساز استاندارد اختیار بهتری می باشد.

کدام ماشین برای کمپوست کردن زائدات آلی بهترین است؟

تمام کمپوست سازها، مواد آلی افزوده شده را تبدیل به کمپوست خانگی می کنند. یک کمپوست ساز معلق معمولا از یک سطل کمپوست ساز بسته( استفاده مستمر) سریعتر کمپوست تولید می کند.

بهترین کمپوست سازهای بازار کدامند؟

برای جواب جامع این سوال، متون مرتبط را مطالعه کنید.
( جدول "مقایسه کمپوست ساز بوکاشی و پاسیویی" را در اینجا ببینید)

... و انتخاب نهایی شما

یک کمپوست ساز کیفیت خود 10 تا 20 سال برای خانواده شما کار می کند. اینکه چرا انتخاب کمپوست ساز نیاز به فکر کردن دارد به این بر می گردد که شما واحدی می خواهید که بدون تغییرات هزینه بر برای سال ها کار کند. با ملاحظات کم، شما می توانید سازگارترین را برگزیده و یک راست به سراغ آن بروید. هر چه انتخاب کنید، به شما کمک می کند که زائدات غذایی را از لندفیل ها منحرف کنید و انتشار گازهای گلخانه ای را کم نمایید.

مطلب را پسندیدید؟ برای دریافت مقالات و راهنماهای بیشتر در مورد زندگی پایدار، در گروه واتس آپی "کمپوست، حافظ سبز زمین" مشترک شوید. و یا اینستاگرام ما را ببینید:
09122039437
این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
behdashtemohitedamedasti@
پایان