شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

مرور مایع بوکاشی و ذخیره این مایع شگفت انگیز!

آکادمی بوکاشی
فروشگاه بوکاشی

کمپوست سازی بوکاشی یکی از مهمترین و بهترین روش های کمپوست سازی است. این کمپوست سازی به عوامل ویژه از قبیل هوابندی و حضور نوع درست میکروارگانیزم های موثر برای تخمیر فرآیند وابسته است. در نتیجه، باید از ظرف هوابند استفاده کرد.( به عنوان مثال کمپوست ساز بوکاشی)
ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.( کمتر کسی است که با یکبار حضور قید حضور را زده و به اصطلاح "لفت" داده باشد. پس شما هم "لفتش" ندهید و هرچه سریعتر به اعضای گروه تلگرامی و یا دنبال کنندگان اینستاگرام ما بپیوندید!)

لذا، این نوع مدیریت زائدات آلی مناسبترین اختیار را برای کمپوست سازی داخلی فراهم می آورد. و در حالی که شما می توانید جزییات بیشتری در باره کمپوست سازی بوکاشی را در سایت ما ببینید، هدیه ما را پذیرا بوده و در همینجا در باره "مایع بوکاشی" کسب اطلاع نمایید.

آیا آماده استفاده از کمپوست سازی بوکاشی هستید و اطلاعات بیشتری در باره محصول جانبی( مایع یا شیرابه بوکاشی) می خواهید؟ آیا ممکن است به دنبال استدلال هایی برای کمک به تصمیم گیری در مورد شروع یا عدم شروع کمپوست با استفاده از این روش باشید؟ البته ممکن است فقط بخواهید جزییات بیشتر در باره "مایع بوکاشی" بیاموزید و یا بطور ویژه اطلاعات خود را در باره ذخیره سازی "طلای مایع" بالا ببرید. در هر حال، جای درستی آمده اید!

در مباحث زیر، ما اصول مایع بوکاشی را تحت کنترل گرفته ایم. شما یاد می گیرید که چیست، دارای چیست، چقدر تولید می شود، چطور مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر! علاوه بر این، از آنجا که ما سوالات زیادی در باره چگونگی ذخیره سازی مایع بوکاشی دریافت کرده ایم، ما توجه بیشتری را به روش نگهداری آب بوکاشی اختصاص خواهیم داد.

بدون توضیح اضافه، سراغ اصل مطلب می رویم:

liqbuk1

مایع بوکاشی چیست؟

مایع بوکاشی، که آب بوکاشی هم نام دارد، یک محصول جانبی است که در طی فرآیند تخمیر مواد آلی در داخل کمپوست ساز بوکاشی تولید می شود. این مایع پر از مواد مغذی است، اما خیلی تغلیظ شده است و فوق العاده اسیدی است. علاوه بر این، از لحاظ میکروبی هم بسیار غنی است.
جاذبه، که از ان بسیار متشکریم، کمک می کند تا مایع در کف کمپوست ساز بوکاشی جمع شود. در نتیجه، یک سطل خوب طراحی شده ممکن است دسترسی آسانی به این مایع گرانبها فراهم نماید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد مایع بوکاشی، که چیست، به دست آورید حتما این مقالات گذشته ما را بررسی کنید.

چطور از مایع بوکاشی استفاده کنیم؟

گام های دقیقی که باید طی شوند تا ازمایع بوکاشی استفاده گردد به میزان زیادی به هدف استفاده بستگی دارد. در حالی که چندین راه برای استفاده از این مایع پر بها وجود دارد، استفاده به عنوان کود و تمیز کننده زهکش، استفاده هایی هستند که بیشتر مورد تمرکز واقع شده اند.

وقتی از مایع بوکاشی به عنوان تمیز کننده زهکش استفاده می کنید( به عنوان مثال تمیز کننده زهکش آب بوکاشی)، مایع را رقیق نمی کنید. با استفاده از هر نوع ظرفی، به سادگی مایع بوکاشی را داخل زهکش های وان یا آشپزخانه بریزید؛ شما می توانید حتی آن را داخل توالت خالی کنید. مایع شروع به تجزیه پودرهای ماشین لباسشویی تجمع یافته، کاغذ توالت و دیگر موادی می کند که بالقوه قدرت گرفتگی زهکش را دارند. علاوه بر این، این مایع از تجمع آینده چربی در لوله ها پیشگیری می کند.

از طرف دیگر، اگر می خواهید از مایع بوکاشی برای کوددهی گیاهان استفاده کنید، نیاز دارید در ابتدا آن را رقیق کنید. به مجرد رقیق سازی، به سادگی با آن گیاهان را آبیاری نمایید:

liqbuk2

رقیق سازی مایع بوکاشی

جزییات رقیق سازی مایع بوکاشی بستگی به تواتر آبیاری دارد. یک راهنمای خوب نسبت 1 به 100 است( 1 مایع بوکاشی و 100 آب)؛ اگر آبیاری را یکبار در هفته و یا کمتر انجام می دهید، و 1 به 200؛ اگر فرکانس آبیاری بیش از 1 بار در هفته است.

مایع بوکاشی دارای چیست؟

همانطور که در بالا گفتیم، مایع بوکاشی غنی از میکروارگانیزم ها است. این به معنی این است که حاوی آنتی اکسیدان ها، آنزیم ها و آنتی بیوتیک های طبیعی است که به تغذیه گیاه می رسند. بدون پرداختن به جزییات بیشتر، هویداست که مایع بوکاشی رقیق شده مواد مغذی ضروری رشد و نمو گیاهان را فراهم می کند. بهترین چیز در مورد مایع کود دهی که از رقیق کردن مایع بوکاشی به دست می آید این است که می توان از آن برای گیاهان روی تیرهای باغ و همچنین تمام گیاهان گلدانی استفاده کرد.

قسمت دوم