شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

نکاتی برای پیدا کردن یک چیز خوب!

9- بارب
در باره خاک دریا چه نظری دارید؟

فیل
چند سالی از آن استفاده کردم، اما فکر نمی‌کنم ارزشی داشته باشد. خیلی خوب است که آنها آن مواد را بازیافت می‌کنند، اما مطمئن نیستم که بخواهم مقدار زیادی چوب/پوست مخروطیان (حتی اگر کمپوست شده باشد) در خاک خود بگذارم. موقعی که از کمپوست استفاده کردم متوجه شدم که کلسیم بسیار کمی دارد. البته این فقط نظر من است و بعضی ها دوستش دارند.

10-آدریان
O: بو. نباید بویی همانند زباله یا آمونیاک بدهد.

فیل
خوب!

11- جان وینز
O برای بو. بوی خاک خوب می دهد.

12- جان وینز
فراموشش کن. بو قبلا گفته شده!

13- واچینگ آنجلز
خیلی قدیمی است، اما چه خوب... من به این فکر می کردم که "O" معادل توسط موجودات زنده مفید اشغال شده است، باشد.

14 شامیل
بازیافت 1 میلیون متر مکعب ضایعات شرکت های فرآوری چوب. من مجبورم که 100 هزار تن از خاک اره در حال فساد کمپوست تولید کنم.

15- مارگارت جوناس
من در بلانکو تی ایکس زندگی می کنم و دوست دارم یک مزرعه کمپوست پیدا کنم. من بالای 20 اکر دارم و دوست دارم برای گل های وحشی که رشد و نمو خوبی کنند کمپوست درست کنم.

16- پیتر
من در کیپ کاد هستم. آیا می توان برای گرفتن کمپوست به جایی در SE MA یا RI رفت. چند یارد مورد نیاز است. می دانید از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟
متشکرم!

فیل
متاسفانه، نه! من جداول کمپوست سراسر ایالت را نگه نمی دارم. هرچند، خوب می شود اگر کسی دست به ایجاد یک وبسایت خوب بزند.

17- ریزا دلیما
ایده خوبی است که در باره مواد خام کمپوست سوال کنید. حتی اگر اطلاعات زیادی در مورد موادی که به شما گفته می شود ندارید، می توانید آنها را جستجو کنید و متوجه شوید که چقدر برای خاک مفید خواهند بود. فکر می‌کنم قبل از جست‌وجو، چند ایده از چیزهایی را که باید در یک کمپوست پیدا کنید، جستجو کنید تا بعداً وقت زیادی را برای جستجوی آن ها تلف نکنید. هر چند در هر صورت کار می کند!

18- کاسی
ارگانیزم ها برای “O” کمپوست باید شامل زندگی... حشرات، کرم ها و ارگانیزم های زنده باشد.

19- النور لوت
فیل
من یک عالمه تورب درست شده از خزه دارم که مدت زیادی بیرون قرار گرفته و خیس شده و کرم های زیادی در آن وجود دارد. با آن چه می توانم بکنم؟ می توانم آن را در جلو باغچه گسترش دهم؟
متشکرم
الی

فیل
بله، مادامی که ان را "ضخیم" روی باغچه گسترش نداده اید، باید خوب باشد.

20 – ریچارد سولومون
در آتلانتا، منابع شنی اسپرینگز، آیا منابع کمپوست، ترجیحا آلی، سراغ دارید؟ تنها موردی که تا به حال پیدا کردم گوینت سوپر سود است و آنها 178 دلار در یارد مکعب می خواهند. من به دنبال 8 تا 10 هستم (یارد مکعب است یا فقط یارد) تا دو اینچ کمپوست را روی بسترهای مرتفع موجود خود قرار دهم.
حالا 3 تا بستر 20 فوت در 40 فوت و و 3 تا 16 فوت در 5 فوت دارم.
من کمپوست درست می‌کنم، اما نمی‌توانم حتی برای یک بستر هم به اندازه کافی تولید کنم، و این ناگفته نماند که مارهای سمی فکر می‌کنند مرده‌اند و به آسمان ها رفته‌اند.
از یاریتان متشکرم
ارادتمند
ریچارد

فیل
افسوس، من به تمام منابع کمپوست در سراسر ایالات متحده توجه نمی کنم، اما 178 دلار در واقع خیلی زیاد است. با این حال، توجه داشته باشید که اگرچه من گاهی اوقات 2 اینچ را روی یک بستر جدید می گذارم، توصیه های مربیان کمپوست معمولاً بسیار کمتر است، مانند 1/4 اینچ یا حتی بسیار کمتر از آن، بنابراین واضح است که کمی تنها چیزی است که نیاز دارید. .

21- کال ای هدبرگ
کمپوست آلی انجام شده (OCD) که باید کار کند! محض خنده!

22- آلکساندریا مرچنت
از توصیه و اطلاع رسانی شما متشکرم. من با مادرم زندگی می کنم تا از کالج فارغ التحصیل شوم. من سعی می کنم او را متقاعد کنم که یک توده کمپوست درست کنم. برای من رنج آور است که فقط ظایعات حیاط را به شرکت زائدات باغی بدهم. من باغم را هم بهار امسال راه خواهم انداخت. بسیار هیجان زده ام. من نخواستم یک تن کمپوست پخش کنم. پس متشکرم از اینکه به ما اجازه دادید قیمت درست را بدانیم و بفهمیم چطور آن را مورد سنجش و ارزیابی قرار دهیم.

قسمت ششم