شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

نکاتی برای پیدا کردن یک چیز خوب!

فیل

آن بوریای گندم یک مزرعه ارگانیک محلی بود. غیر از بخش آلی، من مطمئن نیستم که آن خیلی هم متفاوت از دیگر مالچ های دانه ای باشد.

پاملا پستما

O: آلی!؟

کنراد آدرلی

0= آلی

2-برایان مک گرت

بهترین و سریعترین راهی که من برای درست کردن کمپوست پیدا کردم روش بوکاشی است. من دو سال است که از آن استفاده کرده ام و نتایج فوق العاده ای داشته و حتی سبوس بوکاشی را به دوستان اینجا در گرجستان می فروشم. بازیافت تمام زائدات آشپزی و باغی به کمپوست تازه در 4 هفته بهترین چیزی است که من تاکنون پیدا کرده ام.

آسترید موچالا

من هم آن را خیلی دوست دارم، چون شما می توانید در طی فرآیند درست کردن آن گیاهان داخلی خود را با زهکش هفتگی آبیاری نمایید. به علاوه، شما با کمپوست خانگی بوکاشی مانع از یخ زدگی توده کمپوست در ماه های سرد زمستان می شوید.

فیل

خدا کند!
رنی

سلام فیل. اطلاعات شما را فوق العاده مفید یافتم.
در باره O : چطور است که اس بو را برداریم و بو را برای O بگذاریم و برای اس چیز دیگری پیدا کنیم؟ ممکن است پیدا کردن لغت برای اس راحت تر از کلمه ای باشد که با O شروع می شود.
فقط یک ایده است!
رنی

3_ آدام ساب
O برای مبدا، برای دانستن جایی که کمپوست از آنجا می آید. شما نیاز ندارید که کیسه های کمپوست را بخرید که از خارج ایالت آمده اند.

4- پاتراکا داس
من می خواهم بدانم که آیا کمپوست قارچی ایده خوبی است. من در گذشته آن را خریداری کرده و نتایج خوبی گرفته ام، اما من یک کمی مشکوکم. آن، نهایی نشده( نرسیده) توزیع می شود و بوی قوی دارد. خوب است برای استفاده یا مشکل ایجاد می کند؟

فیل
بستگی به جایی دارد که آن را می گیرید، ولی اغلب دارای مقدار زیادی باقیمانده آفت کش و کلسیم اضافی است که برای رشد قارچ ها اضافه می شوند.

5- ژانت بلایون
من هم به “O” به عنوان مبدا رای می دهم. پدرم پرورش دهنده تجاری قارچ بود. در حالی که پاستوریزاسیون بخار بخشی از مراحل رشد بود، مقدار مواد شیمیایی استفاده شده در پرورش قارچ آن زمان باور نکردنی بود. احتمالا خیلی تغییر نکرده باشد. نامی که بهتر "گروه" را تشریح می کند، "سوبستره قارچ مصرفی" است و تا جایی که به خاطر دارم آن نمک های بالا داشت و بسیار غنی بود( آنجور که پدرم آن را می نامید) تا برای نهال ها یا بذرهای اولیه مورد استفاده قرار گیرد.

6- فاتح حسیه
خوشحالم که وقتی در حال یادگیری کمپوست کردن و برنامه ریزی برای شروع اولین باغبانی ارگانیک بالکن خود هستم با وبلاگ شما آشنا شدم ... به نظر من واقعاً چالش برانگیز است ، زیرا فقط مسائل مربوط به باغبانی بالکن وجود دارد و من واقعاً امیدوارم که در مسیر درست حرکت کنم. من هم اطلاعات در مورد کمپوست بوکاشی و میکروارگانیزم های موثر پیدا کرده ام که برای مجتمع مسکونی آپارتمانی و باغبانی من مفید است. ولی اگر من جایی برای دفن نداشته باشم و بخواهم از باغبانی گلدانی و ظرفی استفاده کنم، چطور باید در محصول انتهایی کمپوست سازی بوکاشی، بخش جامد، استفاده کنم؟ آیا من می توانم آن را با استفاده از بارگذاری ظرف با خاک گلدان دفن کنم؟ چه مقدار خاک گلدان برای دفن یک سطل کمپوست بوکاشی باید استفاده کنم و برای چه مدت؛ قبل از اینکه بتوانم آن را به چیزی تبدیل کنم که بتوانم برای تغذیه خاک باغبانی ظرف خود استفاده کنم؟ از توصیه شما ممنونم.

فیل
سلام فاتح. من فکر می کنم که اندکی طول بکشد تا تجزیه شود. ممکن است بخواهید یک کمپوست ساز کوچک( تولید کننذه کمپوست پاسیویی ما را ببینید) در بالکن قرار دهید، زیرا مدتی طول می کشد تا کمپوست درست شود.

7- پاول هولتون
سلام. در بروکلین ان وای من از کجا می توانم کمپوست آلی بخرم؟

فیل
متاسفانه، ایده ای ندارم.

آل ویلیام
شرکت کمپوست لانگ آیلند. برای فروشندگان/ خرده فروش ها در اینترنت جستجو کنید. این به معنای واقعی کلمه همسایه شماست. بومپر کراپ ساحل مین هم خوب است. اغلب مراکز باغبانی مستقل محصول را حمل می کنند.

8- سارا کیکز
آیا ایده ای دارید که در حوزه ام تی بتل پی ا از کجا می شود کمپوست آلی خوب خرید؟

قسمت پنجم

قسمت ششم