5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

بزرگان در باره کمپوست چه گفته اند؟

زمین سخاوتمندانه کمپوست ما را می گیرد و زیبایی را رشد می دهد.سعی کنید که بیشتر شبیه زمین باشید!
مولانا

طبیعت برای هر چیزی که می دهد یک هدیه می خواهد، بنابراین کاری که ما باید انجام دهیم این است که [برگ ها و مواد کمپوست] را به خاک برگردانیم، سپس ما به طور مداوم هدیه ها را به طبیعت می دهیم، زیرا چرخه بازگشت داریم.


جف لاوتن

آگاهی مثل کمپوست است؛ خوب نیست، الا اینکه پخشش کنید!
الیوت کلمن

باغدار آلی فکر نمی کند که کمپوست را دور بریزد. او می داند که نیاز به زباله دارد. او می تواند زباله را به کمپوست تبدیل کند. پس، کمپوست دوباره به کاهو، خیار، تربچه و گل تبدیل می شود..... با انرژی ذهن ، می توانید به زباله ها نگاه کنید و بگویید: من نمی ترسم. من می توانم زباله را به عشق تبدیل کنم.
نات هان

زمین ویرانی نمی شناسد. او در نفس مرطوب فساد، باز تولید را بو می کشد.
جرج مردیت

کمپوست گیاهان خانگی را خیلی خوشحال می کند.
شالوم هارلوو

کمپوست را روی علف هرزها نپاشید.
ویلیام شکسپیر

به خداوند اعتراف کن، از گذشته توبه کن، از آنچه می آید دوری کن و کمپوست را روی علف هرزها نپاش تا به آن ها ترفیع بدهی!
ویلیام شکسپیر

پادشاهان و کلم ها به کمپوست تبدیل می شوند، اما کارهای خوب برای همیشه سبز می مانند.
ریک دمارینیس

انسان ها در اشتباهند! بخش بهترشان به زودی برای کمپوست در خاک شخم زده می شود.
هنری دیوید توره

تمام زندگی من در انتظار یک ظهور سپری شده بود؛ تجلی حضور خدا، نوعی تجربه متعالی و جادویی که به شما امکان می دهد جایگاه خود را در تصویر بزرگ ببینید. و این همان چیزی است که من با اولین توده( کمپوست) داشتم.
بت میدلر

بدون داشتن یک سطل کمپوست گیاه نکارید.
السا باکالار

ما را در شبکه های اجتماعی تعقیب کنید.

بخش بهتری از انسان به زودی برای کمپوست در خاک شخم زده می شود. وفق قانون سرنوشت، که بعضی آن را اجتناب ناپذیر می دانند، انسان ها به کار گرفته می شوند. همچنانکه در کتاب قدیمی آمده است آدم ها گنجینه هایی را جمع آوری می کنند که بید و زنگار آن ها را تخریب می کند و دزدها آن ها را شکافته و می ربایند. این یک زندگی احمقانه است. حتی اگر آدم ها در میانه راه نفهمیده باشند، وقتی زندگیشان به اتمام برسد درک می کنند.
هنری دیوید توره

من فهمیده ام که یک باغبان واقعی آنی نیست که گل ها را پرورش می دهد. باغبان واقعی آن است که خاک پرورش می دهد. او مخلوقی است که خود را در زمین حفر می‌کند و دیدن آنچه را که در آن است به ما می‌سپارد. او به گونه دفن شده در زمین زندگی می کند. او بنای یادبود خود را در تلی از کمپوست می سازد. اگر وارد باغ عدن می شد، با هیجان بو می کشید و می گفت: "خداوندا، چه هوموسی!"
کارل کاپک

ما باید به اینرسی، ناامنی ها، نفرت از خود، ترس خودمان نگاه کنیم و متوجه شویم که در حقیقت، هیچ چیز ارزشمندی برای گفتن نداریم. وقتی نوشته شما از پشت این کمپوست زباله شکوفا می شود، بسیار پایدار است. شما از چیزی فرار نمی کنید. شما می توانید احساس امنیت هنری داشته باشید. اگر هراسی از شنیدن صدای درون خود ندارید، از منتقدان بیرون خود هم نخواهید ترسید.
ناتالی گلد برگ

فردا امروز را کمپوست می کند.
بروس استرلینگ

تولید کمپوست با کیفیت مهنترین کار مزرعه ارگانیک است. مشکلات زیادی که من در مزارع دیده ام می توانند با استفاده از کمپوست بهتر مرتفع شوند.
الیوت کلمن

با انرژی منفی می توانید انرژی مثبت را بسازید. یک گل روزی تبدیل به کمپوست می شود، اما اگر شما بدانید چطور کمپوست به گل تبدیل می شود، دیگر لازم نیست نگران باشید. شما لازم نیست نگران عصبانیت خود باشید زیرا می دانید چگونه آن را مدیریت کنید، در آغوش بگیرید، تشخیص دهید و آن را متحول کنید . پس این چیزی است که ممکن است.
نات هان

باغبان های قدیمی هرگز نمی میرند. آنها به آرامی به باشکوه ترین کمپوست تبدیل می شوند. اما چه دم نوش فعال و شگفت انگیزی است!
پیتر کاندال

برای تبدیل لباس های معمولی به لباس های باغبانی، به سادگی با کمپوست مخلوط کنید.
گای براونینگ

باغبان می داند چطور زباله را به کمپوست تبدیل کند. بنابراین خشم، غم و ترس ما بهترین کمپوست برای شفقت ماست.
کایلا مولر

هرگز روی برگ بوها دراز نکشید. برگ بو های امروز کمپوست های فردا هستند.
تام پیترز

هر چقدر هم که باغ شما کوچک باشد، باید دو مورد از ملزومات جدی باغبان را تامین کنید: یک سوله ابزار و یک توده کمپوست. یک سطل سیمی فضای ناچیزی را اشغال می کند و می تواند توسط درختچه ها پنهان شود. در ضمن، می توانید یک گودال کوچک ایجاد کنید که برگ ها و بریده ها را در آن جارو کنید، اما سعی کنید در آن نیفتید.
آن اسکات

من شکست ها را کمپوستی می دانم که بهتر و بهترین را که در راه است تغذیه می کند.
تیم جانسون

همه اش یک توده کمپوست است! شما یک لایه هوموس را در ته می گذارید که به دیگر اعضای گروه کمک می کند که رشد کنند. کار شما از یادها خواهد رفت، اما کمک می کند که گروه رشد کند.
موری ادل من