5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

عیب یابی و کمک های بیشتر

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

قسمت ششم

قسمت هفتم

قسمت هشتم

24- الس منگنز در 26 آوریل 2020 در ساعت 8:59 صبح چنین می گوید:

سلام، من همان مشکل پردیتا دوو پری را دارم. هرچند، من نشنیده ام که مایعی داخل سطل باشد و داخل، هنوز بوی خوب می دهد.
به سبب مقداری فشار اضافی، در هر چند وقت یکبار متمایل می شود که بپرد و باز شود!
وقتی من شیر را باز می کنم، مقداری صدای خروج به علت اضافه فشار می شنوم، اما هیچ مایعی نیست. چه می تواند اتفاق افتاده باشد؟

نیکی کلسی در 26 آوریل 2020 در ساعت 5:52 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام

از سوال شما متشکرم. همچنانکه برای پردیتا گفتم، مقدار چای بوکاشی بسیار به محتویات سطل شما بستگی دارد. پوست میوه و سبزی( با مقدار زیاد مایع داخل آن ها) از مواد خشک تر چای بوکاشی بیشتر تولید می کنند. نگرفتن چای به معنی این نیست که سطل بوکاشی شما خراب شده است.

هر چند، هیچ فشاری در سطل بوکاشی شما نباید وجود داشته باشد. فرآیند تخمیر بوکاشی هیچ گازی تولید نمی کند. اگر فشاری تولید شده، گندیدگی اتفاق افتاده و سطل، خراب شده است. شما ممکن است بتوانید با افزودن یک یا دو مشت سبوس بوکاشی و اختلاط آن با زائدات غذایی، سیستم را ریکاوری نمایید.( بهترین کاری که می شود کرد) سطل را برای دو هفته رها کنید تا تخمیر صورت گیرد. هر روز یا یک روز در میان چای بوکاشی را چک کنید.

امیدوارم که کمک کرده باشم.

25- شنن در 25 آوریل 2020 در ساعت 3:31 بعد از ظهر چنین می گوید:

شیر سطل بوکاشی من زهکشی زهکشی نمی کند.... من آن را تماما می چرخانم، اما مایعی خارج نمی شود. آن به مدت بیش از 2 هفته فول و در بیرون گذاشته شده بود.

نیکی کلسی در 26 آوریل 2020 در ساعت 5:50 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام شنن

مقدار چای بوکاشی بسیار به محتویات سطل شما بستگی دارد. پوست میوه و سبزی( با مقدار زیادی مایع داخل آن ها) از مواد خشکتر، چای بوکاشی بیشتری تولید می کنند. عدم وجود چای به معنی این نیست که سطل بوکاشی خراب شده است.

ممکن است سوراخ های بشقاب زهکشی گرفته باشند و چای نتواند از مخزن زهکشی شود. سطل خود را از اینور و آنور کج کنید. آیا می شنوید که مایعی در آن می چرخد؟ اگر چنین است، احتمالا سوراخ ها گرفته شده اند. بالای زائدات غذایی را با پوره ساز سخت فشار دهید تا مایع به کف چلانده شود.

کمپوست سازی مبارک!

26- پردیتا دوو پری در 23 آوریل 2020 در ساعت 12:26 صبح چنین می گوید:

سلام. من پر کردن اولین کمپوست ساز خود را تمام کردم. بو خوب است، اما ما هیچ چایی در هنگام زهکشی نداریم. چه مدت برای خروج مایع باید در انتظار باشیم؟ آیا عدم وجود مایع در هنگام زهکشی به معنی این است که چیزی غلط جلو رفته است؟

نیکی کلسی در 23 آوریل 2020 در ساعت 7:36 صبح چنین می گوید:

از سوال شما متشکرم. مقدار چای بوکاشی وابسته به محتویات سطل شماست. پوست میوه و سبزی( با مایعات فراوان داخلشان) از مواد خشک چای بوکاشی بیشتری تولید می کنند. عدم وجود چای، به معنی این نیست که سطل بوکاشی شما خراب شده است.

ممکن است سوراخ های بشقاب زهکش بلوکه شده باشند و چای نتواند از مخزن زهکشی شود. سطل خود را از اینور و آنور کج کنید. آیا می شنوید که مایعی در آن می چرخد؟ اگر چنین است، احتمالا سوراخ ها گرفته شده اند. بالای زائدات غذایی را با پوره ساز سخت فشار دهید تا مایع به کف چلانده شود.

کمپوست سازی مبارک!

27- کوین در 4 آوریل 2020 در ساعت 6:35 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام. آیا باید سبوس بوکاشی خود را در ظرف در بسته نگهداری کنم یا فرق ندارد؟

نیکی کلسی در 4 آوریل 2020 در ساعت 9:31 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام

بله! سبوس بوکاشی باید در ظرف هوابند، دور از نور مستقیم آفتاب و در حدود درجه حرارت اتاق نگهداری شود.

کوین در 4 آوریل 2020 در ساعت 10:58 بعد از ظهر چنین می گوید:

با تشکر. فقط اینکه ظرفی که من دارم هوابند نیست و یک ربع آخرش هم هست و کمی اذیتم کرده. می توانم هنوز از آن استفاده کنم؟

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم