نیم نگاه


midanidVERY

شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

نکاتی برای پیدا کردن یک چیز خوب!

23 ریویر
سلام فیل! آیا یک قیمت خوب برای کمپوست حوزه من می دانید؟

جی کی
از توصیه خوبتان متشکرم. شهرداری حوزه من کمپوست "زائدات سبز" را با قیمت 20 دلار برای هر یارد مکعب دارد و این حدودا آن چیزی است که شما ذکر کردید. می‌بینم که آیا آنها به من اجازه می‌دهند که آن را از قبل بررسی کنم تا مطمئن شوم که عمدتاً پوست درخت نیست. اگر اینطور است، ممکن است از آن برای مالچ استفاده شود و فقط از خانواده و دوستانم برای یکی از آن کمپوست کننده های هتل کرمی التماس کنم.

24- آلکسیس ام

من یک سطل کمپوست در حیاط پشتی منزل دارم( تولید کننده های کمپوست پاسیویی ما را ببینید) که کار با آن را آغاز کرده ام و 6 ماهی می شود که به آن افزودنی ها را اضافه کرده ام. آن درست در حیاط و خانه ماست و به آن خرده های سبزی، تفاله های قهوه، برگ های مالچ شده را اضافه می کنم. من آن را هفته ای یکبار می چرخانم( به استثنای در طی و بعد از برف). با این حال، اثر کمی از تجزیه مالچ دیده می شود و هنوز مقدار زیادی خرده سبزی قابل شناسایی در آن است. در چه نقطه ای باید افزودن مواد جدید را خاتمه دهم؟ برای کمک به تجزیه باید چیزی اضافه کنم؟

فیل
آن ممکن است هنوز به اندازه کافی بزرگ نباشد( حداقل 3 فوت در 3 فوت در 3 فوت) تا تجزیه، تسریع شود. بعضی از سایت ها در زمینه کمک در این موارد مطالب خوبی دارند.

25- مایک کوارلس

O: قابل دسترس. یا فوق العاده آشکار.

26- لاری

وقتی این جمله ابتدایی را خواندم، مجبور شدم لبخند بزنم، "من مردم را تشویق می کنم در صورت امکان خودشان را کمپوست کنند". من کمپوست زیادی درست می کنم، اما نه از خودم........ و بعد

یک بیزینس نسبتا جدید وجود دارد که در سراسر امریکا گسترده شده است و گوزرو نام دارد. این شرکت زائدات غذایی رستوران ها و خوارو بار فروشی ها را جمع کرده و آن ها را کمپوست می کند. بعد کمپوست حاصله را به مصرف کننده ها و کشاورزان می فروشد. متاسفانه، کمپوست آن ها حدود 200 دلار به ازای هر یارد قیمت دارد. ولی، خوب است این فناوری که از دنیای مدرن می آید دیده شود. کنترل کنید! شاید این فناوری در حوزه شما هم باشد.

27- باربارا
سلام فیل!
شوهرم می‌گوید می‌توانیم از ایستگاه انتقال شهرمان (جایی که برای بردن زباله‌ها می‌رویم و مردم برگ‌ها و سایر مواد حیاط را می‌برند) کمپوست را به صورت رایگان دریافت کنیم. به نظر نمی رسد که این ایده، برای من ایده خوبی باشد؛ زیرا اصلا معلوم نیست که در توده چه می ریزند. همچنین من نمی خواهم چیزهایی مانند پیچک سمی را وارد حیاط خانه خود کنم. در باره این چه فکری دارید؟

فیل
کاملا بستگی به مواد خام دارد و اینکه چطور کمپوست سازی، خوب انجام می شود. اگر خوب کار کنند، پیچک سمی کلا کشته خواهد شد. اما احتمالا مقداری آفت کش باقیمانده است که می تواند مشکل ساز شود. البته، داشتن خاک ضعیف و بدون مواد آلی نیز مشکل است، بنابراین تصمیم گیری سختی است. اگر باغ بزرگ دارید، ارزش دارد که یک نمونه کمپوست بگیرید و آن را به آزمایشگاه بفرستید تا تست شود؛ اما من درک می کنم که این کار برای اغلب باغبانی های خانگی ممکن نیست. به دیگر گونه، شما می توانید از آن در یک لایه نازک بستر برای یک فصل رشد استفاده کنید تا قبل از اعمال در جای دیگر در سال جدید اثر را روی گیاهان ببینید.

28- ماتیلدا فرانکلین
سلام فیل؛ من اخیرا سعی کردم برنامه کمپوست سازی را در مدرسه آغاز کنم. اگر به قیمت ارزان فروخته شود فکر می کنید که مردم شیکاگو حاضر هستند برای کمپوست درست شده از خرده های غذایی غیر آلی پول پرداخت کنند؟این همچنین امتیاز اضافی رفتن به یک مدرسه محلی را دارد... برای خرید این کمپوست توسط شما - به عنوان یک مصرف کننده عمومی کمپوست - چه چیزی لازم است؟ آیا فکر می کنید فروش خوبی داشته باشد؟ برای هر کمکی که می دهید متشکرم.

فیل
بله، با اطمینان می گویم که مردم آن را می خرند. برای اینکه بدانید مردم حاضرند چقدر برایش بپردازند می توانید یک اختیار دیگر کمپوست در محله را جستجو کرده و از جایی دیگر در این اندازه قیمت بگیرید.

کت کیلان
بطور آشکار، کمتر از قیمتی که اختیارات کمپوست آلی در حوزه شما می فروشند. اما همه اینها به جمعیت شناسی و بازار منطقه شما مربوط می شود: موفق باشید با آن! من یک ایده شگفت انگیز سود ماهانه برای جنگل داشتم که می دانم منبع بسیار ارزشمند و ارزشمندی در اینجا در سیرا خواهد بود. من فقط نمی دانم آن را به چه کسی ارائه کنم. سیتی هال ممکن است؟ فکر و تحقیق خوب است و امیدوارم شما موفق باشید!

29- نانا
من می خواهم بدانم که آیا راه خوبی برای بهره گیری از زیست جامدات وجود دارد؟ آیا فکر می کنید این کار ممکن است؟ اگر نه، چرا؟

فیل
اگر منظور شما از زیست جامدات، لجن فاضلاب است بله! من باور دارم که ممکن است. شما نیاز دارید که بتوانید با فلزات سنگین، داروها، پاتوژن ها، آفت کش ها و ... سر و کله بزنید؛ اما اگر سیستم هایی برای این ها دارید باید ممکن باشد و واقعا ما نیاز داریم که کار با این ها را استمرار بخشیم.