5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

عیب یابی و کمک های بیشتر

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

8- متخصصین بوکاشی در 24 اکتبر 2022 در ساعت 9:27 صبح می پرسند: چطور شیر سطل بوکاشی نشت دار را تعمیر می کنیم؟/ زندگی با بوکاشی

عیب یابی: چه کنیم اگر سطل بوکاشی ما به سوی خرابی می رود.....

9- کن شن در 9 اکتبر 2022 در ساعت 2:21 بعد از ظهر می پرسد:

سلام. سطل من در انتهای دو هفته تخمیر قرار دارد. قبل از خالی کردن مایع روزانه، چند روز قبل فراموش کردم که آن را برای دو روز تخلیه کنم.

بخش بالا هنوز بوی معمولی می دهد، ولی بخشی که مایع از آن خارج می شود، و همچنین مایع بوی بدی همانند توالتی که سیفون آن را نکشیده باشند می دهد. الان چه باید بکنم؟ من کپک سفید در جوانب ته می بینم که واقعا بوی بدی می دهد. در فرآیند تولید ضایعات غذا از یک غذاساز برای خرد کردن و پوره کردن ضایعات غذا استفاده کردم. بنابراین ممکن است خیس تر شده باشد.
اولین بار بود که ازبوکاشی استفاده می کردم. الان چکار باید بکنم؟

نیکی کلسی در 13 اکتبر 2022 در ساعت 8:57 صبح چنین می گوید:

از سوال شما متشکرم. مایعی که به موقع زهکشی نشود، شروع به بو گرفتن می کند. شما می گویید که هر روز آن را زهکشی کرده اید که خوب است. هرچند، همچنانکه شما زائدات غذایی پوره شده را اضافه می کنید، زائدات احتمالا در سطل تا اندازه ای متراکم می شوند. این ممکن است زهکشی مایعات را سخت تر کند و لایه های پایین تر زائدات غذایی ممکن است نسبتا نم دار شوند. رطوبت خیلی زیاد می تواند سبب شود که سطل شروع به بو گرفتن نماید. ( و در طول زمان یک سطل خیس ممکن است "خراب" شود.) ما توصیه می کنیم که شما روی زائدات غذایی را سخت فشار دهید تا مایع آن چلانده شود. با استفاده از یک بشقاب قدیمی یا کیسه پلاستیکی رویی، فشار دادن بالای زائدات غذایی آسانتر می شود.

امیدوارم که کمک کرده باشم. "کمپوست سازی مبارک!"

10- تارا در 5 سپتامبر 2022 در ساعت 4:54 صبح چنین می گوید:

من یک بررسی آفت انجام دادم و بررسی کننده موریانه ها را در واحد زائدات حیوان خانگی بوکاشی من پیدا کرد. آیا این معمول است و چه می توانم انجام دهم تا اوضاع رو به راه شود؟

نیکی کلسی در 16 نوامبر 2022 در ساعت 12:05 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام تارا

از سوال شما متشکرم. این چیزی نیست که خود ما تجربه مواجه شدن با آن را داشته باشیم و واقعا نمی دانم چرا موریانه ها جذب زائدات حیوان خانگی بوکاشی شما شده اند. ما هیچ توصیه ویژه ای برای کمپوست سازی بوکاشی نداریم و توصیه می کنیم که به توصیه های بازرسی کننده آفت عمل کنید.

اگر توصیه ویژه ای دریافت کردید که به دیگران هم کمک خواهد کرد، لطفا مرا هم در جریان قرار دهید.

11- جسی در 24 آگوست 2022 در ساعت 5:08 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام. ما یک سطل بوکاشی خاص فضولات حیوان خانگی داریم و آن مملو از مگس است.( صدها به معنای واقعی کلمه) برای اصلاح این مورد چه می توانم بکنم و بعدا باید از چه اجتناب نمایم؟ از شما متشکرم.

نیکی کلسی در 26 آگوست 2022 در ساعت 12:53 صبح چنین می گوید:

از سوال شما متشکرم. سعی کنید یک لایه از خاک باغ کیفیت خوب و یک مشت سبوس بوکاشی اضافی بیفزایید. این، بویی که مگس ها را جذب می کند کاهش می دهد و کمک می کند به اینکه سرعت تجزیه فضولات حیوان خانگی بیشتر شود.

امیدوارم که کمک کرده باشم.

12- متخصصین بوکاشی/ زندگی با بوکاشی/ یک راهنما برای کپک سطل بوکاشی شما چنین می گویند:

اگر کپک تیره در زائدات غذایی می بینید، مطمئن باشید که راهنمای عیب یابی را چک کرده اید تا از وقوع دوباره اتفاق پیشگیری به عمل آید

13- گودسون در 19 فوریه 2022 در ساعت 8:35 صبح چنین می گوید:

سلام. من اینجا اطلاعات مفیدی در باره خراب شدن بوکاشی پیدا کرده ام. می توانید منابع و رفرنس ها را معرفی کنید تا بتوانم جزیی تر در باره دلایل خراب شدن بوکاشی کسب اطلاع نمایم؟

نیکی کلسی در 21 فوریه 2022 در ساعت 9:30 بعد از ظهر چنین می گوید:

خوشحالم که اطلاعات ارائه شده را مفید یافتید. اطلاعات بر پایه تجارب و دانش ما از فرآیند بوکاشی ارائه شده اند و نه مقالات و رفرنس ها. یک وبسایت ژاپنی اطلاعات خوبی در اختیار قرار می دهید و شما برای افزایش آگاهی هی خود می توانید به آن مراجعه نمایید.

کمپوست سازی مبارک

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم