شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

قسمت اول

چرا بوکاشی از بهترین ها است؟

مقدار مایع بوکاشی تولیدی

عوامل زیادی وجود دارند که مقدار مایع بوکاشی تولیدی در طی فرآیند تخمیر را تعیین می کنند. البته، موثرترین جنبه نوع زائدات آلی و مقدار آن که در سطل قرار گرفته است. اگر ماده خیلی خشک باشد، مایع خیلی کمی تولید می شود. از طرف دیگر، اگر زائدات آلی آب بیشتر داشته باشند، می توانید متوقع آب( مایع) بیشتر باشید. شما همچنین می توانید متوقع مایع بوکاشی کمی بیشتر باشید؛ اگر زائدات بیو در قطعات کوچکتر بریده شده باشند( برای جزییات بیشتر، " آیا فرآیند با توجه به اندازه زائدات بیو فرق خواهد داشت؟" را ببینید.)

ذخیره سازی مایع بوکاشی

اکنون که شما تمامی اصول را در باره مایع تولید کننده کمپوست خانگیبوکاشی می دانید، وقت آن است که از کمی نزدیکتر به ذخیره سازی مایع بوکاشی نظر کنیم. پس، چطور مایع بوکاشی را ذخیره نماییم؟

صادقانه باید گفت که بهترین راه برای استفاده از این محصول جانبی مفید این است که از آن به یکباره استفاده کنیم. با توجه به اینکه دائما تولید می شود، ذخیره سازی آن منطقی نیست. در نتیجه، اگر مشکلی در مورد گرفتگی یا بدبو بودن زهکشی دارید، بلافاصله پس از بیرون ریختن آن از سطل بوکاشی از آن استفاده کنید. همین قانون در مورد استفاده از مایع بوکاشی به عنوان بارور کننده هم صادق است؛ فقط اول آن را رقیق کنید.

هرچند، در صورتی که مایع بوکاشی بیشتر از آن چیزی باشد که می توانید در آن واحد استفاده کنید، ممکن است بخواهید یک برنامه ذخیره سازی جامد آب بوکاشی تنظیم کنید. استفاده از یک ظرف هوابند و ذخیره سازی در جای سرد و تاریک یک ترفند خواهد بود. با پیروی از این دستورالعمل های ساده ذخیره سازی مایع تولید کننده کمپوست خانگی بوکاشی مایع بوکاشی شما قابلیت ذخیره سازی تا یک ماه را هم خواهد داشت.

برای نمونه، می توانید از یک بطری استفاده کنید، فقط مطمئن شوید که آن را پر کنید یا هوا را (در صورت پلاستیکی بودن بطری) فشار دهید. سپس آن را در جای خنک تاریک بگذارید. بله، ذخیره سازی مایع بوکاشی می تواند به همین سادگی باشد.

اگر متوجه شدید که مایع تولید کننده کمپوست خانگی بوکاشی بوی خیلی بدی می دهد، صلاح نیست که آن را مورد استفاده قرار دهید. در این حال، آن را دور بریزید. مشاهده هر نوع کپک( جز سفید در مقادیر کوچکتر) هم حکم به دور ریزی مایع می دهد. اگر در بالای مایع کمی کپک سفید دیدید، می توانید براحتی آن را برداشته و از مایع بوکاشی استفاده نمایید.