5comver0007

 09122039437       09224055895         02188331528

نکته بسیار مهم: به دلیل مشکل کوچک بوجود آمده در تولید کمپوست ساز بوکاشی، تا اول خرداد 1403 سفارش این نوع سطل را متوقف ساخته ایم. ضمن پوزش از علاقمندان به خرید این مژده را می دهیم که در جهت جبران خسارت، قیمت ها تا پایان خرداد ثابت خواهند ماند.

 

HUOS TOTAL

RUMI4

چرا مشکل داریم؟ چگونه مشکل را حل کنیم؟

 

 

hame1

 

hame2

 

hame3

یک تیر و پنج نشان! 

5reas 6

 

 کمپوست خانگی!

5reas 7

 

عیب یابی و کمک های بیشتر

قسمت اول

قسمت دوم

قسمت سوم

قسمت چهارم

قسمت پنجم

14- لیان در 31 دسامبر 2021 در ساعت 5:22 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام

لطفا مرا در باره سطل بوکاشی خراب شده ام راهنمایی کنید! با چیزهایی که خواندم متوجه شدم که چیزهایی را غلط انجام داده ام. من سطل بوکاشی را در برابر نور آفتاب قرار دادم و الان این سطل مگس هایی دارد که داخل مایع گندیده و فاسد شده اند. دوست دارم که آن را دفن کنم. اول، چه باید بکنم؟ آیا من باید سبوس تازه بوکاشی به سطل اضافه کنم؟ چه مدت باید برای دفن ان منتظر بمانم؟ برای هر کمکی که اینجا می کنید متشکرم.
لیان

نیکی کلسی در 2 ژانویه 2022 درساعت 4:10 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام

از سوالات شما متشکرم. اگر می خواهید محتویات سطل خراب را دفن کنید ما توصیه می کنیم که آن را خوب و عمیق دفن کنید. آن را خوب با خاک اطراف مخلوط کنید و وقتی آن را با خاکتان مخلوط می کنید چند مشت سخاوتمندانه سبوس بوکاشی اضافه کنید. احتمالا زمان تجزیه از حد معمول طولانیتر خواهد بود و در هر حالت تجزیه صورت خواهد گرفت. سپس، سطل بوکاشی را کلا با آب گرم بشویید و از نو شروع کنید.

نگران نباشید، کمپوست سازی بوکاشی برای بسیاری از مردم جدید است و چند چرخه ای طول می کشد تا قلق کار دستتان بیاید. اگر سوال دیگری دارید، با ما راحت باشید!

کمپوست سازی مبارک!

15- سندی در 11 سپتامبر 2021 در ساعت 7:22 صبح چنین می گوید:

سبوس بوکاشی من در یک ظرف هوابند است. هرچند، من تمام تابستان دور بودم و وقتی که برگشتم و خواستم از سبوس استفاده کنم آن را پوشیده از کپک پفی سفید یافتم. آیا هنوز قابل استفاده است یا باید دور ریخته شود و بیشتر بگیرم؟
متشکرم
سندی

نیکی کلسی در 11 سپتامبر 2021 در ساعت 3:42 بعد از ظهر چنین می گوید:

سلام سندی

کپک سفید سبوس بوکاشی احتمالا نشانه این است که کمی رطوبت هوای تابستانه وارد سبوس شما شده است. آن برای استفاده کاملا خوب است؛ هر چند عمر قفسه آن احتمالا کاهش یافته و محصول بعد از این کاملا خشک نخواهد بود.

کمپوست سازی مبارک!

16- جان در 18 آگوست 2021 در ساعت 5:03 صبح چنین می گوید:

سلام

عاشق این بحثم! من الان وضعیت عجیبی دارم. بوکاشی من امروز به تازگی تخمیر دو هفته ای خود را پشت سر گذاشته است. البته، من اغلب اوقات چای را روزانه، دو روز یکبار یا سه روز یکبار تخلیه کردم. حدود یک هفته قبل من متوجه شدم که چای بویی شبیه تخم مرغ گندیده می دهد. شب گذشته( سیزدهمین شب) من مصمم شدم که در سطل را باز کرده و وجود کپک های سبز/ آبی را چک کنم، اما به ظاهر همه چیز نرمال بود. من نمی توانم بگویم بو خوب یا بد است، اما آن بوی اسیدی تند دارد( در آن از مقدار زیادی لیمو استفاده کردم) و هیچ نشانه ای از کپک سبز یا سفید نبود. بعد، مصمم شدم کل سطل را از هوابندی خارج کنم و چند مشت سبوس اضافه کنم و مخلوط را با پلاستیک پوشش دهم.

این کار، نرمال است؟ برای چای که بوی بد می دهد؟ ضایعات خوب به نظر می رسند، اما من پوسته تخم مرغ زیادی نیز در آنجا دارم، آیا این باعث می شود که مخلوط بوی تخم مرغ فاسد بدهد؟

برای پست طولانی عذر می خواهم و پیشاپیش از یاری شما سپاسگزارم.

نیکی کلسی در 19 آگوست 2021 در ساعت 9 بعد از ظهر چنین می گوید:

سوال جالب! چای شروع به بو گرفتن می کند؛ اگر به مدت طولانی زهکشی نشده باشد. ولی اگر شما هر چند روز یکبار آن را زهکشی کرده باشید، این نباید دلیل باشد.

ممکن است یک توده چای تشکیل شده و راه شیر زهکش را سد کرده باشد؟ شما می توانید روی بالای زائدات غذایی فشار بیاورید تا مایع اضافی را بچلانید. وفق گفته شما، به نظر می رسد که سطل شما خوب باشد و شما دقیق و درست در مورد اختلاط مقداری سبوس بوکاشی اضافی عمل کرده باشید. بوی شیرین اسیدی و عدم وجود کپک های سبز و آبی چیزی است که یک سطل بوکاشی خوب لازم دارد. آنچه کرده اید را ادامه دهید.

قسمت هفتم

قسمت هشتم

قسمت نهم

قسمت دهم

قسمت یازدهم

قسمت دوازدهم

قسمت سیزدهم