5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

بالکن یا باغ؛ بوکاشی برای هر کسی یک راه حل زائدات غذایی پیشنهاد می دهد

قسمت اول

آندریا و رازهای گلدان طلا

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید

من خاک خوب را روی گیاهان گلدانی اطراف بالکن پخش کردم. پس از استخراج مواد مغذی توسط گیاه، خاک گلدان ها در عرض 6 ماه تا یک سال گلکاری کهنه می شود. پر کردن آن با این یا اضافه کردن کرم یا کمپوست می تواند به زنده شدن آن کمک کند. این باعث می شود مخلوط گلدان شما بیشتر پیش برود و فوق العاده شارژ شود!

آندریا در برداشت اخیر سیب زمینی شیرین از خاک بسیار پربار خود پاداش درو کرد.

buklarve3

هدیه بدهید

اگر گیاه ندارید می توانید بوکاشی غنی از مواد مغذی را به دوستان و اعضای فامیل دارای باغ یا سطل کمپوست هدیه بدهید و یا با باغ عمومی محلی تماس بگیرید و ببینید که آیا مورد استفاده دارند.

اگر انجمن سرویس جمع آوری زائدات غذایی پیشنهاد می دهد، می توانید ماده بوکاشی پیچیده شده در لایه های روزنامه را اضافه نمایید.

زائدات را تقسیم کنید

به دیگر گونه، می توانید در یک انجمن کمپوست ثبت نام کنید که به افراد علاقمند به کمپوست سازی کمک می کند با افراد همفکر محلی که خواهان کمپوست کردن زائدات خود هستند ارتباط برقرار کنند.

ساده و آسان برای نگهداری؛ بوکاشی یک راه حل منعطف برای خانوارها است و در اشکال و سایزهای گوناگون عرضه می شود. با این کمپوست فشرده سوپر قهرمان زائدات خود را نصف کنید و بطور قابل ملاحظه رد پای کربنی خویش را کاهش دهید.
پایان