نیم نگاه


midanidVERY

 اولین و تنها، در حال حاضر، مبتکر و سازنده سطل های تولید کمپوست خانگی و آپارتمانی ارزان قیمت  ( زیر 1 میلیون) در سراسر کشور

 

بهترین کود در خانه شماست!

5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

سادگی وگان


یک راهنمای رایگان برای شما که سالمتر، مهربانانه تر و سبزتر زندگی کنید.
در باره وگان
وگان ریشه در سبز بودن دارد و یک نحوه زیست اخلاق گرایانه، خردمندانه و دوستدار محیط زیست است.
ما از طریق یک چالش 30 روزه وگان که از راه تولید و توسعه و تکثیر جزوه ها، کانال های شبکه های اجتماعی، .... ایجاد کردیم به صدها هزار نفر کمک نمودیم تا قلب و ذهن خود را به سوی وگانیزم باز نمایند و با انتخابی ساده و موثر بتوانند زندگی حیوانات، سالم زیستی را حفظ نموده و ردپاهای بد زیست محیطی را کاهش دهند.

vagan1v
"سادگی وگان" در سال 2009 و در اثر ابتکار عمل "آزاد سازی حیوانات ویکتوریا" تاسیس شد. این ویرایش از جزوه "وگان ساده"، همچنین، توسط سازمان ها و اشخاصی حمایت می شود که در میان آن ها حامیان پلاتینوم هم هستند: وگان استرالیا و هیات اعزامی ادگار.

vagan2v
در باره دکتر نایات اش، شوهر او گاراو و پسرانش؛ آروین و آرن.


خانواده وگان است و دو پسر از بدو تولد با استایل وگان رشد کرده اند.
اش یک نویسنده و یک عصب روانشناس است که با ارسال ای میل های چالشی در پروژه "وگان سی روزه" مشارکت داشته است.
شما می توانید او و فیس بوک و اینستاگرامش را از طریق "اش عصب روانشناس" جستجو کنید.
گاراو یک حرفه ای ارشد بانکداری، از علاقه مندان به تناسب اندام وگان و مربی چالش آسان 30 روزه وگان است.
مهمترین دلایل برای وگان شدن....
از همین امروز و به رایگان در چالش سی روزه "وگان آسان" شرکت کنید.


حیوانات

vagan3v
استفاده از حیوانات برای غذا، لباس، تفریح، تست و ... سبب رنج وحشتناک و مرگ میلیاردها حیوان در سال می گردد. وگان بودن بهترین راه است تا شما با دلارهای خود به یک دنیای صلح آمیزتر رای بدهید.


محیط زیست


دامداری سهم عمده ای در تغییرات آب و هوایی، جنگل زدایی و کمبود آب دارد. با وگان شدن، هر روز در داشتن محیط سالمتر نقش خواهید داشت.


انسان ها


بطور گسترده ای پذیرفته شده که خوردنی های دارای پایه حیوانی از خطرات مرتبط با بسیاری از شرایط عمده تندرستی خواهد کاست. هرچند، اثرات معکوس دامداری روی انسان ها بیشتر هم هستند. این اثرات در کشورهای کمتر توسعه یافته، کارگران قصابی، خانواده های آن ها و اجتماعاتشان مشاهده می شوند.

وگان بودن به این معنی است که ......
... تا حد امکان از هر گونه استثمار و ظلم به حیوانات، چه برای غذا، لباس، آزمایش، سرگرمی یا هر کاربرد دیگری اجتناب کنید. وگان محصولات حیوانی را نخورده و آن ها را مورد استفاده قرار نمی دهد.
حیوانات
شمار کشته شدگان
بیش از 80 میلیارد حیوان زمینی و تریلیون ها حیوان آبزی در هر سال
هر سال، ما انسان ها بیش از 80 میلیارد حیوان زمینی را فقط برای اینکه مورد مصرف ما قرار گیرند می کشیم. در دریاها، ما بین 1 تا 3 تریلیون حیوان آبزی را می گیریم و می کشیم. ما در نهایت 10 درصد ماهی های پرورشی و حیوانات زمینی که می خوریم را تغذیه می کنیم.

همه آنها موجودات ذی شعور هستند. آنها هم مثل ما درد، احساسات و ساختن پیوندهای قوی با سایر اعضای خویشاوند و حتی گاهی با دیگر گونه ها را تجربه می کنند. هیچ توجیهی وجود ندارد. خواه صنعتی و خواه آزاد، وحشت وارده به آن ها از سوی ماست!

راه بهتر این است که حیوانات برای رشد و نمو ما نمیرند.

یک دنیای منصفانه تر
کمک کنید که فقط یک دنیا را درست کنیم. هیچ فردی نباید از حقوق اولیه محروم شود زندگی و آزادی به دلیل نژاد، جنسیت، سن، توانایی، گرایش جنسی یا عضو گونه ای بودن نباید به مخاطره بیفتد.
خوک ها


خوک ها اجتماعی، با محبت ، با اراده هستند؛ افرادی که درست مانند ما پیوندهای نزدیکی با خانواده و دوستان دارند.
مادری که در تصویر روبرو می‌بینیم نمونه بارز خوک‌هایی است که تولد بیش از 5 میلیون خوک برای کشتار در استرالیا در هر سال مدیون وجود آن ها است. بچه خوک ها بین 5 و 10 ماهگی کشته می شوند. طول عمر مادر بستگی به مدت زمان تحمل بدن او، بارداری مداوم، حبس، افسردگی و محرومیت دارد.

جدا از اینکه آنها چگونه پرورش می یابند، خواه در تاسیسات کارخانه و خواه در مزارع آزاد؛ بیشتر خوک ها در اتاق های گاز CO2 حیرت زده می شوند، جایی که به طرز وحشتناکی از اولین گازی که از داخل آن ها را می سوزاند، رنج می کشند. بعد، گلوی آن ها بریده شده و خون بیرون می آید.
کشتار محدوده آزاد خوک ها در کشتارگاه اساسا ناراحت کننده بود. یک خوک کاملا ترسیده بود، جیغ می زد و دهانش کف کرده بود. او می توانست خوک هایی را ببیند که قبل از او خون از بدنشان می رفت. او ناامیدانه بدنش را پیچ و تاب داد و سعی کرد فرار کند.
سلاخ وحشت کرد و گیج کننده برقی را روی سر او آنقدر محکم گذاشت که دود بلند شد. چشمان من را در وحشت و درد محض گرفتار کرد و بیشتر از هر چیزی می‌خواستم او را از آنجا بیرون کنم.
این ها گفته های پاتی ماک، بنیانگذار آزادی حیوانات ویکتوریا است.
منتظر برای مردن
این مادر شکسته، شکست خورده، خسته و در انتظار مرگ است
جوجه ها
سالانه، تعداد خیره کننده 72 میلیارد جوجه برای مصرف انسان ذبح می شود.

 قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم