شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

قسمت اول
قسمت دوم
3 چیز که بی دانستن آن ها نباید تولید کننده کمپوست خانگی انتخاب کنید!؟

به مجرد اینکه جواب های خود را پیدا کردید، اینفوگرافیک ما به شما کمک می کند تا تولید کننده مناسب کمپوست خانگی را پیدا کنید.

کدام کمپوست ساز برای شما بهترین است؟

 composter11

اجازه دهید که اینفوگرافیک بالا را بشکنیم. اینجا سه سوال بالا را دوباره می آوریم؛ به همراه عمومی ترین جواب ها و البته توصیه های ما.

چه را می خواهید کمپوست کنید؟

من فقط زائدات آشپزخانه را فرآیند می کنم.

عالی! زائدات آشپزی به ساده ترین شکل ممکن کمپوست می شوند. برای کمپوسترهای طراحی شده برای کار بر روی زائدات آشپزخانه( به تنهایی) نگاهی به کوچکترین مدل با هوادهی خوب بیندازید. این ها شامل بعضی از سطل های در بسته، اغلب کمپوست سازهای معلق، کمپوست سازهای کرمی، هاضم های زائدات غذایی، و فرآیند کننده های روی پیشخوان هستند.

من مایل هستم زائدات آشپزی و باغی را فرآیند کنم

شما نیاز به چیزی بزرگتر دارید تا بتوانید مواد اضافه شده را هم مدیریت کنید. مزیت اضافه کردن زائدات باغی به کمپوست شما افزودن محتویات کربنی است، که می تواند کمک به بهبود و پیشروی فرآیند کمپوست نماید. به کمپوست سازهای معلق خانگی و سطل های استفاده مستمر بزرگتر از 10 فوت مکعب نگاه کنید.

با کمپوست خود چه می کنید؟

در واقع، من کمپوست نمی خواهم. من فقط می خواهم با زائدات غذایی خود سر و کار داشته باشم.

متشکریم که می خواهید از خود آثار کربنی کمتری بر جای بگذارید. اگر واقعا نمی خواهید با کمپوست اذیت شوید، بهترین راه حل استفاده از هاضم زائدات غذایی است. در این حال، بی آنکه کمپوست را پشت سر خود بر جای بگذارید، از شر زائدات غذایی شامل استخوان، هسته آلبالو و گیلاس، پوست، و چیزهایی در این مایه ها خلاص خواهید شد. این ها به ویژه در حوزه های شهری خوب هستند؛ جاهایی که در برابر تمام موجودات موذی مقاومت کرده اند( توجه: آن ها ضد خرس نیستند!)

من می خواهم زائدات باغی یا حیاط را کمپوست کنم.

شما آموخته اید که کمپوست بهترین کود گیاهی و بهبود دهنده خاک است و می خواهید این خوبی را حفظ کنید. ما به شما گوش می دهیم. هر کدام از کمپوست سازهای خانگی فهرست شده در بالا را انتخاب کنید؛ غیر از هاضم زائدات غذایی.

کجا کمپوست درست می کنید؟ چه نوع فضایی دارید؟

من قصد دارم که در داخل خانه کمپوست درست کنم.

اگر با کرم ها راحت هستید، یک سطل کرمی را مورد توجه قرار دهید. گاراژ و آشپزخانه جاهای مناسبی برای قرارگیری سطل کرمی هستند. در اروپا سطل های کرمی جوری طراحی شده اند که در داخل اسباب اثاثیه جای گیرند. در ذهن داشته باشید که کرم ها درجه حرارت های ملایم را ترجیح می دهند. پس، اگر در جایی زندگی می کنید که در برخی فصل ها زمستان ها سرد است، به مجرد پایین آمدن جیوه دماسنج، کرم ها را به مکان گرمتری انتقال دهید. اگر کرم ها مورد علاقه شما نیستند، یک فرآیند کننده زائدات غذای پیشخوانی اختیار بزرگ دیگری است که در داخل خانه و در سر و کار داشتن با زائدات غذایی قابل استفاده است.

من قصد دارم در داخل گاراژ یا بالکن بزرگ کمپوست درست کنم

اگر آب و هوا در زمستان خیلی سرد نیست، می توانید از یک سطل کرمی بزرگتر استفاده کنید. وابسته به فضا، می توانید از یک تولید کننده کمپوست خانگی معلق کوچک استفاده کنید.
کمپوست سازهای معلق برای تبدیل زائدات غذایی به کمپوست در زمان کوتاه بسیار خوب هستند.

من قصد دارم در حیاط کوچک با مقداری فضای سبز کمپوست درست کنم

شما اختیارات زیادی در دسترس دارید. فضای سبز به این معنی است که شما می توانید از یک کمپوستر استفاده مستمر استفاده کنید، زیرا اغلب این مدل ها نیاز به دسترسی به زمین زیرین برای زهکشی دارند. وفق استایل زندگی و اعضای خانواده، یک کمپوست ساز با اندازه مناسب انتخاب کنید( بیشتر در زیر آمده است)

من یک کمپوست برای حومه شهر بزرگ و یا حیاط روستایی می خواهم

شما از خوشبخت ها هستید! شما می توانید همه کمپوست سازها را انتخاب کنید. مطمئن باشید آنی را انتخاب کنید که با موادی که دوست دارید کمپوست کنید جور در می آید. اگر زائدات کافی برای پر کردن ندارید، بدانید که انتخاب یک مدل بزرگ همیشه بهترین انتخاب نیست. در عوض، کمپوست ساز معلق دو حوضچه ای گزینه خوبی است. این به شما فضای کافی و زمان تجزیه سریع را می دهد

قسمت چهارم