اولین و تنها، در حال حاضر، مبتکر و سازنده سطل های تولید کمپوست خانگی و آپارتمانی ارزان قیمت  ( زیر 1 میلیون) در سراسر کشور

 

بهترین کود در خانه شماست!

5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

اگر تا همین چند وقت پیش این سوال را از ما می کردید صادقانه می گفتیم که پاسخ منفی است و نظر به کود جامد کمی که در هر بار کمپوست سازی تولید می شود، چیزی حدود 2 تا 3 کیلوگرم، بیشتر خریداران کمپوست ساز بوکاشی را کسانی تشکیل می دهند که عاشق محیط زیست هستند و برای اینکه به گل ها و گیاهان چیزی که دوست دارند برسانند، از گرمایش جهانی( در حد وسع خود) جلوگیری کنند، مانع از مصرف فزاینده کودهای شیمیایی شده و از بروز و شیوع سرطان های منتج ممانعت نمایند، لندفیل ها را بی جهت پر نکنند و سرمایه های ملی را هدر ندهند و در مصرف آب مورد نیاز گل ها و گیاهان صرفه جویی به عمل آورند و از آلودگی منابع آب با شیرابه بکاهند و....اقدام به خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی می کنند.

koodejalbalbukashi

250 سی سی: 80 هزار تومان
تاکید فراوان فروشنده ها و تولید کننده های سطل های کمپوست ساز بوکاشی، در خارج ایران، بر اینکه صرفه اصلی اقتصادی خرید کمپوست ساز بوکاشی را کود مایع ( چای بوکاشی) و نه کود جامد تولیدی فراهم می کند ما را به فکر این انداخت که شاید در این میان گمشده ای باشد و شاید چیز مهمی را از قلم انداخته باشیم.
واقعیت این است که برای کود مایع نمی توان قیمت تعیین کرد، زیرا قیمت کود مایع به موجودیت محتویات آن و اینکه چه بلایی سر گل ها و گیاهان می آورد بستگی دارد. روی این حساب عجیب نیست که در بازار انواع و اقسام قیمت ها برای کود مایع وجود داشته باشد.
لذا، فقط جهت مقایسه، قیمت یک کود مایع را، کود جلبک دریایی، آورده ایم: 80 هزار تومان برای هر 250 سی سی.
در کمپوست سازی بوکاشی شما هر روز در میان، بطور متوسط، کود مایع برداشت می کنید. مقدار کود مایع برداشتی متفاوت است و وابسته به آنچه می خورید و جایی که زندگی می کنید و خیلی چیزهای دیگر از یک قاشق غذاخوری تا دو فنجان متفاوت است.
با این حساب شما در دوره کود سازی دو ماهه، تقریبا، 15 برداشت خواهید داشت.
هر قاشق غذاخوری تقریبا 15 سی سی است و هر فنجان تقریبا 120 سی سی حجم دارد. لذا، در 15 برداشت هر دوره حدود 225 سی سی تا 3750 سی سی( 3.75 لیتر) کود مایع بوکاشی خواهید داشت.
اگر قیمت کود بوکاشی مایع را معادل کود جلبک دریایی بگیریم ما در هر دو ماه تقریبا برابر 72000 تومان تا 1200000 تومان! کود مایع برداشت کرده ایم.
با فرض اینکه سطل بوکاشی یکساله خراب شود، که نمی شود، و در هر سال ما 6 بار کود مایع برداشت می کنیم؛ قیمت کود مایع برداشتی از 432000 تومان تا 7200000 تومان!؟ فرق خواهد کرد.
قیمت حال حاضر سطل های بوکاشی ما حدود 843 هزار تومان است( مهر 1403)
برای هر سال نیاز به 6 بسته سبوس است که قیمت آن ها هم( با تخفیفات ) حدود 662 هزار تومان می شود. با این حساب اگر مشتری بوکاشی شوید تقریبا در هر سال نیاز به صرف هزینه یک میلیون و پانصد هزار تومان دارید.
چنانچه دریافتی خود را بین 432 هزار تومان و 7 میلیون و دویست هزار تومان بگیرید دیگر نمی توانید براحتی "نمی صرفد!" بگویید! خودتان هم، دیگر، می دانید که شاید بصرفد!
( تمام قیمت ها مربوط به مهر 1403 هستند)