شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

یک راحتی غیر قابل توقع در کمپوست سازی

در باره تولید کمپوست خانگی خوانده اید، ولی نمی دانید از کجا باید شروع کنید؟ جان و سوخمانی به تازگی در بازار کشاورزان خود به کمپوست سازی برخورد کردند و این با ایده هایی که در ذهن آنها در مورد ضایعات کمتر وجود داشت همسو شد.

سری های تاریخی کمپوست خانواده هایی را در موارد متعددی برجسته می کنند که همگی راهی را برای کمپوست سازی در خانه پیدا کرده اند که برای استایل زندگی آن ها کار می کند. امیدوارانه، شما می توانید الهام بخش پیشروی کمپوست خانگی باشید و به سیاره ما کمک کنید که کمی سالمتر باشد.

آیا می دانستید که کمپوست سازی خانگی می تواند زباله شما را به زندگی جدید تبدیل کند؟ و اینکه زندگی جدید( در شکل میکروب ها، قارچ ها، کرم های خاکی و بیشتر) پایه و اساسی برای اغلب ما فراهم می کند که زندگی دیگر تندرستی روی زمین داشته باشیم؟

کمپوست سازی خانگی یک راه عالی برای ایجاد خاک سالم است که از مردم و سیاره ما حمایت می کند. خاک سالم یک گودال جادویی کربن هم هست که کربن را از اتمسفر ما جذب می کند و کمک می کند که سیاه خنک شود. در حالی که کثافات مرده ارگانیزم های زنده کمی دارند، یک قاشق چایخوری از خاک سالم از تعداد جمعیت آدم های کره زمین هم ارگانیزم های زنده بیشتری دارد.

ما نیاز به کسی داریم که یاد بگیرد چطور در خانه کمپوست درست کند و آن را بخشی از زندگی روزمره نماید.

فکر نمی کنید بتوانید در خانه کمپوست درست کنید؟ ما منابعی از هر چیزی که اطلاعات در باره کمپوست سازی در خانه بدهد گرد آورده ایم و در این گردآوری شرح وقایع مکالمات کمپوست خانگی را هم آورده ایم. تمامی این آگاهی ها در باره اینکه چطور در خانه کمپوست درست کنیم بطور امیدوارانه ای ثابت می کنند که تقریبا هر کسی می تواند فضایی درست کند و سیستمی پیدا کند که خرده های غذایی را به کمپوست غنی از مواد مغذی تبدیل می کند و خاک ما را غنی می کند، چرخه غذایی ما را تغذیه می کند و زائدات غذایی که به لندفیل ها ختم می شوند را محدود می نماید.

ملاقات با جان و سوخ

COMPOSTINTERVIEW1
می توانید به ما کمی در باره خودتان بگویید، کجا زندگی می کنید، خانواده تان و ....؟


همسر من و من در بروکلین در نیویورک زندگی می کنیم. ما در یک دوبلکس در یک ساختمان کاندو زندگی می کنیم.

 

به ما کمی در باره این بگویید که چرا تصمیم گرفتید کمپوست سازی در خانه را آغاز نمایید؟


خواهر شوهرم تأثیر زیادی روی من داشته است که سعی می کنم کمتر اسراف کنم. ما همیشه در جستجوی راههایی برای کاهش تولید زائدات بودیم. قبل از حرکت به بروکلین، ما در مانهاتان زندگی می کردیم و واقعا خیلی در باره کمپوست سازی خانگی در نیویورک نمی دانستیم.

وقتی به بروکلین آمدیم، متوجه شدیم که بازار کشاورزان محلی ما در یکشنبه ها یک مکان کمپوست تخلیه دارد. ما شروع به کار هفتگی کردیم. چند سال بعد از انتقال ما، خانواده ما دو سطل زیر پله ای در گاراژ دارد که ما کمپوست را در آن تخلیه می کنیم و حتی کار راحت تر هم شده است.

 

چه روش کمپوست سازی را شما مورد استفاده قرار می دهید؟


قبل از کمپوست تخلیه در ساختمان، ما عادت داشتیم که به مدت یک ماه از بازار کشاورزان استفاده کنیم. رفتن به آنجا خیلی هم دور نبود!

 

برای کمپوست خانگی، چطور خرده ها را ذخیره می کنید تا در توده کمپوست ریخته شوند؟


ما آن ها را در سطل فولادی در دار واقع در پیشخوان ذخیره می کنیم. بو مشکلی ندارد و فضای اشغال شده روی پیشخوان هم کم است.

 

آنچه در کمپوست خانگی خود می ریزید شبیه چیست؟


در روزهایی که آماده ایم کمپوست خود را تخلیه کنیم یک سیستم داریم.

COMPOSTINTERVIEW2
ما ظروف جمع آوری کمپوست را که روی پیشخوان قرار گرفته است در داخل یک کیسه قهوه ای دو کیسه ای خالی می کنیم.

COMPOSTINTERVIEW3
بعد به یخچال نگاه می کنیم تا ببینیم آیا چیزی تراوش کرده است.

COMPOSTINTERVIEW4
همه را جمع می کنیم و داخل کیسه می ریزیم.

COMPOSTINTERVIEW5
ما هر چیزی که زیادی آبدار است را غربال کرده و فقط جامدات را داخل کیسه می کنیم.

قسمت دوم