شخصی بد ما به خلق می گفت               ما چهره ز غم نمی خراشیم

ما خوبی او به خلق گفتیم                  تا هر دو دروغ گفته باشیم!

 5comver0007

 

 09122039437     09224055895     02188331528     09190288290  

بیشتر افرادی که در خرید سطل کمپوست ساز بوکاشی مردد هستند به مقدار کود جامد حاصله از هر سطل در هر دوره توجه دارند، در حالی که آنی که خرید سطل را دارای توجیه اقتصادی می کند کود مایعی است که معمولا هفته ای دو یا سه بار تولید می شود؛ چیزی که اصلا جدی گرفته نمی شود!

DOUBLEPAGEV

نکته: اگر می خواهید خرید کنید( هر چیزی را!) آن را تا لحظه آخر به تاخیر نیندازید! زیرا جدا از اینکه ممکن است هیچوقت صاحب چیزی که دوست دارید نشوید، با این کار حال کردن با خریدی که می کنید را تا لحظه آخر به عقب انداخته اید!!

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

سر آشپز "زباله صفر"

اصول "زباله صفر"

چطور خرده های غذایی را با حیاط یا بدون حیاط کمپوست کنیم؟

قسمت اول

قسمت دوم

کمپوست سازی در زمستان

خواهر من در گریت وایت نورت در تمام طول سال کمپوست سازی می کند. او خرده های غذایی خود را در توده کمپوست بیرونی می اندازد. آن ها یخ می زنند، آب می شوند و کمپوست می گردند.( اما اول جوجه ها را تغذیه می کنند.)

خرده های غذایی بیشتر می خواهید؟

پذیرش خرده های غذایی از دوستان و همسایه ها را مورد توجه قرار دهید. اطراف را جستجو کنید، نیاز خود را در "دیوار" ثبت کنید و یا در "تسهیم زائدات" ثبت نام نمایید. بعد از هالووین و از طرق مورد اشاره حدود 20 کدو تنبل در اندازه های مختلف برای سطل های کمپوست گرسنه ام دریافت کردم!

ZEROCOMPOST5
قطعات بزرگتر را بشکنید تا سریعتر تجزیه شوند.

کتاب آشپزی برنده جایزه من را بررسی کنید!

طعم نقره کانادا را برای کتاب های آشپزی تک موضوعی بچشید.
رتبه دوم جایزه کتاب آشپزی گورماند در رده ضایعات مواد غذایی
نامزد دریافت جایزه از انجمن بین المللی حرفه ای های آشپزی

در اینجا بیشتر در باره کتاب من بیاموزید.

ZEROCOMPOST6

13 پاسخ به "چطور خرده های غذایی را با یا بدون حیاط کمپوست کنیم؟"

1- ام اس جادل جواب می دهد
اول آوریل 2022 در ساعت 2:21 بعد از ظهر

من بیش از 40 سال است که کمپوست سازی می کنم و به بسیاری دلایل یک هوادار بزرگ هستم. وقتی در شهر زندگی می کردم، سطلی داشتم که شبیه یک قالب چند طرفه بود که در حیاط غلت می‌خورد و خوب کار می‌کرد، اما در نهایت آن را به دوستی دادم که عاشقش شده بود. الان فقط یک نقطه در حیاط دارم که آن را گذاشته بودم.

2- سوزان دوگوید جواب می دهد
اول آوریل 2022 در ساعت 4:04 بعد از ظهر

از شما به خواطر داشته روحیه انگیزشی سپاسگزارم. یک پرورش دهنده گل و گیاه( نهالستان) پاپ آپ در پایین خیابان در حال احیای سازمان خود است؛ همان کاری که هر بهار/تابستان انجام می دهد و گیاهان واقعاً سالم می فروشد. بنابراین من می خواهم یک جعبه خاکی در پاسیو خود نصب کنم و شروع به کمپوست کردن در آن بیرون کنم. امیدوارم چند گیاه بکارم.

3- بتی مکینتاش جواب می دهد
2 آوریل 2022 در ساعت 4:51 صبح

آن ماری! من در یک شهر کوچک در جنوب شرقی اوتاوا زندگی می کنم. اگر کمپوست کنم، راکون ها و راسو ها جذب خواهند شد. اگر آن ها یک منبع غذایی پیدا کنند بزور از شرشان خلاص می شود. پیشنهادی ندارید؟
ممنون که اینقدر واقعی و آموزنده هستید.

1- آن ماری بونه جواب می دهد:
3 آوریل 2023 در ساعت 8:34 صبح

سلام بتی
شما می توانید ازبوکاشی داخلی استفاده کنید و وقتی نیاز به ارتباط با خرده های غذایی تا حدی تجزیه شده دارید آن ها را دفن کنید. با بوکاشی، زیاد احتیاج به بیرون رفتن ندارید که در زمستان اوتاوا و نزدیک آن یک جایزه محسوب می شود. در ماه های گرم، می توانید از کمپوست سازی چاله ای استفاده نمایید. فکر می کنم بوکاشی کار کمتری می برد. امیدوارم این ایده ها کمک کننده باشند. برای کلمات دوست داشتنی ازتان متشکرم.

4- کارول کوکس 2 پاسخ می دهد
2 آوریل 2022 در ساعت 7:11 بعد از ظهر

از نکات کمپوست سازی محسوس واقعا متشکرم. ما ایده "خاکریز" را دوست دارم و فکر می کنم با روحیات من سازگارتر باشد. من مایل هستم که مال خودم را دفن کنم، زیرا ما مارهای زیادی اینجا داریم و می ترسم با دارا بودن توده کمپوست، آن ها را مجاب کنم که وارد منزلم شوند.

1- آن ماری بونه جواب می دهد:
3 آوریل 2022 در ساعت 8:30 صبح

عزیز من! خوشحالم که آن ها را مفید یافتید. من واقعا دوست دارم خرده های غذایی را دفن کنم. من این کار را در اوایل سال انجام دادم و بعداً یک کنگر فرنگی در آن نزدیکی کاشتم. آن در حال رشد و نمو است.

5- جنیفر کونگدون جواب می دهد.
3 آوریل 2022 در ساعت 6:37 صبح

من خوانده ام که هسته ها و پوست آووکادو و استخوان های خشک شده و استخوان های خوب پخته نشده برای جوجه ها سمی هستند. عاقلانه است که اول آن ها را بطور آن لاین چک کنیم و مطمئن شویم که به عنوان غذای جوجه، ایمن هستند.
قسمت چهارم